Waar staat TVP voor? Ik kom het wel vaker tegen maar kan er echt niet echt wijs van worden...quote:
De beste Terug Vind Post die je hier kan verzinnen is een foto van je kat. Meerder foto's is uiteraard toegestaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Terug Vind Post, zodat het in je actives staat, als je op jezelf zoekt.
Maar alleen "tvp" roepen doen we niet, dus probeer het wel leuk in te kledenJe kunt ook nog van topics die je terug wilt kunnen lezen een bookmark maken.
That makes sense... Dank je voor de uitleg! Bookmarken had ik al wel gezien iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Terug Vind Post, zodat het in je actives staat, als je op jezelf zoekt.
Maar alleen "tvp" roepen doen we niet, dus probeer het wel leuk in te kledenJe kunt ook nog van topics die je terug wilt kunnen lezen een bookmark maken.
Picserver sucks.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef cocacabana het volgende:
Hier is mijn tijger.
foto is heb ik gephotosoept, was zo onscherp (maar is niet echt het gewenste resultaat).
(ben al een halfuur aan het klote voor die kut pic's te posten !"§$%&/( )
Hier die link voor de geintreseerde.
http://picserver.student.utwente.nl/i/J5O9U59E7DFR/730w
http://picserver.student.utwente.nl/i/Q8U996N727L8/730w
ik vind het ook niet bepaald handig. Wie en waarom heeft dat geweldige idee verzonnen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die foto van Boef is inderdaad erg leuk (de andere katten natuurlijk ook, maar die foto springt eruit)
Tevens Terug Vind Poes (ik kon het topic toch niet zo goed vinden onderaan, ik denk dat het de aanloop misschien wat gaat beperken)
Alle centrale topics, reeksen en spelletjes maakten de topiclijsten onoverzichtelijk. Daarom zijn die onderaan gezet. Maar dat is nog even wennen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik vind het ook niet bepaald handig. Wie en waarom heeft dat geweldige idee verzonnen?
wat een droppies toch, die zou ik echt zo allevier willen hebben!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Alle centrale topics, reeksen en spelletjes maakten de topiclijsten onoverzichtelijk. Daarom zijn die onderaan gezet. Maar dat is nog even wennen.
Ons geboefte met z'n vieren op de foto![]()
[afbeelding]
Wat een posequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Picserver sucks.
wat een lekker wolletje
www.mijnalbum.nl is gebruiksvriendelijker
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Alle centrale topics, reeksen en spelletjes maakten de topiclijsten onoverzichtelijk. Daarom zijn die onderaan gezet. Maar dat is nog even wennen.
[afbeelding]
Wat een ontzettend lekker wolletje!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef cocacabana het volgende:
Hier is mijn tijger.
foto is heb ik gephotosoept, was zo onscherp (maar is niet echt het gewenste resultaat).
(ben al een halfuur aan het klote voor die kut pic's te posten !"§$%&/( )
Hier die link voor de geintreseerde.
http://picserver.student.utwente.nl/i/J5O9U59E7DFR/730w
http://picserver.student.utwente.nl/i/Q8U996N727L8/730w
Wat een lekker stel bij elkaar, prachtige foto, allemaal op de paalquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die onderste! Dat staartje zo mooi om die pootjes heen geslagen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Marietje_34 het volgende:
Bepje (terwijl ze bovenop mij zit, ik lig op de bank) wordt graag onder haar kinnetje gekriebeld:
[afbeelding]
Bea rules!
[afbeelding]
![]()
![]()
Waarom zie ik ditquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef MissCleo het volgende:
Leuk beestje!
Ik heb gisteren weer een nieuwe foto voor elkaar geflitst. Die stomme camera werkt niet helemaal (god wat mis ik de mijne!!) en hij kan niet erg scherpe foto's maken. Maar goed, hier issie!
[afbeelding]
Het zijn nu echt al kleine katjes aan het worden. Vandaag bij een heel stel open oogjes ontdekt. Ze gaan al echt een beetje op hun pootjes staan en ze zijn heerlijk fluffig!! En ook zo enorm schattig als ze in die bolletjes gaan liggen zoals poezen dat doen.... *zwijmel zwijmel*
Er zijn er nu al vier vergeven. Twee gaan naar de buren een paar huizen verder, een naar een vriendin van mijn moeder en een naar iemand van een ander forum waar ik kom. Een andere buurvrouw wil er ook graag een, maar alleen een meisje. Vrijdag komt er iemand kijken en ik heb nog iemand in de mail staan die er graag twee wilt (maar ook alleen meisjes). Volgende week ga ik sexen, en daarna weet ik meer...
Thanxquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef bl0emetjE het volgende:
Die onderste! Dat staartje zo mooi om die pootjes heen geslagen!
(en Eto hier is ook altijd van de kin kroelies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |