Heb je hem niet per ongeluk als riem gebruikt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Waaarrrrrr is mijn witte zweetband?!
Die moe'k morgen hebben voor m'n optreden kmaar ik ken't 'm nergens veinde
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je hem niet per ongeluk als riem gebruikt?
Ja nouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]whehe, nee en ook niet als lange galajurk
Ik kreeg post van jequote:
Ik probeer de warmte te overleven en ik weet niet wat er op het menu staat. Ik geloof dat zijn pa kookt (vrijdag = schoonouderdag)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Waxxer het volgende:
So wassup Won and what kinda chicken do ya eat toninght? Chick'n fried Hunny Pie Mushroom Lt Ed.?
Of met mensen die tot 2 uur film blijven kijken enzo, en bij wie dan om 6 uur alweer de wekker gaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
*thuiskom*.
Zal ik naar bed gaan? 't Is wel lekker weer buiten...
Ja, de wekker ging om een uur of zes, vandaar dat ik om 07:28 wakker was.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Ja, ja, en ons maar proberen op het verkeerde been te zetten![]()
*wurmt zich om waxxer heen en kijkt hem onschuldig aan*quote:
*Raampje open doe en quasi-nonchalant kijk doe en dan alsof het me geen ruk kan schelen in welke auto ik rijd maar ondertussen*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:16 schreef davidov het volgende:
[..]
*wurmt zich om waxxer heen en kijkt hem onschuldig aan*
*met grote vochtige ogen door de raam opening naar binnen staar*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*Raampje open doe en quasi-nonchalant kijk doe en dan alsof het me geen ruk kan schelen in welke auto ik rijd maar ondertussen*
Hahai!![]()
*Klikt de deur open*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:41 schreef davidov het volgende:
[..]
*met grote vochtige ogen door de raam opening naar binnen staar*
*voetjes veeg*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*Klikt de deur open*
Joh, stap in! De trein is ook maar weer zoiets dat je zegt van hey....En er zit een cd-speler in!
*las eerst blubberzwijn*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:31 schreef davidov het volgende:
[..]
*voetjes veeg*
*stapt in deur en ziet een ruimte waarvan je aan de buitenkant niet zou denken dat het er zou zijn*Bubbeltjeswijn!
lol... je ziet wat je wil zien zeggen ze dan hequote:
Ik heb blubje al een tijdje niet gezien, ik mis hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:56 schreef davidov het volgende:
[..]
lol... je ziet wat je wil zien zeggen ze dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |