Nou ja dat ziet er dan wel hoopvol uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
D'achterkant.
[afbeelding]
De voorkant, wel een wat donkere lucht.
Oh, ik lees net op zo'n weer-site dat deze opklaring de hele dag boven Utrecht blijft hangen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:59 schreef Stroekie het volgende:
Nou ja dat ziet er dan wel hoopvol uit
dan komt dat vast en zeker ook langzaam richting het zuiden![]()
Hebbert!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik lees net op zo'n weer-site dat deze opklaring de hele dag boven Utrecht blijft hangen.
Blaas 'm dan morgen overdag ff naar het E3 strand, dan kan ik m'n gratis VIP-kaarten voor Frequence tenminste gebruikenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik lees net op zo'n weer-site dat deze opklaring de hele dag boven Utrecht blijft hangen.
het weer voor komende zaterdag:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blaas 'm dan morgen overdag ff naar het E3 strand, dan kan ik m'n gratis VIP-kaarten voor Frequence tenminste gebruiken![]()
Nou zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:32 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)ideo.html?size=large
Wat zijn dansfilms toch altijd ontzettend cheesy standaard
Maar deze heeft Channing Tatum, een lekkere choreografie en dat gekke mens van six feet under
Toch is ie crap, verwacht ik
Maar jij ook niets leuks/nuttigs of onderhoudens te melden Sunjammer?quote:
Bij mij gaat het ook kut, maar daar laat ik me verder niet over uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij ook niets leuks/nuttigs of onderhoudens te melden Sunjammer?
of komen we dan in de opmerkingen terecht zoals deze ochtend wil maar niet voorbij gaan![]()
*schrijft op: minpuntje voor Erik :-/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de muziek van the Lion King (musical) toch mooi.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*schrijft op: minpuntje voor Erik :-/
Nee Erik, naar mijns insziens kun je musicals niet mooi vinden, omdat musicals mooi gevonden willen worden.quote:
Ik durf best te zeggen dat ik the Lion King overweldigend vond. Tevens de eerste grote musical die ik gezien heb, maar ik vond het echt tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee Erik, naar mijns insziens kun je musicals niet mooi vinden, omdat musicals mooi gevonden willen worden.
Kopen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef Weemz het volgende:
Zeg Erik, kan ik die muziek van jou ook 'kopen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |