Uit het raam. Ze verloor haar evenwicht. En paar nagels van d'r zijn beschadigd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He gadver! Gelukkig is het "goed" afgelopen!
Waar is ze afgevallen dan?
Kattentopic met foto'squote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:12 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Tipo: Volgens mij bedoel je ''Foto's met katten'', want zoals ze hier staan afgebeeld zie ik ze nergens met een foto in de weer.![]()
Als het topic "foto's met katten" of "kattenfoto's " had geheten dan mocht je niet eigenlijk niet slowchatten. Nu welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:12 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Tipo: Volgens mij bedoel je ''Foto's met katten'', want zoals ze hier staan afgebeeld zie ik ze nergens met een foto in de weer.![]()
leuke foto's, leuke kattenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef broodje_poep het volgende:
Wat nieuwe van de 2 jongste kadavers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedereen! Hij is ook nog eens heul liev.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oja, ik ben verliefd ! Op Henk ! (die rooie van Mokz)![]()
![]()
Die staart van Mimosaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Als het topic "foto's met katten" of "kattenfoto's " had geheten dan mocht je niet eigenlijk niet slowchatten. Nu wel![]()
![]()
En dan nog maar wat foto's bij wijze van verantwoorde tvp:
Mimosa zat naast me op de bank haar staart te wassen. Nu zag ik ineens hoe lang haar haren zijn, en dat moet dan doorgaan voor haar zomervacht. Ik ben blij dat ik geen kat ben met dit weer.
[afbeelding]
dEUS kijkt speels vanachter zijn teaser:
[afbeelding]
[afbeelding]
Flynn de vliegende eekhoorn ligt te slapen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ernesto eet kaaspasta zo uit de tube:
[afbeelding]
Hij houdt hem zelf vast, ook al moet hij zijn achterpoten er bij gebruiken:
[afbeelding]
(als je een langharige kat hebt die helemaal niet gekamd wil worden, dit was bij ons de oplossing, ik mag zo alles met hem doen, als hij maar kan snoepen)
Wow, die roodkleurige is verschrikkelijk mooi...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Als het topic "foto's met katten" of "kattenfoto's " had geheten dan mocht je niet eigenlijk niet slowchatten. Nu wel![]()
Vorige topics;
1 [Centraal] Kattenfoto topic deel 1
2 [Centraal] Katten Foto Topic [deel 2]
3 [Centraal] Kattenfoto topic deel 3
4 [Katten] Centraal fototopic deel 4
5 [Katten] Centraal foto topic deel 5
6 [Katten] Centraal Foto topic deel 6
7 [Katten]Centraal foto topic deel 7
8 [Katten]Centraal foto topic deel 8
9 [Katten]Centraal foto topic deel 9
10 [Katten]Centraal foto topic deel 10
11 [Katten] Centraal fototopic - Deel 11
12 [CENTRAAL] KattenFotoTopic [deel 12]
13 [Centraal] Katten Foto Topic #13
14 [Centraal] Katten Foto Topic #14
15 [Centraal] Kattenfototopic #15
16 [centraal] kattenfototopic #16
17 [centraal] Kattenfoto's deeltje 17
18 [Centraal] Kattenfoto's deeltje 18
19 [Centraal] Katten mét foto's deel 19
20 [Centraal] Katten mét foto's deel 20
21 [Centraal] Katten mét foto's deel 21
22 [Centraal] Katten mét foto's deel 22
23 [CENTRAAL] Katten mét foto's deel 23
24 [CENTRAAL] Katten mét foto's deel 24
25 [Centraal] Katten mét foto's Deel 25
26 Katten mét foto's, deel 26
27 Katten mét foto's, deel 27
28 Katten mét foto's - Deel 28
29 Katten mèt foto's, deel 29
30 Katten met foto's deel 30
![]()
En dan nog maar wat foto's bij wijze van verantwoorde tvp:
Mimosa zat naast me op de bank haar staart te wassen. Nu zag ik ineens hoe lang haar haren zijn, en dat moet dan doorgaan voor haar zomervacht. Ik ben blij dat ik geen kat ben met dit weer.
[afbeelding]
dEUS kijkt speels vanachter zijn teaser:
[afbeelding]
[afbeelding]
Flynn de vliegende eekhoorn ligt te slapen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ernesto eet kaaspasta zo uit de tube:
[afbeelding]
Hij houdt hem zelf vast, ook al moet hij zijn achterpoten er bij gebruiken:
[afbeelding]
(als je een langharige kat hebt die helemaal niet gekamd wil worden, dit was bij ons de oplossing, ik mag zo alles met hem doen, als hij maar kan snoepen)
Ik vind Flyn ook de mooistequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wow, die roodkleurige is verschrikkelijk mooi...![]()
Mijn vriend en ik zijn er nog steeds niet uit wie er nu de mooiste is, maar gelukkig hebben wij ze gewoon allemaalquote:
Sady en Rumor. Ik zal eens kijken of ik een foto heb waar ze samen op staan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
---8<---
Robertje: je hebt dus twee katten ? Hoe heten ze ? En heb je toevallig ook een foto van hen samen ?
[..]
---8<---
Flyn houdt dus van spelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn vriend en ik zijn er nog steeds niet uit wie er nu de mooiste is, maar gelukkig hebben wij ze gewoon allemaalIk vind zelf Flynn niet de mooiste (dat is voor mij dEUS), maar wel de liefste, en om het dan nog ingewikkelder te maken houd ik net het meest van Ernesto omdat hij denkt/doet alsof hij een babypoes is en ik z'n mama. En Mimosa is gewoon onze dame waarvoor we alles doen om het haar naar de zin te maken.
Flynn eist wel de meeste aandacht, ik ben tijdens het tikken van deze reply al 5 keer opgestaan om met hem te spelen totdat hij met z'n tongetje uit z'n bek hangt. Als ik niet kom wanneer hij roept komt hij gewoon met z'n speelgoed aanzeulenM'n vriend en ik hebben afgesproken dat we altijd 4 katten zullen hebben waarvan 1 Somali. Minder is jammer en meer lijkt ons te vermoeiend. Ik ken een Somalifokster met 11 Somali's/Abessijnen en die vertelde me onder andere dat ze alleen friet kan eten door af en toe een paar handen de kamer in te gooien voor haar geboefte. Of dat ze 's nachts wel eens wakker werd omdat ze het zo warm had en dat er dan 10 katten op haar lagen te slapen
(haar Somali's kijken kan hier)
Mijn favoriet van jou is Bea als ik het me goed herinner, de koningin met haar rooie teentjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Flyn houdt dus van spelenIk vind al je katten prachtig hoor, maar persoonlijk vind ik Flyn dus echt een schoonheid
![]()
Mijn kattenmeisjes zijn natuurlijk wel de aller-allermooistegewoon omdat het mijn poezeltjes zijn
![]()
Afgelopen week heb ik me verschillende keren me het leplazarus naar mijn mobieltje gezocht, die ik echt op plaatsen terug vond waar ik me niet van kon herinneren dat ik 'm daar gelaten zou hebben.
Gisteravond zag ik waarom, ik heb zo'n soort kettingdingetje aan mijn mobi hangen met een bloemetje eraan, en als ik bel vinden ze dat altijd heel interessant, want dan bungelt dat kettinkje.
En alles wat bungelt is leuk en daar moet mee gespeeld worden. Gisteravond zag ik dus hoe Bepje mijn telefoon besloop en met haar pootje naar dat kettinkje zat te halen. Vervolgens neemt ze het kettinkje in haar bek en loopt met een telefoon die ze dus zo vasthoudt door de kamer![]()
En liet 'm later achter onder de eettafel, vandaar dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |