abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:51:30 #201
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40014910
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef Noli. het volgende:
* Noli. heeft een beetje de bibbers..

Afgelopen week al even met de DA gebeld omdat onze Boizz ook gecastreerd moe(s)t worden. Ze hebben twee praktijken waaronder één hier in het dorp. Maar de da hier in het dorp is op vakantie dus moesten we even wachten tot augustus, nou ja geen probleem..

Tot Boizz vanmorgen al mauwend aan kwam lopen. Oké dat mauwen doet ie altijd, hij is een ongelooflijke zeurdoos.
Ik stond net op het punt om met de twee kiddies naar de buurtsuper te lopen. Ik had de kinderwagen al buiten staan en de sleutel in het slot om de deur op slot te doen toen ik meneer al mauwend en wauwend lang het huis naar me toe hoorde komen. Wat ik zag toen hij de hoek om kwam vond ik een stuk minder leuk. Het eerste wat me op viel was een flinke kras/plek boven op zijn kop. Flink open iig Ik liet hem in de keuken zodat hij wat kon eten en ik even snel kon kijken wat er was. Boizz draait zich om en mauwt eens flink hard dat hij zin heeft in een bakje vlees. *Huuu!* *schrik* Heeft hij een giga scheur in zijn oor! Ik heb meteen dochterlief maar weer uit de wagen gehaald en ben maar meteen husb en de da gaan bellen. Husb is naar huis gekomen en heeft Boizz naar de da gebracht.
Aangezien hij nu toch bij de da is word hij vandaag dan toch ook maar meteen gecastreerd. De da zei dat de scheur al wel iets ouder was en dus waarschijnlijk vannacht gebeurd is. Hij zou proberen het te hechten maar kon niet garanderen of het zou lukken.

Ik voel me nu rot ik was de laatste paar weken juist weer bezig dat hij 's nachts binnen bleef want ik heb iedereen liever thuis 's nachts. Maar gisteravond was meneer dus ontsnapt omdat husb per ongeluk even niet had opgelet. En dan komt ie ineens zó thuis.
Meneer Boizz heeft vanaf nu dus even huisarrest..
He bah, wat naar. Hou je ons hier op de hoogte?
Het is toch altijd een risico wat je neemt als je je kat naar buiten laat gaan..
Sterkte ermee.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:00:11 #202
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40015268
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Xena had al heel snel de hechting eruit gepulkt, maar het bloedde niet, en het zag er netjes uit, dus we mochten het zo laten.
Mijn DA belde zelfs de volgende dag op om te vragen of alles goed ging.
Naja, ik heb liever een overdreven voorzichtige dierenarts dan een onverschillige
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:38:55 #203
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_40016818
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

Het eerste wat we dachten was dat ie gevochten had. Alle katten in de buurt kunnen 'm ook gewoon in elkaar meppen, alleen maar omdat ie zo'n verschrikkelijk groot mietje is. Hij komt ook geregeld thuis met een krasje op zijn neus. Vandaag bij de da ook.. Hij wil wel heel hard weg vluchten uit het mandje, uit de handen WEG WEG WEG! maar hij zal je écht niet krabben. Het is soms zo'n verschrikkelijk schreeuwende schijterd.
Aniehoe.. De jaap in zijn oor was zo dusdaning groot dat het niet van een gevechtje kon zijn.

Oeh.. Husb belde net hij is onderweg om Boizz weer op te halen.. Ik ben benieuwd!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_40017354
Ach als ze de scheur niet kunnen maken.. hou je waarschijnlijk gewoon dat die scheur zichtbaar blijft.
Op zich geen probleem

Ik heb er ook eentje lopen met zo'n 3/4 cm ingescheurd in zn oor
merkt hij inmiddels al lang niets meer van maar omdat een oor vol bloedvaatjes zit bloedde dat als een rund toen.
Schrok me wild maar viel op zich erg mee uiteindelijk.
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:36:49 #205
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_40018785
Kat van onze oude buren ooit (toen ik nog thuis woonde ).
Had ook een grote scheur in haar oor. Ze heeft er verder ook nooit problemen mee gehad.

Maar het is gehecht!
Boizz heeft nu dus een kapje om. Het ziet er allemaal niet uit..
Bij thuiskomst wiebelde hij alwel meteen heel groggy z'n mandje uit.

Hij moet nu twee maal daags antibiotica. Het kapje moet om blijven tot over tien dagen de hechtingen er uit worden gehaald.
Maxi, Midi & Mini
pi_40019265
Plaatjes noli

gelukkig komt het in ieder geval weer helemaal goed
jobensaskia.nl
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:42:58 #207
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40021941
Ik hoop dat Boizz, als ie weer helemaal wakker is, niet al teveel protesteert tegen die lampekap.
Qua weer heeft ie het slecht getroffen...

Wel fijn dat het nog gehecht kon worden.
En zoals Uhmmie al riep: Plaatjes!

[ Bericht 0% gewijzigd door tonja op 20-07-2006 19:51:04 ]
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:47:39 #208
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_40022084
Welkom thuis Boizz, wel naar met dit warme weer zo'n kap lijkt me, hopelijk heeftie er niet teveel last van !

Ik ben gewoon in de zeik genomen door een dolfijn ik liep vanmiddag even achter de koepel om wat terug te brengen over het bruggetje bij de bassins, hoor ik een dolfijn piepen, dus ik wil me omdraaien om gedag te zeggen, weg dolfijn draai ik me om, springtie uit het water, KLETS bommetje En dan met zn kop op de rand en zo'n geluidje maken net alsoftie me uitlacht
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:49:31 #209
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40022141
Hehe, dieren hebben absoluut gevoel voor humor.
Ik ben ooit eens behoorlijk in de maling genomen door een vlaamse gaai, die een kat nadeed.
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:51:52 #210
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_40022210
Vlaamse Gaaien bijzonder mooie vogels !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_40022455
Nonneke
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 23:31:47 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40029636
we hebben hier in het dorp een dierenwinkel die veel met papegaaien doet.
met mooi weer zitten ze altijd buiten. je hoort ze altijd fluiten en krijsen.
dr zit er op het ogenblik een die doet het geluid van een mobieltje na.
het viel zelfs luca op, hij vroeg heel serieus of de papegaai een telefoon had opgegeten.
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:53:44 #213
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40030314
Hahaha, maar het klinkt ook zo echt.
pi_40032602
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:31:50 #215
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_40051513
De papegaai van de buren kan Wilyan na doen..
Erg leuk.. je hoort je kind achter huis.. Denkt @$^$#@ die hoort toch te slapen!
Is het Lorre.

Over Boizz.. Hij is nog erg dufjes.
Vanmorgen was ik erg blij dat de achterdeur nog op slot zat want zoonlief heeft Boizz uit de keuken laten ontsnappen.. Onder het mom van: "Boizz naar buiten.. ". Boizz dacht: "Ik ben er vandoor!" en sprinte de trap op en verdween achter de schotten. Lekker .. Er kon dus geen deur (naar buiten) open zonder goed uit te kijken of hij er niet aankwam. Dus vanmorgen hier ondanks de warmte alles potdicht gehad.. Rond een uur of één kon ik 'm zien liggen en kon ik wat spullen opzij zetten en hem pakken. Hij zit dus mooi weer in de keuken.
Ik heb toen meteen maar zijn lampekap schoongemaakt met wat alcohol. Vond hij absoluut niet leuk, maar leek me wel even verstandig omdat het écht heel vies was en zijn oor er ook tegen aan komt. Ook maar even goed gedweild want er lagen overal bloed/prut-sputters op het zeil.
Gelukkig ligt hij vaak maar aan één kant van de keuken en komt hij weinig in de buurt van het aanrecht enzo.

En die foto's.. weten jullie dat zeker?
Ziet er namelijk niet al te lekker uit..
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:45:14 #216
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40053525
Als het er echt gruwelijk uitziet hoeven die foto's voor mij niet zo.
Misschien is het handig om een 2e lampekap te halen bij de DA als het zo vies wordt steeds.
Dan hoef je niet met alcohol bij zijn neus te gaan poetsen. Wel goed natuurlijk dat je het schoonmaakt.

Sterkte Boizz.
pi_40056004
Sterkte Noli en Boizz
Arm oortje
pi_40067829
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:47 schreef Nonneke het volgende:
Welkom thuis Boizz, wel naar met dit warme weer zo'n kap lijkt me, hopelijk heeftie er niet teveel last van !

Ik ben gewoon in de zeik genomen door een dolfijn ik liep vanmiddag even achter de koepel om wat terug te brengen over het bruggetje bij de bassins, hoor ik een dolfijn piepen, dus ik wil me omdraaien om gedag te zeggen, weg dolfijn draai ik me om, springtie uit het water, KLETS bommetje En dan met zn kop op de rand en zo'n geluidje maken net alsoftie me uitlacht
strakke actie:P
ach tis toch verdomt warm weer:D
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_40154241
Stinkt de kattenpies bij jullie ook ineens naar kattenpis?
Brrrr
Ik ben al meer blikvoer met water erdoor gaan geven.. mss helpt het
  dinsdag 25 juli 2006 @ 01:52:30 #220
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40154352
Nog niet opgemerkt.

Ik geef ze ook blikvoer met heel veel water, kouwe blikvoersoep is het zeg maar. Maar ze drinken ook best veel met dit weer merk ik.
pi_40154869
Koude blikvoersoep idd
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 07:21:42 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40156895
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Stinkt de kattenpies bij jullie ook ineens naar kattenpis?
Brrrr
Ik ben al meer blikvoer met water erdoor gaan geven.. mss helpt het
bij doerak stinkt het toch altijd al meer als ze te weinig drinkt, maar dat komt door dr nierziekte waar ze heel veel voor moet drinken
ik merk dat ze echt heel veel drinkt op het ogenblik.
t is bij wijze geen kattenbak leegscheppen, meer leeghozen.
maar gelukkig werkt de sivoton nog steeds prima hier
pi_40169278
Even crossposten, ik ben vanaf morgen tot 15 augustus op vakantie. Een fijne vakantie alvast allemaal

En de groeten van mijn vent.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_40169375
Veel plezier Rena
jobensaskia.nl
pi_40192180
Rena, fijne vak

Xena is er weer es vandoor, ik hoorde haar om half 6 ruzie maken met buurpoes schildpad
Ze heeft het deze keer voor elkaar gekregen de plank met kippengaas voor de afscheiding met het buurbalkon opzij te krijgen.... nu maar hopen dat ze ongeschonden terug komt
pi_40192649
Mja het is natuurlijk ook stralend weer voor poes.. .zeker snachts
Lekker koel.. en ze zien alles
jobensaskia.nl
pi_40193205
Ja dat wel, ik ben alleen altijd in panic dat ze niet meer terug komt
pi_40194541
Jaaaaaaaa ze is er weer
Bang geworden van de glazenwasser, kwam ze/rende ze naar binnen
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:06:37 #229
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40201465
Oh, gelukkig maar Bluezz. Heb je de glazenwasser bedankt?
Volgende keer als Xena weer de benen neemt gewoon even de ramen lappen.

Hoe doet Boizz het Noli? Houdt ie het een beetje uit met kap en hitte?
pi_40201739
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:06 schreef tonja het volgende:
Oh, gelukkig maar Bluezz. Heb je de glazenwasser bedankt?
Volgende keer als Xena weer de benen neemt gewoon even de ramen lappen.

Het is echt raar met haar gesteld.
Komt mijn jongste zoon binnen (die ze zeker een paar maanden niet had gezien) die ze heel leuk begroet, een vriendje van hem rent ze voor weg...
De grasmaaier vind ze interessant, de stofzuiger is vreselijk.
Onweer of vuurwerk doet haar weinig, glazenwasser is het allerergst wat een Xena kan overkomen
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:25:01 #231
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40202059
Hehe, herkenbaar.
Met dit weer staan de balkondeuren aan de straatkant open. Er rijden hier weleens ambulances, brandweerwagens of politie auto's met gillende sirenes door de straat. Ook trams en bussen.
Dat is niet eng, maar iemand die een kartonnen doos inelkaar vouwt om in de afval containers te stoppen is dood en dood eng

Onweer en vuurwerk zijn ze hier ook niet van onder de indruk.
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 10:28:45 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40263206

we zijn ons vanmorgen de takken geschrokken.
bij het opstaan misten we doerak! heel de benedenverdieping afgezocht,maar ze was en bleef weg.
we hebben gisteravond de hele avond met alle deuren open gezeten (ook de voordeur) dus we vreesden al dat ze er tussenuit gepiept zou zijn.
toen ik voor ging kijken en roepen, was er geen doerak te zien.
maar even later hoorden we toch gejank voor de deur en daar stond onze wegloopster.
ze was toch de voordeur uitgesneakt en was vervolgens 's nachts buitengesloten
gelukkig was ze niet boos en zat ze meteen keihard te spinnen toen ik haar optilde.
en ze had enorme honger, wat natuurlijk niet verwonderlijk is, want doerak eet heel veel kleine beetjes, maar wel de hele dag en nacht door, dus trek had ze wel

nu ligt ze onder de tafel bij te komen van haar hachelijke avontuur. gelukkig heeft het niet gestortregend vannacht.

ik heb haar toegesproken en gezegd dat we dit geen leuke aktie vonden, meeeeeen wat was ik ongerust toen we dr niet konden vinden. ik zag haar al als haardkleedje tussen de straatklinkers. (jaja ik ben een dramaqueen )
pi_40266845
Pffff, ik heb precies hetzelfde hoor
Doerakkie wat ben je toch een doerak

Xena bij haar grote broer mee op reis
pi_40268086
Ha die Xena Kreeg je kind tassencontrole bij het weggaan ?

Bij wijze van uitzondering ik ook eens met mijn hoofd op internet, want ik wil m'n op het moment favoriete t-shirt even wil showen (is gewoon bandmerchandise, gekocht op Rock Werchter):

(de kat in kwestie wilde helaas niet in de camera kijken)
pi_40268366
Ik fietste vandaag op weg naar werk.. zat er ineens een groene specht op het fietspad
Best cool

Erg mooi met beetje geelgroenige rug en knalrode kop en best groot ook.
Kwam alleen zelf niet verder als "specht"..
Maar geizen ik weinig spechten ken die op de grond zitten toch maar eens even op internet opgezocht

Blijkt het toch een vrij zeldzame groene specht te zijn
Jammer dat het dus op gebied is waar straks een megawoonwijk komt
jobensaskia.nl
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:20:48 #236
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_40303821
Ha, was ik weer..
Husb had deze week vakantie dus ook even wat leuke dingetjes gedaan.

Het gaat goed met Boizz. Als het goed is mogen maandag (moet nog even bellen) de hechtingen er uit De smeerlap is er al weer een paar keer tussenuit geknepen wat mij dan weer lekker lichte paniek en vreselijke zweetbuien bezorgde Maar elke keer hebben we 'm toch weer vrij snel naar binnen kunnen krijgen.
Onze 'schele' is al weer flink aangekomen. Hij had namelijk net voor het akkefietje een wormenpilletje gehad (anderhalf/twee weken dáárvoor ook al maar die heeft hij ws weer naar buiten gewerkt) Pilletje in combinatie met iets mider beweging is weer een lekkere bolle speklap

Tja, die lampekap..
Het ziet er wat onnozel uit maar dat is bij elk dier met zo'n kap. Hij kan zich niet (goed) wassen wat resulteert in een smoezelige en vooral heel erg pluizende zwart-witte haarbal met verschrikkelijke witte voorpootjes en neus.
Oh ja, schudden met die kap is ook zo iets.. Boizz gaat zittend schudden en schud dan zo hard dat hij bijna achterovervalt. Zie er heel gek uit.

KnockOut van de narcose

Oeh, kroelen en kriebelen. LEKKER! (tjek de achterpoot)

Ugh, jeuk.. En ook zeer vastberaden blijven krabben he?

Pfffff.. Warm.. Lekker luieren.

Onze 'schele' met in vergelijking totde eerste foto weer een lekkere bolle kop..

(Iemand dat ooit gezien trouwens? In het ene oog heeft hij een bruin stukje iris en in plaats van een discusvormige pupil een driehoekige.. Zijn het vergeten te vragen bij de DA, eerst volgende keer gaan we dat wel ff doen.)
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:49:29 #237
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40304532
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ha die Xena Kreeg je kind tassencontrole bij het weggaan ?

Bij wijze van uitzondering ik ook eens met mijn hoofd op internet, want ik wil m'n op het moment favoriete t-shirt even wil showen (is gewoon bandmerchandise, gekocht op Rock Werchter):

[afbeelding]
(de kat in kwestie wilde helaas niet in de camera kijken)
dEUS werd natuurlijk verlegen door het zien van zijn naam op een t-shirt
Leuk om je gezicht eens te zien.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:51:39 #238
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40304579
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:20 schreef Noli. het volgende:
Ha, was ik weer..
Husb had deze week vakantie dus ook even wat leuke dingetjes gedaan.

Het gaat goed met Boizz. Als het goed is mogen maandag (moet nog even bellen) de hechtingen er uit De smeerlap is er al weer een paar keer tussenuit geknepen wat mij dan weer lekker lichte paniek en vreselijke zweetbuien bezorgde Maar elke keer hebben we 'm toch weer vrij snel naar binnen kunnen krijgen.
Onze 'schele' is al weer flink aangekomen. Hij had namelijk net voor het akkefietje een wormenpilletje gehad (anderhalf/twee weken dáárvoor ook al maar die heeft hij ws weer naar buiten gewerkt) Pilletje in combinatie met iets mider beweging is weer een lekkere bolle speklap

Tja, die lampekap..
Het ziet er wat onnozel uit maar dat is bij elk dier met zo'n kap. Hij kan zich niet (goed) wassen wat resulteert in een smoezelige en vooral heel erg pluizende zwart-witte haarbal met verschrikkelijke witte voorpootjes en neus.
Oh ja, schudden met die kap is ook zo iets.. Boizz gaat zittend schudden en schud dan zo hard dat hij bijna achterovervalt. Zie er heel gek uit.

KnockOut van de narcose
[afbeelding]

Oeh, kroelen en kriebelen. LEKKER! (tjek de achterpoot)
[afbeelding]

Ugh, jeuk.. En ook zeer vastberaden blijven krabben he?
[afbeelding]

Pfffff.. Warm.. Lekker luieren.
[afbeelding]

Onze 'schele' met in vergelijking totde eerste foto weer een lekkere bolle kop..
[afbeelding]

(Iemand dat ooit gezien trouwens? In het ene oog heeft hij een bruin stukje iris en in plaats van een discusvormige pupil een driehoekige.. Zijn het vergeten te vragen bij de DA, eerst volgende keer gaan we dat wel ff doen.)
Fijn dat het goed gaat met Boizz!
Mijn vorige kat Crockett had ook op latere leeftijd niet van die strakke pupillen meer.
Ik weet niet hoe oud Boizz is, maar het kan met ouderdom te maken hebben.
pi_40307962
Agossie, wel een leuke fotorep. van Boizz.

Ruby leuke foto
  † In Memoriam † zaterdag 29 juli 2006 @ 22:27:04 #240
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40308468
jeetje wat ziet boizz eruit op die eerste foto.
het lijkt wel of ze hebben geprobeerd om hem te leren zwemmen
  † In Memoriam † zaterdag 29 juli 2006 @ 22:33:19 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40308616
met de oude dame gaat het hier best redelijk ondanks het warme weer.
ze wil in ieder geval niet meer naar buiten (voorlopig)
de schrik zit er kennelijk toch wel in.
ze eet trouwens weer als een dijkwerker.
en ook haar waterbak gaat hard.
voor de rest ligt ze lekker te pitten.
gelukkig nu weer een eindje van me vandaan.
ze heeft de afgelopen dagen echt pal achter mijn bureaustoel gelegen en ik heb al twee keer iets geraakt met achteruitrollen
doerak gillen en blazen in ik schrik me wezenloos.
gelukkig liet ze zich wel goed troosten en begon snel weer te spinnen.
nog een paar dagen, dan gaan we op vakantie.
ik ben er nog steeds niet uit: moet ik haar nou meenemen of laat ik haar lekker thuis?
aan de ene kant durf ik haar niet achter te laten bij vreemden; ik weet in één oogopslag hoe ze zich voelt en kan daar dan meteen op inspringen, maar aan de andere kant: we gaan naar het zonnige zuiden en daar is het heel heet. dat is natuurlijk ook niks voor haar.
ik denk toch dat ik haar thuis laat, maar veel contact hou. bah, ik vind het best eng, t is zo'n breekbaar oud bessie t kan zo ineens afgelopen zijn.
pi_40311586
Wie past er op?
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 09:52:45 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40315885
een vriendin van ons en dr zoon van 12. ze zijn allebei stapel op dieren en dr zoon is helemaal gek op hepie. zoon (en ook haar dochter) zijn tevens leverancier van de kranten die wij in het kippenhok gebruiken. (ze hebben allebei een krantenwijk en de kranten die over zijn, krijg ik )
ze zijn net zo dierengek als ik dus wat dat betreft kan mijn veestapel zich geen betere oppas wensen. maar ja, toch vind ik het moeilijk om ze achter te laten, al is het maar voor 3 weken.
pi_40316383
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
een vriendin van ons en dr zoon van 12. ze zijn allebei stapel op dieren en dr zoon is helemaal gek op hepie. zoon (en ook haar dochter) zijn tevens leverancier van de kranten die wij in het kippenhok gebruiken. (ze hebben allebei een krantenwijk en de kranten die over zijn, krijg ik )
ze zijn net zo dierengek als ik dus wat dat betreft kan mijn veestapel zich geen betere oppas wensen. maar ja, toch vind ik het moeilijk om ze achter te laten, al is het maar voor 3 weken.
Oh wat een goeie toegewijde oppas, dat is wel fijn
Wij hebben het al met een weekend
Kan op zich best dat ze dan alleen is, maar we willen toch een oogje in het zeil... vooral die stoere-voorheengeendierenliefhebber-golfer heeft het
  zondag 30 juli 2006 @ 12:11:13 #245
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_40318387
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:51 schreef tonja het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gaat met Boizz!
Mijn vorige kat Crockett had ook op latere leeftijd niet van die strakke pupillen meer.
Ik weet niet hoe oud Boizz is, maar het kan met ouderdom te maken hebben.
Hij is net een jaar oud en heeft het al vanaf zijn geboorte.
In het begin hebben we ook wel eens gedacht dat hij minder goed diepte kon/kan zien. Het heeft namelijk heel lang geduurt voor hij bij oms op de muur durfde te springen. Sneeuw vind hij ook vreselijk (helemáál als het op het muurtje ligt ).
Aniehoe, we gaan dus nog even vragen bij de dierenarts.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een lieve oppas(sers) hebben jullie Lady_wrb.
Ergens hou je natuurlijk het liefst zelf een oogje in het zeil. Maar als ik het zo lees kan je kudde beestjes zich geen betere oppas (behalve jullie zelf dan ) wensen toch?
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:58:09 #246
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_40394724
*hopt ff snel langs*

21 aug slaap ik in de Odiezee
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_40395024
cool nonneke
jobensaskia.nl
  † In Memoriam † dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:26:19 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40399585
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:58 schreef Nonneke het volgende:
*hopt ff snel langs*

21 aug slaap ik in de Odiezee
wat leuk nonneke!
wel laten weten hoe het was he? en dan snel volgend jaar weer boeken, dan geef ik luca dr ook voor op!
pi_40432363
*tijdje niet geweest is*

Gaaf Nonneke!!

"Beterschapskaartjes voor zieke Femke" interessant stukje in de Stentor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')