abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40446284
naar aanleiding van: http://forum.fok.nl/topic/892235

FOK! Verzamelactie voor dierenasiels

Het doel: Zoveel mogelijk spullen inzamelen (in de garage van ymme) en deze dan in Oktober (dierendag?) te gaan uitdelen bij verschillende asiels in Nederland. (mensen die hierbij zin hebben om te helpen?)

Wat en hoe: Als je wat te doneren hebt, wat in onderstaand lijstje voorkomt, stuur dan een mail naar sjemmie_degekste@hotmail.com dan spreek ik verder met je af over hoe en wat.

De actie loopt door tot 1 oktober. En dan sluit het geheel zich. Ik hoop dan samen met jullie een hoop spullen te hebben, voor de overvolle asiels in Nederland.

Doneren, de volgende spullen zijn van harte welkom:

Katten
Manden/kussens.
Voer (vooral dieetvoer) brokken of vlees maakt niet uit.
Snoepjes.
Speeltjes .
Kattengrit.
Halsbandjes/lijntjes

Honden
Manden/kussens.
Voer (vooral dieetvoer) brokken of vlees maakt niet uit.
Snoepjes/Koekjes.
Speeltjes.
halsbanden/lijnen.

Knaagdieren
droogvoer
knaagstengels

Overige
kantoorspullen etc (ze voeren immers een administratie)

Zamel met z'n allen massaal in.
De spullen moeten natuurlijk nog wel in redelijk goede conditie verkeren.

Alvast hartstikke bedankt.

[ Bericht 6% gewijzigd door ymme op 03-08-2006 16:44:05 ]
pi_40447137
Hier issie dan ook nog even:
quote:
Ik heb hier ook nog een grote voerton staan. Soort van emmer met een goedsluitende deksel van ik geloof eukanoeba (of hoe dat voer ook alweer heet) Wij gebruikten 'm altijd om een voorraad kattenbrokken in onze box te bewaren, maar nu we wat verder van onze box afwonen wordt dat wel wat veel gedoe om steeds weer heen en weer te lopen...

Opsturen wordt alleen een beetje een dure grap denk ik... Mocht er nog iemand met een auto vanuit Amsterdam richting Ymme gaan (en mocht er bij het asiel behoefte zijn aan zo'n ton) dan kom ik 'm graag afgeven.
Is er denk je wel behoefte aan zo'n opbergton Ymme? Voordat we vanalles gaan regelen. Helaas beschik ik zelf niet over een auto. Wanneer de ton jouw kant op zou gaan, wil ik namelijk eventueel nog wel wat erbij doen zoals kattengrind of voer. Dit is anders qua opsturen echt niet te doen...

In welk deel van het land woon je trouwens? Mijn topografische kennis is niet echt meer wat het ooit was
pi_40447500
wat een leuk idee

ik kijk even aan hoe het met mijn financiele situatie gaat, maar als ik dan een beetje ruim zit wil ik graag helpen

( woon trws vlakbij dierenasiel zwolle, dus als daar wat heen gebracht moet worden.. )

[ Bericht 2% gewijzigd door littledrummergirl op 03-08-2006 20:01:20 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_40449486
Ik woon in Gelderland.
Na de schoolvakantie, is het ook mogelijk om op treinstations af te spreken
pi_40449527
Waar ergens in Gelderland ymme ?

Tevens een tvp, ik krijg vast wat mensen zover om ook te doneren.
pi_40449555
Voor de plaats moet je maar even mailen.
Staat ook in de op.
pi_40451611
Ik heb ook wel wat liggen denk ik zo maar heb je er al over gesproken

kan het eventueel komen brengen vanuit brabant, dat als er nog meer mensen wat hebben en ik dit eventueel (mits niet teveel) ook mee zou kunnen nemen.

[ Bericht 28% gewijzigd door weasel85 op 03-08-2006 15:10:05 ]
I pwn u!
pi_40461156
Niemand die de overvolle asiels wilt steunen? De vrijwilligers en vooral die dieren zullen je altijd dankbaar zijn, voor je donatie.
pi_40464327
Hallo Ymme, Mocht er nog behoefte zijn aan een 2e verzamel- en verdeelstation in de Randstad, dan bied ik je graag mijn diensten in Amsterdam aan. Misschien handig voor Fokkers uit Amsterdam en omgeving? Het wegbrengen van de spullen zou ik dan op de vrijdag na dierendag kunnen doen (ik heb dan de beschikking over een auto) en dan naar asiels hier in de omgeving (bv A'dam, Hilversum en Almere). Laat maar weten of het je wat lijkt, je hebt mijn e-mailadres.
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 23:22:16 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40466710
stiemie hier zaanstad
ik ga morgen met vakantie, maar over 3 weken ga je van me horen
pi_40472071
Prima! Maar natuurlijk alleen als Ymme het hier ook mee eens is. Het is tenslotte haar actie!
pi_40473456
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef Stiemie het volgende:
Hallo Ymme, Mocht er nog behoefte zijn aan een 2e verzamel- en verdeelstation in de Randstad, dan bied ik je graag mijn diensten in Amsterdam aan. Misschien handig voor Fokkers uit Amsterdam en omgeving? Het wegbrengen van de spullen zou ik dan op de vrijdag na dierendag kunnen doen (ik heb dan de beschikking over een auto) en dan naar asiels hier in de omgeving (bv A'dam, Hilversum en Almere). Laat maar weten of het je wat lijkt, je hebt mijn e-mailadres.
Voor mijn overzicht is het niet echt handig, dat er meerdere verzamelplekken zijn Wel erg lief aangeboden. Misschien dat iemand vanuit die hoek, ook wat te doneren heeft, die het dan gelijk zou kunnen meenemen, zoals weasel85 met Brabant doet.

Lady-wrb fijne vakantie, en ik hoop dat je veel te doneren hebt als je terug bent van vakantie

[ Bericht 36% gewijzigd door ymme op 04-08-2006 10:51:07 ]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:58:12 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_40479666
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:43 schreef ymme het volgende:

[..]

Voor mijn overzicht is het niet echt handig, dat er meerdere verzamelplekken zijn Wel erg lief aangeboden. Misschien dat iemand vanuit die hoek, ook wat te doneren heeft, die het dan gelijk zou kunnen meenemen, zoals weasel85 met Brabant doet.

Lady-wrb fijne vakantie, en ik hoop dat je veel te doneren hebt als je terug bent van vakantie
Het lijkt mij juist een prima idee om meerdere plekken te hebben, want dan hoef je niet alles in je eentje te doen. Bovendien kunnen jullie elkaar dan controleren.
Ik kan me zo voorstellen dat mensen aan die controle wel behoefte hebben, aangezien er nogal eens wat dingen fout gaan met zulke acties (ik herinner me een bepaalde actie in OUD)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40479756
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist een prima idee om meerdere plekken te hebben, want dan hoef je niet alles in je eentje te doen. Bovendien kunnen jullie elkaar dan controleren.
Ik kan me zo voorstellen dat mensen aan die controle wel behoefte hebben, aangezien er nogal eens wat dingen fout gaan met zulke acties (ik herinner me een bepaalde actie in OUD)
Ik ga het overleggen met stiemie.

[ Bericht 9% gewijzigd door ymme op 04-08-2006 14:07:17 ]
pi_40479757
ik ga eerst even mijn mail lezen

[ Bericht 72% gewijzigd door Stiemie op 04-08-2006 14:11:00 ]
pi_40479779
Stiemie ik heb jouw gemailt.
pi_40484644
En je hebt een mailtje terug ;-)
pi_40485801
Ok mensen die in de omgeving Amsterdam het te ver vinden om de spullen naar Gelderland te brengen (opsturen in natuurlijk ook altijd nog een optie) kunnen het afleveren bij Stiemie :0

Stiemie bedankt voor je hulp
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:02:44 #19
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_40581448
Ik ga een kat uit een asiel halen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_40582038
ik wil wel verzamelpunt voor overijssel worden ( als dat nodig is )

Ik wil graag helpen nl vind het zo'n lief idee
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_40603756
We hebben momenteel mensen nodig die spullen willen doneren.
Nog niets!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:52:35 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_40603818
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef ymme het volgende:
We hebben momenteel mensen nodig die spullen willen doneren.
Nog niets!
Maar je hebt zelf toch wel spullen, die moet je ook meetellen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40604062
Inderdaad Troel. Maar zoveel is dat ook niet hoor

dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:20:34 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_40604668
als je gaat collecteren doe je eerst ook al wat geld in de bus zodat ie lekker rammelt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:27:34 #25
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_40604897
Ik heb het topic even aangepast (Sticky gemaakt) zodat deze bij iedereen onder de aandacht blijft.
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')