Je krijgt er van die pluisjes in je mond vanquote:
Hmm, dan is er toch wel iets mis hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je krijgt er van die pluisjes in je mond van
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Sehr geehrte(r) Frau/Herr Mr Große Erwartungen,
Tapijt he, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dan is er toch wel iets mis hoor
Aw, come on! Dat was juist zo grappigquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat stond er natuurlijk niet echt hè, dat snap je wel..
quote:Beckhams parfum tast kwaliteit sperma aan
De geur van de deodorant van de Engelse voetbalaanvoerder David Beckham tast de kwaliteit van het sperma aan. De deo Instinct werkt hormoonverstorend. Dat meldt de Zweedse Chemicaliën Inspectiedienst.
Bron
Daar had jij toch iemand voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Pap, mam en mijn tante komen zo langs
*poets poets poets*
da's toch al oud nieuwsquote:
bij osx zit het er maar op, kan eigenlijk wel uitdoen. Maar anders staat het balkje zo leegquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
Gebruiken jullie geluid ook of zit dat icoontje er maar? Ik heb media keys op zowel laptop als desktop dus ik gebruik het niet echt...
Oh ja. Dingen muten enzo..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
bij osx zit het er maar op, kan eigenlijk wel uitdoen. Maar anders staat het balkje zo leeg
Bij windows gebruik ik het wel vaker voor een microfoon en wintvcard. Volume kan ik in principe gewoon met de knoppen op m'n laptop regelen.
Owjaquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn er toch.
Ik ookquote:
Utrecht is tof! Tenzij je iets ontofs moet gaan doen. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen naar Utrechtmaar zaterdag Pussycat Dolls
![]()
vergadering Nationale Jeugdraad maar heb vanavond pas de stukken gehad en moet morgen dus alles al weten om er redelijk voorbereid in te gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Utrecht is tof! Tenzij je iets ontofs moet gaan doen. Wat ga je doen?
Ik zie ze dinsdag weer hopelijkquote:
sortof? Ze komen naar jou toe?quote:
Nee ik moet zaterdag optreden, op o.a. een nr van de PCDquote:
Sexyquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik moet zaterdag optreden, op o.a. een nr van de PCD(bite the dust)
Ja ik moet eerst een modeshow lopen of Free Your Mind van EnVoguequote:
Ja maar jij mag nog eerst 's middags uitwaaien op E3quote:
willen veel, ik merk er (te) weinig vanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
vergadering Nationale Jeugdraad maar heb vanavond pas de stukken gehad en moet morgen dus alles al weten om er redelijk voorbereid in te gaan.
Weet ook totaal niet wat k moet verwachten.
Ik zit er als vertegenwoordiger van Expreszoquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
willen veel, ik merk er (te) weinig van
onee, dat was forum jongerenraden nederland ( onderdeel van de nat. jeugdraad)
als Naomi den Besten er is, doe d'r maar de groeten van Peter van de jongerenraad overijssel en yls
niet nog een extra pet op? ( van de JAA?)quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit er als vertegenwoordiger van ExpreszoMaarja, zie wel hoe t loopt..
Nee, ik zal mn expertise etc wel gebruiken in onderwerpen maar ik heb dat petje niet op daarquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet nog een extra pet op? ( van de JAA?)
Ach nu het zo rustig is in het topic hier mag je wat mij betreft die rol best op je nemen hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lijk nou net een tweaker die er verstand van heeft..
Nope, sorryquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit.... was die desp.housewives van afgelopen dinsdag een dubbeleen ik had maar voor 1 afl geprogrammeerd
iemand hem toevallig nog ergens liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |