voorstoelen eruit en rijden vanaf de achterbank ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:25 schreef wonderer het volgende:
Whahah! Mijn broertje heeft een suzuki alto... hij is bijna twee meter
Geen idee. Hij gaat ermee naar Italie met zijn nieuwe vriendin (verkering gekregen de dag nadat hij het had uitgemaakt met z'n ex... hoe toevallig)... Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voorstoelen eruit en rijden vanaf de achterbank ?
Test is voor bepaalde groep mensen denk ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:45 schreef Manias het volgende:
http://www.omroep.nl/bnn/iq2006/test2006.html
ik had 131
je gaat er bijna van denken dat hij die nieuwe vlam al op de reserver bank had zittenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij gaat ermee naar Italie met zijn nieuwe vriendin (verkering gekregen de dag nadat hij het had uitgemaakt met z'n ex... hoe toevallig)... Ik ben benieuwd.
Bjina? dat heeft hij ook gewoon toegegeven. Hij kent haar al een half jaar. Typisch, ongeveer net zolang als dat hij zijn ex bij elke gelegenheid de grond intrapte.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat er bijna van denken dat hij die nieuwe vlam al op de reserver bank had zitten
Maar dat wordt dan een knus ritje van Nederland naar Italië zo ingepakt tussen de koffers en tassen![]()
Inderdaad. Maar ja. Wat doe je eraan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Onbegrijpelijk hoe sommige mensen een relatie kunnen hebben..
Je verwonderen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:14 schreef wonderer het volgende:
Inderdaad. Maar ja. Wat doe je eraan?
The OC is 16 novemberquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]*knuffel geef*
YAY! Nog maar drie maanden
Want?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
*oranje shirt met leeuwtje en rugnummer aantrek*
Gelukkig krijg ik zes weken van te voren te horen of ze geboekt hebben, tijd genoegquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Pap, mam en mijn tante komen zo langs
*poets poets poets*
Ik vind het leuker om me af te vragen hoe er een eekhoorn op ons balkon kwam dan waarom mijn broertje een klootzak is.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik zes weken van te voren te horen of ze geboekt hebben, tijd genoeg
Ik ken het gevoel. *rondkijk* Mag alweer zuigen, verdorie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja ik wist het ook al wel een paar dagen, maar ik haat poetsen en dus stel ik dat uit.
Normaal doet iemand anders dat voor me
Jij ervaart dat als vervelend?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
Mag alweer zuigen, verdorie.
quote:Sehr geehrte(r) Frau/Herr Mr Große Erwartungen,
Ihre Bestellung ist heute am 22.06.2006 per POST/DHL versendet worden.
Rechnungsnummer : XXX
Versandart : POST/DHL EuroPack
Ihre Paketnummer: XXX
Bitte beachten Sie, dass die Informationen zum Onlinetracking erst einige Stunden zeitversetzt nach der Benachrichtigung abrufbereit sind.
Mit freundlichem Gruß
Versandabteilung
Kupper Computer GmbH
Prager Straße 15
04103 Leipzig
Je krijgt er van die pluisjes in je mond vanquote:
Hmm, dan is er toch wel iets mis hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je krijgt er van die pluisjes in je mond van
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Sehr geehrte(r) Frau/Herr Mr Große Erwartungen,
Tapijt he, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dan is er toch wel iets mis hoor
Aw, come on! Dat was juist zo grappigquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat stond er natuurlijk niet echt hè, dat snap je wel..
quote:Beckhams parfum tast kwaliteit sperma aan
De geur van de deodorant van de Engelse voetbalaanvoerder David Beckham tast de kwaliteit van het sperma aan. De deo Instinct werkt hormoonverstorend. Dat meldt de Zweedse Chemicaliën Inspectiedienst.
Bron
Daar had jij toch iemand voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Pap, mam en mijn tante komen zo langs
*poets poets poets*
da's toch al oud nieuwsquote:
bij osx zit het er maar op, kan eigenlijk wel uitdoen. Maar anders staat het balkje zo leegquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
Gebruiken jullie geluid ook of zit dat icoontje er maar? Ik heb media keys op zowel laptop als desktop dus ik gebruik het niet echt...
Oh ja. Dingen muten enzo..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
bij osx zit het er maar op, kan eigenlijk wel uitdoen. Maar anders staat het balkje zo leeg
Bij windows gebruik ik het wel vaker voor een microfoon en wintvcard. Volume kan ik in principe gewoon met de knoppen op m'n laptop regelen.
Owjaquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn er toch.
Ik ookquote:
Utrecht is tof! Tenzij je iets ontofs moet gaan doen. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen naar Utrechtmaar zaterdag Pussycat Dolls
![]()
vergadering Nationale Jeugdraad maar heb vanavond pas de stukken gehad en moet morgen dus alles al weten om er redelijk voorbereid in te gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Utrecht is tof! Tenzij je iets ontofs moet gaan doen. Wat ga je doen?
Ik zie ze dinsdag weer hopelijkquote:
sortof? Ze komen naar jou toe?quote:
Nee ik moet zaterdag optreden, op o.a. een nr van de PCDquote:
Sexyquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik moet zaterdag optreden, op o.a. een nr van de PCD(bite the dust)
Ja ik moet eerst een modeshow lopen of Free Your Mind van EnVoguequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |