Uit het raam. Ze verloor haar evenwicht. En paar nagels van d'r zijn beschadigd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He gadver! Gelukkig is het "goed" afgelopen!
Waar is ze afgevallen dan?
Kattentopic met foto'squote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:12 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Tipo: Volgens mij bedoel je ''Foto's met katten'', want zoals ze hier staan afgebeeld zie ik ze nergens met een foto in de weer.![]()
Als het topic "foto's met katten" of "kattenfoto's " had geheten dan mocht je niet eigenlijk niet slowchatten. Nu welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:12 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Tipo: Volgens mij bedoel je ''Foto's met katten'', want zoals ze hier staan afgebeeld zie ik ze nergens met een foto in de weer.![]()
leuke foto's, leuke kattenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef broodje_poep het volgende:
Wat nieuwe van de 2 jongste kadavers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedereen! Hij is ook nog eens heul liev.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oja, ik ben verliefd ! Op Henk ! (die rooie van Mokz)![]()
![]()
Die staart van Mimosaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Als het topic "foto's met katten" of "kattenfoto's " had geheten dan mocht je niet eigenlijk niet slowchatten. Nu wel![]()
Oja, ik ben verliefd ! Op Henk ! (die rooie van Mokz)![]()
![]()
En dan nog maar wat foto's bij wijze van verantwoorde tvp:
Mimosa zat naast me op de bank haar staart te wassen. Nu zag ik ineens hoe lang haar haren zijn, en dat moet dan doorgaan voor haar zomervacht. Ik ben blij dat ik geen kat ben met dit weer.
[afbeelding]
dEUS kijkt speels vanachter zijn teaser:
[afbeelding]
[afbeelding]
Flynn de vliegende eekhoorn ligt te slapen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ernesto eet kaaspasta zo uit de tube:
[afbeelding]
Hij houdt hem zelf vast, ook al moet hij zijn achterpoten er bij gebruiken:
[afbeelding]
(als je een langharige kat hebt die helemaal niet gekamd wil worden, dit was bij ons de oplossing, ik mag zo alles met hem doen, als hij maar kan snoepen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |