Dat heb ik vaker gehoord gelezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Eén kat.
Ik wil op een boerderij-tje wonen, met een koe, een varken, een paardje, een pony, een geit, een schaap, konijntjes, cavia's, katten en 2 grote honden, bij voorkeur Portugese Berghonden (ze hebben ook een andere naam maar die weet ik ff niet), mn vriend en 2 of 4 kids.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
Wat toevallig, ik ook. Maar dan wel geen hondje, maar een grote hond.
Een goede tekst mag je best twee keer gebruiken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord gelezen.
Ik kwoot even iets uit mijn fotoboekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil op een boerderij-tje wonen, met een koe, een varken, een paardje, een pony, een geit, een schaap, konijntjes, cavia's, katten en 2 grote honden, bij voorkeur Portugese Berghonden (ze hebben ook een andere naam maar die weet ik ff niet), mn vriend en 2 of 4 kids.iemand met contretere toekomstplannen dan ik?
Ik ben Liselot, woon in Middelburg, heb vier katten en drie vissen. Als ik later groot ben, geld en ruimte heb wil ik Siberische Boskatten en/of Somali's gaan fokken, tot die tijd verdiep ik me in kattengezondheid, genetica en ook de ethische en praktische kant van een cattery houden. En ik ben zelfverklaard kattenvoerfundamentalist (pro natvoer en vers/rauw, anti droog en plantaardig).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil op een boerderij-tje wonen, met een koe, een varken, een paardje, een pony, een geit, een schaap, konijntjes, cavia's, katten en 2 grote honden, bij voorkeur Portugese Berghonden (ze hebben ook een andere naam maar die weet ik ff niet), mn vriend en 2 of 4 kids.iemand met contretere toekomstplannen dan ik?
En wat zullen we eens met jou doen?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Meld![]()
Maar er zit verbetering in ,7 x overgeven helpt![]()
Men is die van mijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat zullen we eens met jou doen?
Laatste der kliermohikanen![]()
Een taakstraf caviahokken schoonmaken?
Of de veluwe grasmaaien?
Of ga je gezellig terug naar je katertopics
[..]
![]()
Ik overdrijf niet, en ik weet dat je hier wel eens komt, maar je geklier is niet leuk meerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Men is die van mij,waar haal je die nou vandaan,en overdrijf niet zo
Ik post wel is sporadisch in F&F ook
Niet met deze naam neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, en ik weet dat je hier wel eens komt, maar je geklier is niet leuk meer
Leuk he, dit was een oudje van je, ouder kon ik ze niet vinden
Ja, oke, maar ze valt toch echt in het niets bij ijsmeis....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:05 schreef SHE het volgende:
Bloes ...blijft toch een tijger van een vrouw![]()
Tsskk..n00b, jij bent zeker van na de Bluezz.zip ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:07 schreef Cesarino het volgende:
[..]
Ja, oke, maar ze valt toch echt in het niets bij ijsmeis....
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Cesarino het volgende:
Enne Noob, ik kwam al op FOK toen jij nog in de luiers lag. Waarom zo vijandig meteen bah zeg....
Ik heb het maar hier [SC] Deel 51 Met veel wuppies en andere beesten... gezet, want het ging een beetje offtopic.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Liselot, bedoel je met rauwvoer BARF? is dat hetzelfde? En heb je voorbeeldfoto's van wat voor katten je wil gaan fokken?
En een afgezette tuin, ik neem aan dat je dan niet met van die 'stroomstoot' halsbanden en draden in de grond gaat werken?
Het is ons brave hazehartjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat zijn we toch een gezellig gereformeerd theekransje hier, iedereen is weer lief voor elkaar![]()
![]()
![]()
Da's hersenspoelen hé ? Blijf het om de paar posts herhalen en we geloven het allemaal weerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:01 schreef SHE het volgende:
Liefde is ok![]()
En het gaat hier verdomme leuk worden, of jullie het nou leuk vinden of niet !!!!
Is dat zo ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
oh mên..
die deedeete oid moet echt eens uit danny's aars kruipen zeg![]()
quote:
Is dit een echte slowchat ? Dat is me dan helemaal ontgaan......quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Jawel, hier! [SC] Deel 51 Met veel wuppies en andere beesten...
Nee hoor, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
ja dr staat toch [SC] voor?of ben ik nou zo dom en betekend [SC] wat anders?
Nee hoor IK ben gewoon zo dom, ik dacht * wuppies *quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
ja dr staat toch [SC] voor?of ben ik nou zo dom en betekend [SC] wat anders?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:31 schreef deedeetee het volgende:
Is dit een echte slowchat ? Dat is me dan helemaal ontgaan......![]()
* deedeetee kruipt van schaamte in een hoekje![]()
Tsss zo belangrijk zijn katten nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef SHE het volgende:
Lieve lurkers, posters en mensen die niet weten dat er al best wel lang een SC is..
Ik heb wat vraagjes en zou jullie hulp zeker waarderen;
1. Klopt het dat er geen centraal katten topic is? zo ja, waarom niet?
2. Ik heb de FAQ iets aangepast, hebben jullie aanvullingen?
Dat was 'm voor nu even; alvast bedankt voor de feedback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |