Gnight peetjequote:
Er is niks te melden. Warm weer, huishouden, computeren. Het enige dat het melden waard is, was het eekhoorntje op het balkonquote:Op donderdag 22 juni 2006 03:56 schreef petre86 het volgende:
ik ga ook maar (af)sluiten
trusten![]()
p.s. maike, de tussenpozen op je log worden groter![]()
En wat is de oorzaak dan dat je niet zo vaak meer komt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:07 schreef HuubTuub het volgende:
een goede morgen... ik ben er ook weer eens.
(stiekem is het gewoon een TVP, zodat ik weer eens vaker kom buurten...)
Sloop het weg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ik haat dat, zo'n mail-icoontje in je tray, zodat het lijkt alsof je mail hebt... maar nee..
Ik ken het ikoontje niet.. is dat van thunderbird ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay... hoe?.
[afbeelding]
Behalve dan door mailprogramma te sluiten he?
Yep.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik ken het ikoontje niet.. is dat van thunderbird ofzo?
Ja, nee, da's de bedoeling niet he?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:21 schreef Vlarp het volgende:
Heeft vast een optie om mailnotifications uit te zetten?
Alleen computer nerds houden vast aan Windows 2000quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Herken er maar een paar..
Maarja, ik ken XP verder ook niet.
Ja? Waarom?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:28 schreef Vlarp het volgende:
Alleen computer nerds houden vast aan Windows 2000
Gewoon zomaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja? Waarom?.
Dacht dat die allemaal richting Linux gingen enzo.
msconfig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef BB_Koning het volgende:
Nu we toch computernerdachtig bezig zijn: wat was ook alweer die code die je moest intikken om te zien welke progs automatisch opstarten als je de pc aandoet?![]()
'k Denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:44 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij ga jij nooit over naar Vista.. dat is Teletubbies2
Ik glij van mn stoelquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
activatie-codes
upgraden win2k
updates ondersteund
'killer-aps'
Ik heb nog wel een paar duizend regels code, genoeg rukmateriaal om zeeën van zaad te lozen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, ik word seksueel opgewonden door jargon![]()
Graag verzoek ik u die niet hier te plaatsen, ik wil gene last krijgen van uitdrogingsverschijnselenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar duizend regels code, genoeg rukmateriaal om zeeën van zaad te lozen.
Zet die verwarming eens snel uitquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar duizend regels code, genoeg rukmateriaal om zeeën van zaad te lozen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
voor Wonderer:
Tuesday, September 5
9:00-10:00 PM HOUSE (Season Premiere)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |