Zoiets denk ik ook aan ja, want ze komen inderdaad buiten. Maar dat rare gedrag is dus waarschijnlijk te wijten aan pijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Dat zitten op rare plekken en staren kan duiden op pijn.
Ze komen buiten toch? Mss in een gevecht of zo, of een takje in oog gekregen?
Xena heeft haar kop wel eens goed gestoten aan de tafelpunt met een dolle ren-bui, en had daarna ook dat gedrag. Op rare plekken zitten en stil zitten staren.. dat was wel zo over, dat wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:58 schreef Alicey het volgende:
Zoiets denk ik ook aan ja, want ze komen inderdaad buiten. Maar dat rare gedrag is dus waarschijnlijk te wijten aan pijn?
Ok.... Njah, verder zie ik ook geen schade ofzo. Alleen dus een oog dat voornamelijk half dicht zit (maar waar verder weinig aan te zien is), en dus dat zitten en staren.. Bij aanhalen spint hij zelfs niet, en dat doet-ie anders altijd wel. Maar klinkt iig veilig genoeg om nog tot morgen te kunnen wachten om te kijken hoe het dan is..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena heeft haar kop wel eens goed gestoten aan de tafelpunt met een dolle ren-bui, en had daarna ook dat gedrag. Op rare plekken zitten en stil zitten staren.. dat was wel zo over, dat wel.
Vandaag ziet het er een stuk beter uit. Zo nu en dan (vooral bij fel licht) zit zijn oog nog wel half dicht, maar hij is wel weer redelijk actief. Ga morgen even met hem naar de dierenarts voor de zekerheid.quote:
quote:
Hieronder wat fotootjes:quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:36 schreef Uhmmie het volgende:
(zeg we willen natuurlijk wel fotoos.)
Ja, het zal de warmte geweest zijn, ze is nog lang erg duf geweest en wat afwezig, maar het is weer helemaal over gelukkigquote:Op zondag 9 juli 2006 17:05 schreef tonja het volgende:
Hee Bluezz, een paar dagen geleden las ik ergens dat Xena zich niet zo goed voelde. Is ze nu weer helemaal beter?
Ik dacht ook "Net goed" jaquote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef Bluezz het volgende:
En ik zou bijna zeggen, jammer, maar 4 zwaargewonden.... leren ze het nou nooit eens af, die idioten
Agossie, altijd rottigquote:Op zondag 9 juli 2006 17:16 schreef tonja het volgende:
Gelukkig. Het is toch altijd behoorlijk schrikken als er iets met de poezen is.
Loes wordt donderdag gecastreerd, daar zie ik nu al huizenhoog tegenop. Arme poes.
Dat is toch nog hardstikke lang haar? Staat leuk iig.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:01 schreef Uhmmie het volgende:
Mooie fotoos techxp!
Gelukkig een grote opkomst
* Uhmmie is trouwens naar de kapper geweest.. moet gewoon wennen aan mezelf![]()
Mis de helft van mn haar
zie http://jobensaskia.nl
ja, en erger nog, met een camera erop gericht, en dat er op je anus gedrukt wordt om te kijken of het pijn doetquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist niet eens dat DA's met 'patienten' mailden
En je zal maar moeten poepen zeg, en der staat iemand naar je gat te staren![]()
![]()
Ja ik denk dat ze Sitka stiekem Pokon voeren ofzo, die groeit een partij hardquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Awwww wat een klein moppie nog
En inderdaad lijkt kleine Sitka wel een groterik
Arme Femke, wat heeft ze ? (of overheen gelezen)
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef Nonneke het volgende:
Zal morgen nog eens een poging wagen met het te onthouden![]()
Wow!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, arme beessies. Sterkte!
Mijn mannekes samen in de tuin:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |