Heb je hem niet per ongeluk als riem gebruikt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Waaarrrrrr is mijn witte zweetband?!
Die moe'k morgen hebben voor m'n optreden kmaar ik ken't 'm nergens veinde
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je hem niet per ongeluk als riem gebruikt?
Ja nouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]whehe, nee en ook niet als lange galajurk
Ik kreeg post van jequote:
Ik probeer de warmte te overleven en ik weet niet wat er op het menu staat. Ik geloof dat zijn pa kookt (vrijdag = schoonouderdag)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Waxxer het volgende:
So wassup Won and what kinda chicken do ya eat toninght? Chick'n fried Hunny Pie Mushroom Lt Ed.?
Of met mensen die tot 2 uur film blijven kijken enzo, en bij wie dan om 6 uur alweer de wekker gaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
*thuiskom*.
Zal ik naar bed gaan? 't Is wel lekker weer buiten...
Ja, de wekker ging om een uur of zes, vandaar dat ik om 07:28 wakker was.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Ja, ja, en ons maar proberen op het verkeerde been te zetten![]()
*wurmt zich om waxxer heen en kijkt hem onschuldig aan*quote:
*Raampje open doe en quasi-nonchalant kijk doe en dan alsof het me geen ruk kan schelen in welke auto ik rijd maar ondertussen*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:16 schreef davidov het volgende:
[..]
*wurmt zich om waxxer heen en kijkt hem onschuldig aan*
*met grote vochtige ogen door de raam opening naar binnen staar*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*Raampje open doe en quasi-nonchalant kijk doe en dan alsof het me geen ruk kan schelen in welke auto ik rijd maar ondertussen*
Hahai!![]()
*Klikt de deur open*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:41 schreef davidov het volgende:
[..]
*met grote vochtige ogen door de raam opening naar binnen staar*
*voetjes veeg*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*Klikt de deur open*
Joh, stap in! De trein is ook maar weer zoiets dat je zegt van hey....En er zit een cd-speler in!
*las eerst blubberzwijn*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:31 schreef davidov het volgende:
[..]
*voetjes veeg*
*stapt in deur en ziet een ruimte waarvan je aan de buitenkant niet zou denken dat het er zou zijn*Bubbeltjeswijn!
lol... je ziet wat je wil zien zeggen ze dan hequote:
Ik heb blubje al een tijdje niet gezien, ik mis hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:56 schreef davidov het volgende:
[..]
lol... je ziet wat je wil zien zeggen ze dan he
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:59 schreef XMN8R het volgende:
Eén persoontje wil wel naar Zwolle, maar durft niet!
Hebben we weer een lurker die wel durft te stemmen, maar nog niet durft te posten?!
Ik heb niet eesn gestemdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:59 schreef XMN8R het volgende:
Eén persoontje wil wel naar Zwolle, maar durft niet!
Hebben we weer een lurker die wel durft te stemmen, maar nog niet durft te posten?!
Stámpende beats tot 5u 's nachts!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
okay voor de statistiekjes
ik moet dus helaas in Woerden werkzaamheden voor de baas verrichten en weet niet op welk tijdstip deze afgerond zijn
en bij deze zwaai ik weer even naar de stalkcam![]()
momenteel is de behoefte aan zacht kabbelende harpmuziekjes een stuk groter dan die beats hoor.quote:
Naar mijn werk rijden?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat moet je nou met zo'n boerenhomokar?
Das ist ja super, meiner Engel!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken gewoon het Duitse WK thema-lied, is dta nou niet KEI ruig?
Du sollst da seinquote:
Welles!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Das ist ja super, meiner Engel!Aber ich denke mal das du weiter nichts weisst von den Weltmeisterschaft, oder?
Héééérrrlijk he, zo'n kantoor?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles!IK weet dat Australie net door is. E ik weet dat NL - Argentinie 0-0 was waardoor ze zondag pas hoeven te spelen (als 2e van de pool) i.p.v. zaterdag tijdens mijn optreden
Nein, aber wohl für den Wagen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aber kartoffelsalat und eisbein gibt es am jeden ecke
dafür brauchen Sie nicht ein Knaus ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |