He bah, wat naar. Hou je ons hier op de hoogte?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef Noli. het volgende:
* Noli. heeft een beetje de bibbers..![]()
Afgelopen week al even met de DA gebeld omdat onze Boizz ook gecastreerd moe(s)t worden. Ze hebben twee praktijken waaronder één hier in het dorp. Maar de da hier in het dorp is op vakantie dus moesten we even wachten tot augustus, nou ja geen probleem..
Tot Boizz vanmorgen al mauwend aan kwam lopen. Oké dat mauwen doet ie altijd, hij is een ongelooflijke zeurdoos.
Ik stond net op het punt om met de twee kiddies naar de buurtsuper te lopen. Ik had de kinderwagen al buiten staan en de sleutel in het slot om de deur op slot te doen toen ik meneer al mauwend en wauwend lang het huis naar me toe hoorde komen. Wat ik zag toen hij de hoek om kwam vond ik een stuk minder leuk. Het eerste wat me op viel was een flinke kras/plek boven op zijn kop. Flink open iigIk liet hem in de keuken zodat hij wat kon eten en ik even snel kon kijken wat er was. Boizz draait zich om en mauwt eens flink hard dat hij zin heeft in een bakje vlees. *Huuu!* *schrik* Heeft hij een giga scheur in zijn oor! Ik heb meteen dochterlief maar weer uit de wagen gehaald en ben maar meteen husb en de da gaan bellen. Husb is naar huis gekomen en heeft Boizz naar de da gebracht.
Aangezien hij nu toch bij de da is word hij vandaag dan toch ook maar meteen gecastreerd. De da zei dat de scheur al wel iets ouder was en dus waarschijnlijk vannacht gebeurd is. Hij zou proberen het te hechten maar kon niet garanderen of het zou lukken.
Ik voel me nu rot ik was de laatste paar weken juist weer bezig dat hij 's nachts binnen bleef want ik heb iedereen liever thuis 's nachts. Maar gisteravond was meneer dus ontsnapt omdat husb per ongeluk even niet had opgelet. En dan komt ie ineens zó thuis.
Meneer Boizz heeft vanaf nu dus even huisarrest..
Mijn DA belde zelfs de volgende dag op om te vragen of alles goed ging.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Xena had al heel snel de hechting eruit gepulkt, maar het bloedde niet, en het zag er netjes uit, dus we mochten het zo laten.
strakke actie:Pquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:47 schreef Nonneke het volgende:
Welkom thuis Boizz, wel naar met dit warme weer zo'n kap lijkt me, hopelijk heeftie er niet teveel last van !
Ik ben gewoon in de zeik genomen door een dolfijnik liep vanmiddag even achter de koepel om wat terug te brengen over het bruggetje bij de bassins, hoor ik een dolfijn piepen, dus ik wil me omdraaien om gedag te zeggen, weg dolfijn
draai ik me om, springtie uit het water, KLETS bommetje
En dan met zn kop op de rand en zo'n geluidje maken net alsoftie me uitlacht
![]()
bij doerak stinkt het toch altijd al meer als ze te weinig drinkt, maar dat komt door dr nierziekte waar ze heel veel voor moet drinkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Stinkt de kattenpies bij jullie ook ineens naar kattenpis?
Brrrr![]()
Ik ben al meer blikvoer met water erdoor gaan geven.. mss helpt het
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:06 schreef tonja het volgende:
Oh, gelukkig maar Bluezz. Heb je de glazenwasser bedankt?
Volgende keer als Xena weer de benen neemt gewoon even de ramen lappen.
dEUS werd natuurlijk verlegen door het zien van zijn naam op een t-shirtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ha die XenaKreeg je kind tassencontrole bij het weggaan ?
Bij wijze van uitzondering ik ook eens met mijn hoofd op internet, want ik wil m'n op het moment favoriete t-shirt even wil showen (is gewoon bandmerchandise, gekocht op Rock Werchter):
[afbeelding]
(de kat in kwestie wilde helaas niet in de camera kijken)
Fijn dat het goed gaat met Boizz!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:20 schreef Noli. het volgende:
Ha, was ik weer..
Husb had deze week vakantie dus ook even wat leuke dingetjes gedaan.
Het gaat goed met Boizz. Als het goed is mogen maandag (moet nog even bellen) de hechtingen er uitDe smeerlap is er al weer een paar keer tussenuit geknepen wat mij dan weer lekker lichte paniek en vreselijke zweetbuien bezorgde
Maar elke keer hebben we 'm toch weer vrij snel naar binnen kunnen krijgen.
Onze 'schele' is al weer flink aangekomen. Hij had namelijk net voor het akkefietje een wormenpilletje gehad (anderhalf/twee weken dáárvoor ook al maar die heeft hij ws weer naar buiten gewerkt) Pilletje in combinatie met iets mider beweging is weer een lekkere bolle speklap
Tja, die lampekap..
Het ziet er wat onnozel uit maar dat is bij elk dier met zo'n kap. Hij kan zich niet (goed) wassen wat resulteert in een smoezelige en vooral heel erg pluizende zwart-witte haarbal met verschrikkelijke witte voorpootjes en neus.![]()
Oh ja, schudden met die kap is ook zo iets.. Boizz gaat zittend schudden en schud dan zo hard dat hij bijna achterovervalt. Zie er heel gek uit.
KnockOut van de narcose
[afbeelding]
Oeh, kroelen en kriebelen. LEKKER! (tjek de achterpoot)
[afbeelding]
Ugh, jeuk.. En ook zeer vastberaden blijven krabben he?
[afbeelding]
Pfffff.. Warm.. Lekker luieren.
[afbeelding]
Onze 'schele' met in vergelijking totde eerste foto weer een lekkere bolle kop..
[afbeelding]
(Iemand dat ooit gezien trouwens? In het ene oog heeft hij een bruin stukje iris en in plaats van een discusvormige pupil een driehoekige.. Zijn het vergeten te vragen bij de DA, eerst volgende keer gaan we dat wel ff doen.)
Oh wat een goeie toegewijde oppas, dat is wel fijnquote:Op zondag 30 juli 2006 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
een vriendin van ons en dr zoon van 12. ze zijn allebei stapel op dieren en dr zoon is helemaal gek op hepie. zoon (en ook haar dochter) zijn tevens leverancier van de kranten die wij in het kippenhok gebruiken. (ze hebben allebei een krantenwijk en de kranten die over zijn, krijg ik)
ze zijn net zo dierengek als ik dus wat dat betreft kan mijn veestapel zich geen betere oppas wensen. maar ja, toch vind ik het moeilijk om ze achter te laten, al is het maar voor 3 weken.
Hij is net een jaar oud en heeft het al vanaf zijn geboorte.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat met Boizz!
Mijn vorige kat Crockett had ook op latere leeftijd niet van die strakke pupillen meer.
Ik weet niet hoe oud Boizz is, maar het kan met ouderdom te maken hebben.
wat leuk nonneke!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:58 schreef Nonneke het volgende:
*hopt ff snel langs*
21 aug slaap ik in de Odiezee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |