Zielige spetter.. ter wereld gekomen door de moeder tegen de wil bezwangerd te maken in het kader van zogenoemde fokbeleid ter bescherming van de dieren... maar ondertussen na geboorte het dier enorm gaan trainen, omdat ze er geld uit kunnen slaan... tsja.. en dat noemt men opkomen voor de dolfijn..dat is gewoon ordinaire dierenfok voor entertainment..quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:24 schreef Yez het volgende:
met name Spetter en Nalu :
Oranje!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm ik heb een kat die van nature oranje is.. dat is ook best practisch
Belachelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef TechXP het volgende:
En nog erger ik heb zelfs oranje goudvissen gezien en oranje wortels in de supermarkt... de oranjegekte moet niet gekker worden zeg...![]()
![]()
gaat het alweer wat beter met haar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:29 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het mogelijk bij die ouwe taaie.
zozo lala. ze sukkelt verder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
gaat het alweer wat beter met haar?
Mja daarom laten we dr nog steeds krols wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:22 schreef tonja het volgende:
Misschien is het krolse knuffelen wel een aanleiding om die gewoonte engiszins door te zetten.
Ik hoop het voor je.
Loes is jarig! Ze is vandaag 1 jaar geworden.
heej zo n bal heb ik voor mn caafje met caviasnoepjes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:39 schreef Uhmmie het volgende:
En speciaal voor Loes:
HET speelgoed voor de jonge enthousiaste lekkerbek!
[afbeelding]
Natuurlijk met een groot pak Maltbits erbij
[afbeelding]
Oke, ik zou niet weten wanneer ik die gehad hebquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
dat ligt eraan hoe lang geleden je een tetanusprik hebt gehad.
als ik het goed heb, is een tetanusprik geldig voor 5 jaar.
Obelix, wat ben je toch een lief kereltjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef inkie1010 het volgende:Toby is er!!!! Vanmiddag opgehaald bij Zoeperzazke!! Vond het erg gezellig en heb ook al haar lieve mooie caafjes kunnen zien en knuffelen!!
Hier de eerste foto's van Toob en Oob
kennismaking in de ren
[afbeelding]
Uitrusten in de kooi (oob staat zelfs zijn WC af aan Toby!)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend had Xena de laatst gelezen tijdschriften weer te pakken
Gelukkig laat ze de post met rust
ja die katten verharen ook als een gek, maar die honden is echt niet normaal, ik dacht alsik nog ff doorkam heb ik straks 3 naakthondjes Hm...ook leuk natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geen honden, maar wel een kat waarvan de helft blijft liggen als ze opstaat.
t is bar en boos, zoveel haar komt eruit
Goedzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mimoos heeft dus inderdaad oogontsteking, niet zo'n spectaculaire als voorgaande keren (toen werd haar oog knalgeel of groen), maar toch. We gooien er weer een tube CAF zalf tegenaan en ik ga gewoon lekker weg. Ik heb net wel blikvoer gekocht aangezien ze nu officieel zielig is, en ik ga nog een boek schrijven voor de oppas ofzo
Naar van die oogontsteking. Als het echt niet goed gaat kan je altijd nog terugkomen toch? Komt vast wel goed allemaal. Ga gewoon genieten joh!quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mimoos heeft dus inderdaad oogontsteking, niet zo'n spectaculaire als voorgaande keren (toen werd haar oog knalgeel of groen), maar toch. We gooien er weer een tube CAF zalf tegenaan en ik ga gewoon lekker weg. Ik heb net wel blikvoer gekocht aangezien ze nu officieel zielig is, en ik ga nog een boek schrijven voor de oppas ofzo
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:49 schreef TechXP het volgende:
Jullie gaan me volgende week een weekje missen
Ik ga lekker naar pamplona![]()
Hierom:
http://www.biteback.be/news/detail.php?news_id=2465
19, wauw, wat een mooie leeftijdquote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
enne...... over 3 weken is doerak jarig![]()
mijn ouwe besje gaat gewoon de 19 halen![]()
Met al die bossen haar kun je vaak stofzuigen hierquote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
helpt het als ik zeg dat zelfs mijn kippen in de rui zijn? (hoewel veren makkelijker op te ruimen zijn dan al die bossen haar)
enne...... over 3 weken is doerak jarig![]()
mijn ouwe besje gaat gewoon de 19 halen![]()
Iehhh!! *ril*!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:30 schreef Zowy het volgende:
Ik werd lekker (not) wakker vanmorgen.
Jaimy (mijn hondje) kwam bovenop me liggen...kwam een boertje aan mét een golf nattigheid![]()
Meteen onder de douche en dekbedspullen in de was.
Dat heb ik met het hondje...even snel buiten haar behoefte doen en dan wil ze zo snel mogelijk weer naar boven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Onze katers liggen zo uitgestrekt mogelijk in de weg
Naar buiten hoeven ze niet
Ohw leuk wist niet eens dat het op tv kwamquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke, we hebben net zitten kijken naar Zoovenirs van de tros met Martin Gus met het dolfinarium in de hoofdrol
Wat gaaaaaaf dat uitzetten van die bruinvis (Nicolien?)
En nu heb ik ook beter beeld van alle beesten waar je het over hebt, omdat we ze nu gezien hebben op TV
Wat lieffffff Icy
Uhmmie wat leuk dat achter de schermen!!! Ik wist niet eens dat ze dat deden.
RenaFeli
quote:De afgelopen twee jaar neemt het aantal aangespoelde bruinvissen in Nederland toe. Wageningen Marien onderzoekt in opdracht van Minister Veerman (Ministerie Landbouw, natuur en voedselkwaliteit) waaraan de bruinvissen sterven. Een van de redenen zou kunnen zijn dat er meer bruinvissen in de Noordzee zwemmen door opwarming van het zeewater.
Een van mijn katten gedraagt zich erg vreemd, en lijkt last te hebben van een van zijn ogen (Oog is half dicht). Bij vreemd gedragen moet je denken aan op plaatsen gaan zitten waar hij anders nooit zit, en dan "zielig" voor zich uit aan het staren.quote:
Zoiets denk ik ook aan ja, want ze komen inderdaad buiten. Maar dat rare gedrag is dus waarschijnlijk te wijten aan pijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Dat zitten op rare plekken en staren kan duiden op pijn.
Ze komen buiten toch? Mss in een gevecht of zo, of een takje in oog gekregen?
Xena heeft haar kop wel eens goed gestoten aan de tafelpunt met een dolle ren-bui, en had daarna ook dat gedrag. Op rare plekken zitten en stil zitten staren.. dat was wel zo over, dat wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:58 schreef Alicey het volgende:
Zoiets denk ik ook aan ja, want ze komen inderdaad buiten. Maar dat rare gedrag is dus waarschijnlijk te wijten aan pijn?
Ok.... Njah, verder zie ik ook geen schade ofzo. Alleen dus een oog dat voornamelijk half dicht zit (maar waar verder weinig aan te zien is), en dus dat zitten en staren.. Bij aanhalen spint hij zelfs niet, en dat doet-ie anders altijd wel. Maar klinkt iig veilig genoeg om nog tot morgen te kunnen wachten om te kijken hoe het dan is..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena heeft haar kop wel eens goed gestoten aan de tafelpunt met een dolle ren-bui, en had daarna ook dat gedrag. Op rare plekken zitten en stil zitten staren.. dat was wel zo over, dat wel.
Vandaag ziet het er een stuk beter uit. Zo nu en dan (vooral bij fel licht) zit zijn oog nog wel half dicht, maar hij is wel weer redelijk actief. Ga morgen even met hem naar de dierenarts voor de zekerheid.quote:
quote:
Hieronder wat fotootjes:quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:36 schreef Uhmmie het volgende:
(zeg we willen natuurlijk wel fotoos.)
Ja, het zal de warmte geweest zijn, ze is nog lang erg duf geweest en wat afwezig, maar het is weer helemaal over gelukkigquote:Op zondag 9 juli 2006 17:05 schreef tonja het volgende:
Hee Bluezz, een paar dagen geleden las ik ergens dat Xena zich niet zo goed voelde. Is ze nu weer helemaal beter?
Ik dacht ook "Net goed" jaquote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef Bluezz het volgende:
En ik zou bijna zeggen, jammer, maar 4 zwaargewonden.... leren ze het nou nooit eens af, die idioten
Agossie, altijd rottigquote:Op zondag 9 juli 2006 17:16 schreef tonja het volgende:
Gelukkig. Het is toch altijd behoorlijk schrikken als er iets met de poezen is.
Loes wordt donderdag gecastreerd, daar zie ik nu al huizenhoog tegenop. Arme poes.
Dat is toch nog hardstikke lang haar? Staat leuk iig.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:01 schreef Uhmmie het volgende:
Mooie fotoos techxp!
Gelukkig een grote opkomst
* Uhmmie is trouwens naar de kapper geweest.. moet gewoon wennen aan mezelf![]()
Mis de helft van mn haar
zie http://jobensaskia.nl
ja, en erger nog, met een camera erop gericht, en dat er op je anus gedrukt wordt om te kijken of het pijn doetquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist niet eens dat DA's met 'patienten' mailden
En je zal maar moeten poepen zeg, en der staat iemand naar je gat te staren![]()
![]()
Ja ik denk dat ze Sitka stiekem Pokon voeren ofzo, die groeit een partij hardquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Awwww wat een klein moppie nog
En inderdaad lijkt kleine Sitka wel een groterik
Arme Femke, wat heeft ze ? (of overheen gelezen)
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef Nonneke het volgende:
Zal morgen nog eens een poging wagen met het te onthouden![]()
Wow!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, arme beessies. Sterkte!
Mijn mannekes samen in de tuin:
[afbeelding]
ach got, Loes zielig en Harry overstuur van die vreemde enge luchtenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:29 schreef tonja het volgende:
Ik heb de dierenarts zelf niet gezien.
Ze is weer thuis, met een lampekap op d'r koppie.
Ze ging meteen naar de bak, en deed een enorme plas. Ook heeft ze al wat water gedronken.
Ze is wel zielig hoor.
Harry vond het maar niets alleen, maar nu is hij bang voor Loes en blaast naar haar.
Op aanraden van de dierenarts-assistente heb ik Harry even ingewreven met de handdoek die in de reiskooi zat, zodat ze hetzelfde ruiken.
Geen geblaas meer gehoord daarna, maar dat komt omdat Harry zich schuilhoudt onder de bank.
Ow Miss-D, wat prachtig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, arme beessies. Sterkte!
Mijn mannekes samen in de tuin:
[afbeelding]
Loes heeft vanochtend wat gegeten, en ik heb haar een ketofen gegeven (pijnstiller)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach got, Loes zielig en Harry overstuur van die vreemde enge luchten![]()
Hoe is het vandaag met het stel?
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:14 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow Miss-D, wat prachtig.
Helemaal gemist dat je er nog een bij had.
Dus nog gefeliciteerd..
wow die kan zo in de nieuwe ikea gids als schemerlamp.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef tonja het volgende:
Foto gemaakt van Loesje.
[afbeelding]
Zielig he.
Wat een schattig plaatje.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef inkie1010 het volgende:
Aaah die arme loes! en miss_D wat een mooierds zeg!!
[afbeelding]
Obie en Toby![]()
Binnenste buiten vastgemaakt zodat er een onhandige flap uitsteekt, en het halsbandje door de lussen vergeten.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
De luzzalamp![]()
Dat is het nieuwere model van de Xennalampp
[afbeelding]
Ze heeft hem 2 uurtjes omgehad... rara wat we vergeten waren
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
De luzzalamp![]()
Dat is het nieuwere model van de Xennalampp
[afbeelding]
Ze heeft hem 2 uurtjes omgehad... rara wat we vergeten waren
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef tonja het volgende:
Jij hebt een tijdje een icoontje met hepie's? koppie in een blommetje gehad toch? Dat was ook wel een ikea ideetje vinnik
Een halsbandje vergeten iddquote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef tonja het volgende:
Binnenste buiten vastgemaakt zodat er een onhandige flap uitsteekt, en het halsbandje door de lussen vergeten.
Ga ik door voor de stereo?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:43 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoop dat ze gauw terugkomt. Zoals je het beschrijft ga je denken aan buren die af en toe de kat een liftje geven![]()
Ja, die kap krijg je er standaard bij, evenals pijnstillers. Ketofen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Als ik dat zie denk ik maar één ding, oh wacht twee :
1;
2; d'r hechtingen !!
Krijgen ze die kap bij jouw DA standaard ofzo ? Mimosa heeft die nooit gehad (ook geen pijnstillers ofzo). Pas toen de bovenste hechtingen er al een week uit waren ging de wond blijkbaar kriebelen vanwege genezing en toen heeft ze haar onderhuidse hechtingen eruit getrokken. (toen we niet thuis waren uiteraard)
Gelukkig niet. We kwamen 's avonds thuis en ze had ineens een klein, beetje bloederig gaatje in haar buik waar een draad uit stak. Ik de avonddierenarts gebeld en die was er niet erg van onder de indruk, volgens haar hoefde ik ook niet meer langs bij m'n gewone dierenarts als alles goed bleef gaan. We moesten wel de draad afknippen zodat ze hem er niet verder uit trok, heb je wel eens geprobeerd een draad af te knippen die je niet strak kon/mocht trekken ? En dat op de buik van een tegenstribbelende poesquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die kap krijg je er standaard bij, evenals pijnstillers. Ketofen.
De pijnstillers kreeg Harry bij zijn castratie ook.
Was dat ernstig? dat ze die onderhuidse hechtingen eruit trok?
Zoals mijn moeder altijd zei wanneer ik jeukende korstjes van mijn benen wilde trekken; als het jeukt is het bijna genezen. De heren hier zijn trouwens helemaal niet gehecht na castratie, ik heb even gegoogled en ik kom tegen dat dat ook wel normaal is. (mits alles is ingedaald natuurlijk)quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm na de castratie van wup ben ik ook teruggeweest omdat hij de hechtingen eruit vrat.
Echter de dierenarts zei dat als de kat ze er zelf uit eet nadat de wond dicht zit en niet ontstoken is... dat je dat gewoon kan laten gaan.
poes snapt kennelijk dat het dan wel genoeg genezen is
althans volgens de dierenarts in kwestie dus
De dierenartsen zijn het duidelijk niet eens. Misschien heb ik een hele voorzichtige dierenartsquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm na de castratie van wup ben ik ook teruggeweest omdat hij de hechtingen eruit vrat.
Echter de dierenarts zei dat als de kat ze er zelf uit eet nadat de wond dicht zit en niet ontstoken is... dat je dat gewoon kan laten gaan.
poes snapt kennelijk dat het dan wel genoeg genezen is
althans volgens de dierenarts in kwestie dus
Harry is ook niet gehecht na zijn castratie, hoefde ik ook niet meer mee terug te komen, en hij moest geen kap op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder altijd zei wanneer ik jeukende korstjes van mijn benen wilde trekken; als het jeukt is het bijna genezen. De heren hier zijn trouwens helemaal niet gehecht na castratie, ik heb even gegoogled en ik kom tegen dat dat ook wel normaal is. (mits alles is ingedaald natuurlijk)
Vanochtend zijn de fokkers van Flynn en dEUS hier nog geweest, die twee herkennen hun vroegere mensen echt niet meer. De enige die ze herkent is Ernesto, Ernesto is dol op bezoek en op Flynn en dEUS maar blijkbaar herinnert hij hun geurtje als: "dat zijn die mensen van die keer dat ik zo bang/boos was" (toen de kittens net gebracht waren), hij was echt heel kwaad aan het blazen, ze mogen hem niet aanhalen. Flynn is sinds hij gecastreerd is nogal eenkennig, hij moet echt niks van onbekende mensen weten en dat was nu wel jammer. dEUS vond het bezoek zoals altijd leuk, die liep te kroelen en te spelen tot hij met z'n tongetje uit z'n mond rondliep (het is ook wel erg warm). Ik vind het zo apart dat ze hen echt niet meer herkennen.
He bah, wat naar. Hou je ons hier op de hoogte?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef Noli. het volgende:
* Noli. heeft een beetje de bibbers..![]()
Afgelopen week al even met de DA gebeld omdat onze Boizz ook gecastreerd moe(s)t worden. Ze hebben twee praktijken waaronder één hier in het dorp. Maar de da hier in het dorp is op vakantie dus moesten we even wachten tot augustus, nou ja geen probleem..
Tot Boizz vanmorgen al mauwend aan kwam lopen. Oké dat mauwen doet ie altijd, hij is een ongelooflijke zeurdoos.
Ik stond net op het punt om met de twee kiddies naar de buurtsuper te lopen. Ik had de kinderwagen al buiten staan en de sleutel in het slot om de deur op slot te doen toen ik meneer al mauwend en wauwend lang het huis naar me toe hoorde komen. Wat ik zag toen hij de hoek om kwam vond ik een stuk minder leuk. Het eerste wat me op viel was een flinke kras/plek boven op zijn kop. Flink open iigIk liet hem in de keuken zodat hij wat kon eten en ik even snel kon kijken wat er was. Boizz draait zich om en mauwt eens flink hard dat hij zin heeft in een bakje vlees. *Huuu!* *schrik* Heeft hij een giga scheur in zijn oor! Ik heb meteen dochterlief maar weer uit de wagen gehaald en ben maar meteen husb en de da gaan bellen. Husb is naar huis gekomen en heeft Boizz naar de da gebracht.
Aangezien hij nu toch bij de da is word hij vandaag dan toch ook maar meteen gecastreerd. De da zei dat de scheur al wel iets ouder was en dus waarschijnlijk vannacht gebeurd is. Hij zou proberen het te hechten maar kon niet garanderen of het zou lukken.
Ik voel me nu rot ik was de laatste paar weken juist weer bezig dat hij 's nachts binnen bleef want ik heb iedereen liever thuis 's nachts. Maar gisteravond was meneer dus ontsnapt omdat husb per ongeluk even niet had opgelet. En dan komt ie ineens zó thuis.
Meneer Boizz heeft vanaf nu dus even huisarrest..
Mijn DA belde zelfs de volgende dag op om te vragen of alles goed ging.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Xena had al heel snel de hechting eruit gepulkt, maar het bloedde niet, en het zag er netjes uit, dus we mochten het zo laten.
strakke actie:Pquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:47 schreef Nonneke het volgende:
Welkom thuis Boizz, wel naar met dit warme weer zo'n kap lijkt me, hopelijk heeftie er niet teveel last van !
Ik ben gewoon in de zeik genomen door een dolfijnik liep vanmiddag even achter de koepel om wat terug te brengen over het bruggetje bij de bassins, hoor ik een dolfijn piepen, dus ik wil me omdraaien om gedag te zeggen, weg dolfijn
draai ik me om, springtie uit het water, KLETS bommetje
En dan met zn kop op de rand en zo'n geluidje maken net alsoftie me uitlacht
![]()
bij doerak stinkt het toch altijd al meer als ze te weinig drinkt, maar dat komt door dr nierziekte waar ze heel veel voor moet drinkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Stinkt de kattenpies bij jullie ook ineens naar kattenpis?
Brrrr![]()
Ik ben al meer blikvoer met water erdoor gaan geven.. mss helpt het
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:06 schreef tonja het volgende:
Oh, gelukkig maar Bluezz. Heb je de glazenwasser bedankt?
Volgende keer als Xena weer de benen neemt gewoon even de ramen lappen.
dEUS werd natuurlijk verlegen door het zien van zijn naam op een t-shirtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ha die XenaKreeg je kind tassencontrole bij het weggaan ?
Bij wijze van uitzondering ik ook eens met mijn hoofd op internet, want ik wil m'n op het moment favoriete t-shirt even wil showen (is gewoon bandmerchandise, gekocht op Rock Werchter):
[afbeelding]
(de kat in kwestie wilde helaas niet in de camera kijken)
Fijn dat het goed gaat met Boizz!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:20 schreef Noli. het volgende:
Ha, was ik weer..
Husb had deze week vakantie dus ook even wat leuke dingetjes gedaan.
Het gaat goed met Boizz. Als het goed is mogen maandag (moet nog even bellen) de hechtingen er uitDe smeerlap is er al weer een paar keer tussenuit geknepen wat mij dan weer lekker lichte paniek en vreselijke zweetbuien bezorgde
Maar elke keer hebben we 'm toch weer vrij snel naar binnen kunnen krijgen.
Onze 'schele' is al weer flink aangekomen. Hij had namelijk net voor het akkefietje een wormenpilletje gehad (anderhalf/twee weken dáárvoor ook al maar die heeft hij ws weer naar buiten gewerkt) Pilletje in combinatie met iets mider beweging is weer een lekkere bolle speklap
Tja, die lampekap..
Het ziet er wat onnozel uit maar dat is bij elk dier met zo'n kap. Hij kan zich niet (goed) wassen wat resulteert in een smoezelige en vooral heel erg pluizende zwart-witte haarbal met verschrikkelijke witte voorpootjes en neus.![]()
Oh ja, schudden met die kap is ook zo iets.. Boizz gaat zittend schudden en schud dan zo hard dat hij bijna achterovervalt. Zie er heel gek uit.
KnockOut van de narcose
[afbeelding]
Oeh, kroelen en kriebelen. LEKKER! (tjek de achterpoot)
[afbeelding]
Ugh, jeuk.. En ook zeer vastberaden blijven krabben he?
[afbeelding]
Pfffff.. Warm.. Lekker luieren.
[afbeelding]
Onze 'schele' met in vergelijking totde eerste foto weer een lekkere bolle kop..
[afbeelding]
(Iemand dat ooit gezien trouwens? In het ene oog heeft hij een bruin stukje iris en in plaats van een discusvormige pupil een driehoekige.. Zijn het vergeten te vragen bij de DA, eerst volgende keer gaan we dat wel ff doen.)
Oh wat een goeie toegewijde oppas, dat is wel fijnquote:Op zondag 30 juli 2006 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
een vriendin van ons en dr zoon van 12. ze zijn allebei stapel op dieren en dr zoon is helemaal gek op hepie. zoon (en ook haar dochter) zijn tevens leverancier van de kranten die wij in het kippenhok gebruiken. (ze hebben allebei een krantenwijk en de kranten die over zijn, krijg ik)
ze zijn net zo dierengek als ik dus wat dat betreft kan mijn veestapel zich geen betere oppas wensen. maar ja, toch vind ik het moeilijk om ze achter te laten, al is het maar voor 3 weken.
Hij is net een jaar oud en heeft het al vanaf zijn geboorte.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat met Boizz!
Mijn vorige kat Crockett had ook op latere leeftijd niet van die strakke pupillen meer.
Ik weet niet hoe oud Boizz is, maar het kan met ouderdom te maken hebben.
wat leuk nonneke!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:58 schreef Nonneke het volgende:
*hopt ff snel langs*
21 aug slaap ik in de Odiezee![]()
BARF is de naam van een rauwvoer methode ontwikkeld door de Australische dierenarts Billinghurst. Ik probeer zelf meer volgens het prooidiermodel te voeren (wat mij betreft natuurlijker, zoals voorgestaan door Lonsdale/Eliasen), maar ik voer om diverse redenen ook nog gemalen vers voer. Ik vind het al geweldig als katten een nat en liefst rauw voer krijgen, volgens welke methode vind ik niet het belangrijkst.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Liselot, bedoel je met rauwvoer BARF? is dat hetzelfde?
Siberische Boskat, natuurras uit Rusland, grote katten, stevig, brede kopquote:En heb je voorbeeldfoto's van wat voor katten je wil gaan fokken?
Je kunt een tuin met de juiste omheining of zelfs overspannen met een net ook wel catproof maken.quote:En een afgezette tuin, ik neem aan dat je dan niet met van die 'stroomstoot' halsbanden en draden in de grond gaat werken?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef rena het volgende:
Iets eerder terug dan ik gezegd had![]()
Ik zal gauw weer eens Bommel spammen, ik heb mijn kerel enorm gemistHet lijkt wel of het elke vakantie erger word, hebben jullie dat ook
?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:33 schreef deedeetee het volgende:
topic net gevonden verkapte tvp
THNX Leintjeuh![]()
Ehhh ik ben niet zo goed in introducties ik val altijd brutaalweg ergens binnen![]()
Maagoe toch maar 'ns proberen : ik heb een engelse cockerspaniel, een siamees en 2 konijntjes.
Hij is heel lief hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een keer gehoord dat Agapornissen niet lief zijn. Dat het vreselijke stomme valse krengen zijn die bijten. Kan dat kloppen of was het een geschifte uitzondering?![]()
(oh en ja ik ben heul direct)
Deze schreeuwd niet zo gelukkig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:41 schreef deedeetee het volgende:
Ik had er vroeger eentje die best leuk was hoor, alleen beet hij heel vals mijn dochtertje in haar nek als hij op haar schouder zat. Dat was minder leuk. Verder was het een leuk beest.
Alleen schreeuwde hij vaak de hele wereld bij elkaar en met een man met nachtdienst is dat wel een probleem, we hebben hem toen aan een kennis gegeven die er ook eentje had en die zette ze in een hele grote voliere en toen heeft hij er vrolijk nestjes mee gefokt.
Dus het avontuur is gelukkig voor de vogel en ons,goed afgelopen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:51 schreef deedeetee het volgende:
Die van mij had er een hekel aan als ik met een boek op schoot zat te lezen en te breien.Dan klom hij van onder het boek omhoog en ging gaten in de bladzijden knippen. Meneer de conducteur noemden wij hem dan want hij knipte de kaartjes......![]()
Die zal eerst moeten maken en mijn zoon heeft mij camera geleend.......quote:
Ik ben nog op zoek naar een foto van joey met de agapornis maar kan hem niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die zal eerst moeten maken en mijn zoon heeft mij camera geleend.......
Ik maak zelden foto 's en heb deze pc nog niet zolang. Er staan nog geen foto 's van de beesten op.![]()
Hij wilde gewoon aandacht en wat te doen hebben, als hij het ene niet kreeg dan zorgde hij zelf wel voor het andere.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:had ie daar een hekel aan of wilde hij meer aandacht dan het boek en het breiwerk?
dat kan ik me namelijk ook wel voorstellen!
Dromenvanger gaat wel goed geloof ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:22 schreef deedeetee het volgende:
Met mij gaat 't best, ik vind 't wel komisch dat ik helemaal niet wist dat er hier ook een slowchat is.Maar ik heb er ook nooit naat gezocht. In de andere ben ik óók per ongeluk verzeild geraakt toen DV daar net weer opdook na een ban. Ik hoop dat 't met hem óok goed gaat.
Wat sneu van Elco zijn neus. Is dat zo opeens gekomen of heeft hij er al langer last van ?
Jullie agapornis is erg braaf die van mij beet kinderen, dat deed hij bij mij niet want hij wist wel dat hij van mij meteen een tik op z'n snavel zou krijgen.
Ha ha ha inderdaad, sorry iedereenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga me strakjes even inlezen hier om naar de foto 's te kijken en wie hier zoal nog meer komt, veel bekenden dat heb ik in de gauwigheid al gezien.
We kletsen het hier als nieuwkomers schandalig vol vrees ik![]()
Je gaat een hoop ruimte nodig krijgen voor al die leuke beesten Leintjeuh, maar het lijkt me wel gezellig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |