Als je het zo wilt hebben kun je 't krijgenquote:Deedee, was je van plan door te gaan met zeuren en zeiken of denk je dat je FB kan gebruiken op de manier waarop het bedoeld is?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee ze is hier tegelzetter![]()
Tuurlijk is ze mod, en we zijn blij met haar! Dus.
Lieve schat ik post waar ik wil.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:11 schreef deedeetee het volgende:
donald_dick en Ghostbuster hier![]()
Denken jullie dat we niet in staat zijn onze eigen boontjes te doppen ? Wij wassen onze varkentjes graag zelf![]()
Gaan jullie maar lekker op 't dak zitten mét een flinke bos uien. ( tenslotte ïs dit F&F )![]()
Neeeeee!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:11 schreef deedeetee het volgende:
Denken jullie dat we niet in staat zijn onze eigen boontjes te doppen ? Wij wassen onze varkentjes graag zelf![]()
Gaan jullie maar lekker op 't dak zitten mét een flinke bos uien. ( tenslotte ïs dit F&F )![]()
Nieuwelingen zijn altijd al welkom geweest, maar wat is het nut van hier te komen om rot te doen, als je wil meedoen ga je gang, zat leuke onderwerpen over diertjes en plantjes om in mee te doen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lieve schat ik post waar ik wil.
En als je zo wijs zou zijn, wist je ook dat de nieuwe policy, juist buitenstaanders in klieksubforumpjes
wilt hebben.
Ik doe niet rotquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Nieuwelingen zijn altijd al welkom geweest, maar wat is het nut van hier te komen om rot te doen, als je wil meedoen ga je gang, zat leuke onderwerpen over diertjes en plantjes om in mee te doen...
Psies en dan open je toch een topic over je flora en fauna ? Heb je huisdieren of een tuin waarin je uien kweekt ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En als je zo wijs zou zijn, wist je ook dat de nieuwe policy, juist buitenstaanders in klieksubforumpjes
wilt hebben.
Geef ze gewoon een kans, volgens mij gaat het best goedkomen allemaal...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik doe niet rot![]()
En ik bezit meer dieren, dan de nieuwe modjes bij mekaar HA![]()
Luizen? Of vlooien?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik doe niet rot![]()
En ik bezit meer dieren, dan de nieuwe modjes bij mekaar HA![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
edit: hou toch op zonder permban lig ik hier ook wel krom van het lachen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
tjonge jonge je plannetje wordt niet gewaardeerd en meteen is het janken![]()
anders kruip jij ff in Danny's hol met je kutuien, wanabee mods hebben we tenslotte genoeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:11 schreef deedeetee het volgende:
Goed ideequote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ik hier wil posten dan doe ik dat. desnoods met plaatjes van me cavia's en hamsters.
Ik ben ijsmeis, maar je mag me ook wel Anne noemen of Pippi zoals in mijn profiel vermeld staat (quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
De nieuwe mods van F&F moeten de kans krijgen iets over zichzelf te kunnen vertellen!
Dus: SHE en Ijsmeis, vertel hier over jezelf wie je ben, wat je doet, welke dieren je in huis hebt en welke plantjes je op je balkon/in je tuin hebt staan! Je mag je favoriete dier nadoen, 'Ik ben SHE, ik ben eeuwig 27 jaar en ik doe Woody Woodpecker na!'laat ons je leren kennen, misschein vertellen wij ook wel iets persoonlijks!
Wat schieten we nu op met zulke opmerkingen???quote:anders kruip jij ff in Danny's hol met je kutuien, wanabee mods hebben we tenslotte genoeg.
Wat toevallig, ik ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben Marjolein, 20 jaar. Studeer in Leiden, ben dol op harige dieren groter dan formaat muis. Kheb konijnen, gerbils, cavia's en tamme ratjes gehad, deel op het moment nog een paard met mijn 2 zussen. En als ik later groot benwil ik een hondje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |