willen veel, ik merk er (te) weinig vanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
vergadering Nationale Jeugdraad maar heb vanavond pas de stukken gehad en moet morgen dus alles al weten om er redelijk voorbereid in te gaan.
Weet ook totaal niet wat k moet verwachten.
Ik zit er als vertegenwoordiger van Expreszoquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
willen veel, ik merk er (te) weinig van
onee, dat was forum jongerenraden nederland ( onderdeel van de nat. jeugdraad)
als Naomi den Besten er is, doe d'r maar de groeten van Peter van de jongerenraad overijssel en yls
niet nog een extra pet op? ( van de JAA?)quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit er als vertegenwoordiger van ExpreszoMaarja, zie wel hoe t loopt..
Nee, ik zal mn expertise etc wel gebruiken in onderwerpen maar ik heb dat petje niet op daarquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet nog een extra pet op? ( van de JAA?)
Ach nu het zo rustig is in het topic hier mag je wat mij betreft die rol best op je nemen hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lijk nou net een tweaker die er verstand van heeft..
Nope, sorryquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit.... was die desp.housewives van afgelopen dinsdag een dubbeleen ik had maar voor 1 afl geprogrammeerd
iemand hem toevallig nog ergens liggen?
vraag het weer aan die collega van jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit.... was die desp.housewives van afgelopen dinsdag een dubbeleen ik had maar voor 1 afl geprogrammeerd
Ik heb hem hier ergens. Als je niet meteen gaat slapen, moet je ff mailen of me toevoegen aan MSN. Heb alleen geen ondertitels.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Je sais :-/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:25 schreef LuQas het volgende:
Soms, soms heb je van die dagen... aaarrGHH!SDF
nou mag ik daar ook de hele week van makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:25 schreef LuQas het volgende:
Soms, soms heb je van die dagen... aaarrGHH!SDF
Da's dan toch wel een zeer lokaal zonnetje want hij is het het nog steeds saai, grijs en grauw buiten hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
*thuiskom*.
Zal ik naar bed gaan? 't Is wel lekker weer buiten...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:46 schreef Stroekie het volgende:
Da's dan toch wel een zeer lokaal zonnetje want hij is het het nog steeds saai, grijs en grauw buiten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |