ach got, Loes zielig en Harry overstuur van die vreemde enge luchtenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:29 schreef tonja het volgende:
Ik heb de dierenarts zelf niet gezien.
Ze is weer thuis, met een lampekap op d'r koppie.
Ze ging meteen naar de bak, en deed een enorme plas. Ook heeft ze al wat water gedronken.
Ze is wel zielig hoor.
Harry vond het maar niets alleen, maar nu is hij bang voor Loes en blaast naar haar.
Op aanraden van de dierenarts-assistente heb ik Harry even ingewreven met de handdoek die in de reiskooi zat, zodat ze hetzelfde ruiken.
Geen geblaas meer gehoord daarna, maar dat komt omdat Harry zich schuilhoudt onder de bank.
Ow Miss-D, wat prachtig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, arme beessies. Sterkte!
Mijn mannekes samen in de tuin:
[afbeelding]
Loes heeft vanochtend wat gegeten, en ik heb haar een ketofen gegeven (pijnstiller)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach got, Loes zielig en Harry overstuur van die vreemde enge luchten![]()
Hoe is het vandaag met het stel?
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:14 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow Miss-D, wat prachtig.
Helemaal gemist dat je er nog een bij had.
Dus nog gefeliciteerd..
wow die kan zo in de nieuwe ikea gids als schemerlamp.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef tonja het volgende:
Foto gemaakt van Loesje.
[afbeelding]
Zielig he.
Wat een schattig plaatje.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef inkie1010 het volgende:
Aaah die arme loes! en miss_D wat een mooierds zeg!!
[afbeelding]
Obie en Toby![]()
Binnenste buiten vastgemaakt zodat er een onhandige flap uitsteekt, en het halsbandje door de lussen vergeten.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
De luzzalamp![]()
Dat is het nieuwere model van de Xennalampp
[afbeelding]
Ze heeft hem 2 uurtjes omgehad... rara wat we vergeten waren
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
De luzzalamp![]()
Dat is het nieuwere model van de Xennalampp
[afbeelding]
Ze heeft hem 2 uurtjes omgehad... rara wat we vergeten waren
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef tonja het volgende:
Jij hebt een tijdje een icoontje met hepie's? koppie in een blommetje gehad toch? Dat was ook wel een ikea ideetje vinnik
Een halsbandje vergeten iddquote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef tonja het volgende:
Binnenste buiten vastgemaakt zodat er een onhandige flap uitsteekt, en het halsbandje door de lussen vergeten.
Ga ik door voor de stereo?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:43 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoop dat ze gauw terugkomt. Zoals je het beschrijft ga je denken aan buren die af en toe de kat een liftje geven![]()
Ja, die kap krijg je er standaard bij, evenals pijnstillers. Ketofen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Als ik dat zie denk ik maar één ding, oh wacht twee :
1;
2; d'r hechtingen !!
Krijgen ze die kap bij jouw DA standaard ofzo ? Mimosa heeft die nooit gehad (ook geen pijnstillers ofzo). Pas toen de bovenste hechtingen er al een week uit waren ging de wond blijkbaar kriebelen vanwege genezing en toen heeft ze haar onderhuidse hechtingen eruit getrokken. (toen we niet thuis waren uiteraard)
Gelukkig niet. We kwamen 's avonds thuis en ze had ineens een klein, beetje bloederig gaatje in haar buik waar een draad uit stak. Ik de avonddierenarts gebeld en die was er niet erg van onder de indruk, volgens haar hoefde ik ook niet meer langs bij m'n gewone dierenarts als alles goed bleef gaan. We moesten wel de draad afknippen zodat ze hem er niet verder uit trok, heb je wel eens geprobeerd een draad af te knippen die je niet strak kon/mocht trekken ? En dat op de buik van een tegenstribbelende poesquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die kap krijg je er standaard bij, evenals pijnstillers. Ketofen.
De pijnstillers kreeg Harry bij zijn castratie ook.
Was dat ernstig? dat ze die onderhuidse hechtingen eruit trok?
Zoals mijn moeder altijd zei wanneer ik jeukende korstjes van mijn benen wilde trekken; als het jeukt is het bijna genezen. De heren hier zijn trouwens helemaal niet gehecht na castratie, ik heb even gegoogled en ik kom tegen dat dat ook wel normaal is. (mits alles is ingedaald natuurlijk)quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm na de castratie van wup ben ik ook teruggeweest omdat hij de hechtingen eruit vrat.
Echter de dierenarts zei dat als de kat ze er zelf uit eet nadat de wond dicht zit en niet ontstoken is... dat je dat gewoon kan laten gaan.
poes snapt kennelijk dat het dan wel genoeg genezen is
althans volgens de dierenarts in kwestie dus
De dierenartsen zijn het duidelijk niet eens. Misschien heb ik een hele voorzichtige dierenartsquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm na de castratie van wup ben ik ook teruggeweest omdat hij de hechtingen eruit vrat.
Echter de dierenarts zei dat als de kat ze er zelf uit eet nadat de wond dicht zit en niet ontstoken is... dat je dat gewoon kan laten gaan.
poes snapt kennelijk dat het dan wel genoeg genezen is
althans volgens de dierenarts in kwestie dus
Harry is ook niet gehecht na zijn castratie, hoefde ik ook niet meer mee terug te komen, en hij moest geen kap op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder altijd zei wanneer ik jeukende korstjes van mijn benen wilde trekken; als het jeukt is het bijna genezen. De heren hier zijn trouwens helemaal niet gehecht na castratie, ik heb even gegoogled en ik kom tegen dat dat ook wel normaal is. (mits alles is ingedaald natuurlijk)
Vanochtend zijn de fokkers van Flynn en dEUS hier nog geweest, die twee herkennen hun vroegere mensen echt niet meer. De enige die ze herkent is Ernesto, Ernesto is dol op bezoek en op Flynn en dEUS maar blijkbaar herinnert hij hun geurtje als: "dat zijn die mensen van die keer dat ik zo bang/boos was" (toen de kittens net gebracht waren), hij was echt heel kwaad aan het blazen, ze mogen hem niet aanhalen. Flynn is sinds hij gecastreerd is nogal eenkennig, hij moet echt niks van onbekende mensen weten en dat was nu wel jammer. dEUS vond het bezoek zoals altijd leuk, die liep te kroelen en te spelen tot hij met z'n tongetje uit z'n mond rondliep (het is ook wel erg warm). Ik vind het zo apart dat ze hen echt niet meer herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |