Zielige spetter.. ter wereld gekomen door de moeder tegen de wil bezwangerd te maken in het kader van zogenoemde fokbeleid ter bescherming van de dieren... maar ondertussen na geboorte het dier enorm gaan trainen, omdat ze er geld uit kunnen slaan... tsja.. en dat noemt men opkomen voor de dolfijn..dat is gewoon ordinaire dierenfok voor entertainment..quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:24 schreef Yez het volgende:
met name Spetter en Nalu :
Oranje!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm ik heb een kat die van nature oranje is.. dat is ook best practisch
Belachelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef TechXP het volgende:
En nog erger ik heb zelfs oranje goudvissen gezien en oranje wortels in de supermarkt... de oranjegekte moet niet gekker worden zeg...![]()
![]()
gaat het alweer wat beter met haar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:29 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het mogelijk bij die ouwe taaie.
zozo lala. ze sukkelt verder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
gaat het alweer wat beter met haar?
Mja daarom laten we dr nog steeds krols wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:22 schreef tonja het volgende:
Misschien is het krolse knuffelen wel een aanleiding om die gewoonte engiszins door te zetten.
Ik hoop het voor je.
Loes is jarig! Ze is vandaag 1 jaar geworden.
heej zo n bal heb ik voor mn caafje met caviasnoepjes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:39 schreef Uhmmie het volgende:
En speciaal voor Loes:
HET speelgoed voor de jonge enthousiaste lekkerbek!
[afbeelding]
Natuurlijk met een groot pak Maltbits erbij
[afbeelding]
Oke, ik zou niet weten wanneer ik die gehad hebquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
dat ligt eraan hoe lang geleden je een tetanusprik hebt gehad.
als ik het goed heb, is een tetanusprik geldig voor 5 jaar.
Obelix, wat ben je toch een lief kereltjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef inkie1010 het volgende:Toby is er!!!! Vanmiddag opgehaald bij Zoeperzazke!! Vond het erg gezellig en heb ook al haar lieve mooie caafjes kunnen zien en knuffelen!!
Hier de eerste foto's van Toob en Oob
kennismaking in de ren
[afbeelding]
Uitrusten in de kooi (oob staat zelfs zijn WC af aan Toby!)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend had Xena de laatst gelezen tijdschriften weer te pakken
Gelukkig laat ze de post met rust
ja die katten verharen ook als een gek, maar die honden is echt niet normaal, ik dacht alsik nog ff doorkam heb ik straks 3 naakthondjes Hm...ook leuk natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geen honden, maar wel een kat waarvan de helft blijft liggen als ze opstaat.
t is bar en boos, zoveel haar komt eruit
Goedzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mimoos heeft dus inderdaad oogontsteking, niet zo'n spectaculaire als voorgaande keren (toen werd haar oog knalgeel of groen), maar toch. We gooien er weer een tube CAF zalf tegenaan en ik ga gewoon lekker weg. Ik heb net wel blikvoer gekocht aangezien ze nu officieel zielig is, en ik ga nog een boek schrijven voor de oppas ofzo
Naar van die oogontsteking. Als het echt niet goed gaat kan je altijd nog terugkomen toch? Komt vast wel goed allemaal. Ga gewoon genieten joh!quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mimoos heeft dus inderdaad oogontsteking, niet zo'n spectaculaire als voorgaande keren (toen werd haar oog knalgeel of groen), maar toch. We gooien er weer een tube CAF zalf tegenaan en ik ga gewoon lekker weg. Ik heb net wel blikvoer gekocht aangezien ze nu officieel zielig is, en ik ga nog een boek schrijven voor de oppas ofzo
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:49 schreef TechXP het volgende:
Jullie gaan me volgende week een weekje missen
Ik ga lekker naar pamplona![]()
Hierom:
http://www.biteback.be/news/detail.php?news_id=2465
19, wauw, wat een mooie leeftijdquote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
enne...... over 3 weken is doerak jarig![]()
mijn ouwe besje gaat gewoon de 19 halen![]()
Met al die bossen haar kun je vaak stofzuigen hierquote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
helpt het als ik zeg dat zelfs mijn kippen in de rui zijn? (hoewel veren makkelijker op te ruimen zijn dan al die bossen haar)
enne...... over 3 weken is doerak jarig![]()
mijn ouwe besje gaat gewoon de 19 halen![]()
Iehhh!! *ril*!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:30 schreef Zowy het volgende:
Ik werd lekker (not) wakker vanmorgen.
Jaimy (mijn hondje) kwam bovenop me liggen...kwam een boertje aan mét een golf nattigheid![]()
Meteen onder de douche en dekbedspullen in de was.
Dat heb ik met het hondje...even snel buiten haar behoefte doen en dan wil ze zo snel mogelijk weer naar boven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Onze katers liggen zo uitgestrekt mogelijk in de weg
Naar buiten hoeven ze niet
Ohw leuk wist niet eens dat het op tv kwamquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke, we hebben net zitten kijken naar Zoovenirs van de tros met Martin Gus met het dolfinarium in de hoofdrol
Wat gaaaaaaf dat uitzetten van die bruinvis (Nicolien?)
En nu heb ik ook beter beeld van alle beesten waar je het over hebt, omdat we ze nu gezien hebben op TV
Wat lieffffff Icy
Uhmmie wat leuk dat achter de schermen!!! Ik wist niet eens dat ze dat deden.
RenaFeli
quote:De afgelopen twee jaar neemt het aantal aangespoelde bruinvissen in Nederland toe. Wageningen Marien onderzoekt in opdracht van Minister Veerman (Ministerie Landbouw, natuur en voedselkwaliteit) waaraan de bruinvissen sterven. Een van de redenen zou kunnen zijn dat er meer bruinvissen in de Noordzee zwemmen door opwarming van het zeewater.
Een van mijn katten gedraagt zich erg vreemd, en lijkt last te hebben van een van zijn ogen (Oog is half dicht). Bij vreemd gedragen moet je denken aan op plaatsen gaan zitten waar hij anders nooit zit, en dan "zielig" voor zich uit aan het staren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |