quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en de jongen die ik echt wil zit ondergedoken
PANIC!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:23 schreef Manias het volgende:
haaaaaaaaaaaaai
Goedgekeurd!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef creno het volgende:![]()
het laminaat is gelegd in creno's nieuwbouwhuisje
wat een werkmijn pols is volgens mij een beetje overbelast, mijn schouders doen zeer, net als mijn knieën, maar het is elke pijn waard geweest
ja! bovengemiddeldquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Memory ging me toch wel goed af he?
quote:
heb je geen icq/ irc / e-mail / sms ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Nah, en net toen ie zich af ging vragen of ik goed kon zoenen en hoe ie daar achter kon komen vloog MSN er weer uit
Het zit je ook niet mee he... *aai over bolletje geef*quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Nah, en net toen ie zich af ging vragen of ik goed kon zoenen en hoe ie daar achter kon komen vloog MSN er weer uit
Subtiel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
ICQ? Welke middeleeuwer heeft dat dan nog?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef petre86 het volgende:
heb je geen icq/ irc / e-mail / sms ?
Wat hebben we nou aan subtiliteit?quote:
goede reden om die te vragenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ICQ? Welke middeleeuwer heeft dat dan nog?
IRC? Neh, ben geen nerd
E-mail? Ja maar dat gaat zo traag
SMS? Ik heb z'n nummer (nog) niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |