Guusje en Joey, van Pure-Poison:quote:Goedenavond, maakt u allen kennis met de OP.
De OP is niet de openingspost, maar de kat van het studentenhuis waar ik woonMeer specifiek, de Ontzettend Poes.
Ze is lief, had ooit een chronisch tekort aan aandacht en is dat nu aan het inhalen, is een kei in muizen vangen, en ze vervolgens charmant voor je voeten neergooien en kan onvermoeibaar op de keukentafel zitten mauwen, net zolang totdat ze ook een stukje brood / vis / waar je op dat moment ook mee bezig bent krijgt.
Ze houdt van zonnebaden:
Van deurmatten stukmaken:
Van in de vensterbank naar de vogeltjes buiten loeren:
En van oefenen voor tijger:
En ze is de eerste kat die ik lief vindt, en de reden dat ik later ook een kat wil
quote:
En dat met een tuigje enzo!! Toch knapquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Vogelhuis met koolmezenbaby's gespot :
[afbeelding]
1 vogeltje was gevallen![]()
Zie onder haar pootje, we waren net te laat.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Me kast heeft last van vliegneigingen
[afbeelding]
Ik blijf jaloers op je katten, ze blijven schitterend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]![]()
Ik had nog een mooie van de fotosessie dEUS gevonden die ik nog niet geplaatst had:
[afbeelding]
Wat foto's van een paar weken geleden op het balkon (wintervacht is er wel zo'n beetje af):
[afbeelding]
Ernesto in m'n plantenbakken:
[afbeelding]
Flynn:
[afbeelding]
Mimosa in een schoenendoos:
[afbeelding]
Flimpje waarin de heren van het huis samen het bed opmaken![]()
[[url=http://i16.photobucket.com/albums/b2/pumpkinruby/th_100_8641MOV.jpg]afbeelding][/URL]
en? en? en?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef _Nienna_ het volgende:
Maandagavond ga ik kennismaken met de kittens die QueenR heeft, ik hoop dat het klikt en ik ze mee naar huis kan nemen![]()
wat is die mooooiiiiiiiiquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]![]()
Ik had nog een mooie van de fotosessie dEUS gevonden die ik nog niet geplaatst had:
[afbeelding]
Schattig en heel herkenbaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef snakelady het volgende:
Ja Daisy is erg zorgzaam, ze wast ons allemaal en als mijn dochtertje gaat huilen dan rent ze ernaartoe.
Als mijn man een wondje heeft dan wil ze die ook gaan schoonmaken en Demi heeft ze 2x toe willen redden uit het water toen ze in bad zat.
Nu doen we de deur voortaan maar dicht als we in bad gaan.
Maar volgens de fokster zijn de meeste Birmanen wel erg zorgzaam en zachtaardig.
Oh wat een mooie katten!quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
Wat foto's van een paar weken geleden op het balkon (wintervacht is er wel zo'n beetje af):
[afbeelding]
Ernesto in m'n plantenbakken:
[afbeelding]
Flynn:
[afbeelding]
Mimosa in een schoenendoos:
[afbeelding]
Flimpje waarin de heren van het huis samen het bed opmaken![]()
[[url=http://i16.photobucket.com/albums/b2/pumpkinruby/th_100_8641MOV.jpg]afbeelding][/URL]
4 kattenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:15 schreef snakelady het volgende:
Ook weer wat foto's van onze poezenbeesten.
Steffie
[afbeelding]
[afbeelding]
Kyara
[afbeelding]
Lana
[afbeelding]
[afbeelding]
Daisy
[afbeelding]
[afbeelding]
Daisy,Lana en Kyara
[afbeelding]
Daisy met mijn dochtertje Demi , die 2 zijn helemaal gek van elkaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is tof!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Me kast heeft last van vliegneigingen
[afbeelding]
Van cattery Lilith uit Schoondijke. We wilden eigenlijk alleen een Somali van haar, maar ze had op dat moment ook een nestje Birmaantjes, en die vonden we sowieso al erg leuk, dus toen was het al gauw gebeurd dat we er eentje bij namen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:34 schreef snakelady het volgende:
mooi he ruby, dat zachtaardige gedrag, ben nu ook helemaal gek op birmanen.
Van welke fokker kom dEUS eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |