Is er denk je wel behoefte aan zo'n opbergton Ymme? Voordat we vanalles gaan regelen. Helaas beschik ik zelf niet over een auto. Wanneer de ton jouw kant op zou gaan, wil ik namelijk eventueel nog wel wat erbij doen zoals kattengrind of voer. Dit is anders qua opsturen echt niet te doen...quote:Ik heb hier ook nog een grote voerton staan. Soort van emmer met een goedsluitende deksel van ik geloof eukanoeba (of hoe dat voer ook alweer heet) Wij gebruikten 'm altijd om een voorraad kattenbrokken in onze box te bewaren, maar nu we wat verder van onze box afwonen wordt dat wel wat veel gedoe om steeds weer heen en weer te lopen...
Opsturen wordt alleen een beetje een dure grap denk ik... Mocht er nog iemand met een auto vanuit Amsterdam richting Ymme gaan (en mocht er bij het asiel behoefte zijn aan zo'n ton) dan kom ik 'm graag afgeven.
Voor mijn overzicht is het niet echt handig, dat er meerdere verzamelplekken zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef Stiemie het volgende:
Hallo Ymme, Mocht er nog behoefte zijn aan een 2e verzamel- en verdeelstation in de Randstad, dan bied ik je graag mijn diensten in Amsterdam aan. Misschien handig voor Fokkers uit Amsterdam en omgeving? Het wegbrengen van de spullen zou ik dan op de vrijdag na dierendag kunnen doen (ik heb dan de beschikking over een auto) en dan naar asiels hier in de omgeving (bv A'dam, Hilversum en Almere). Laat maar weten of het je wat lijkt, je hebt mijn e-mailadres.
Het lijkt mij juist een prima idee om meerdere plekken te hebben, want dan hoef je niet alles in je eentje te doen. Bovendien kunnen jullie elkaar dan controleren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Voor mijn overzicht is het niet echt handig, dat er meerdere verzamelplekken zijnWel erg lief aangeboden. Misschien dat iemand vanuit die hoek, ook wat te doneren heeft, die het dan gelijk zou kunnen meenemen, zoals weasel85 met Brabant doet.
![]()
Lady-wrb fijne vakantie, en ik hoop dat je veel te doneren hebt als je terug bent van vakantie![]()
![]()
Ik ga het overleggen met stiemie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist een prima idee om meerdere plekken te hebben, want dan hoef je niet alles in je eentje te doen. Bovendien kunnen jullie elkaar dan controleren.
Ik kan me zo voorstellen dat mensen aan die controle wel behoefte hebben, aangezien er nogal eens wat dingen fout gaan met zulke acties (ik herinner me een bepaalde actie in OUD)
Maar je hebt zelf toch wel spullen, die moet je ook meetellen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef ymme het volgende:
We hebben momenteel mensen nodig die spullen willen doneren.
Nog niets!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |