Wat rot het ook. Anders laten we zo voor de lol gewoon winnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben er klaar voor, al juich ik niet te vroeg met die Argentijnen
Mja zo sportief zijn we welquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat rot het ook. Anders laten we zo voor de lol gewoon winnen.![]()
Samenvatting?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef amaranta het volgende:
Samenwonen gaat steeds minder goed
Ben ik nou stom?
Ach we werken samen enzo hè, je weetquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef amaranta het volgende:
laatste die post opent het nieuwe topic toch?
Ja doe dat enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even wat naar binnenschuiven. Tot zo.
TS moet vriend een schop onder z'n hol gevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
Samenvatting.
TS doet de PABO en heeft het heeeeeeeeeel zwaar. Want ze moet stage lopen en huiswerk maken.
TS woont samen met haar vriend.
Haar vriend doet de hele dag niks. Hij maakt niks schoon en zit de heeeeeeeeeele dag achter de pc.
Als TS thuiskomt van haar owzozware dag moet ze het hele huishouden nog doen.
Dat is de samenvatting.
Ik vind dat het de schuld van de TS is.
Dat is NIET de samenvatting.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
Samenvatting.
TS doet de PABO en heeft het heeeeeeeeeel zwaar. Want ze moet stage lopen en huiswerk maken.
TS woont samen met haar vriend.
Haar vriend doet de hele dag niks. Hij maakt niks schoon en zit de heeeeeeeeeele dag achter de pc.
Als TS thuiskomt van haar owzozware dag moet ze het hele huishouden nog doen.
Dat is de samenvatting.
Ik vind dat het de schuld van de TS is.
Harrie Slinger? Das een held!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zitten jullie naar die laffe strijdliederen van Joling, Koos Alberts en Harrie Slinger te kijken op 2?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef Armageddon het volgende:
Zeg houden we het even ontopic en willen alle noobs optiefen? Dank u!
Biertje?
Dat dus jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef Armageddon het volgende:
Zeg houden we het even ontopic en willen alle noobs optiefen? Dank u!
Biertje?
Ze was er zelf bij toen het uit de hand liep.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste pabo'ers. Maar Ts-partner is een dikke vette flapdrol.
Ik zou een keigoeie mod zijn maar zonder rechten lukt het me ook.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niks kroeg. Jij blijft gewoon hier!
Bedoel je dak kaigoed benquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou een keigoeie mod zijn maar zonder rechten lukt het me ook.![]()
*geeft Renesite een Corona met citroen*
Dat wor weer wat morgen op het werk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
bier voor een euro
![]()
Dacht het dus niet
San Sebastian?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dak kaigoed ben![]()
![]()
*geeft Armageddon ook een bus pringles*
Ook dat men. Sjoe roel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dak kaigoed ben![]()
![]()
*geeft Armageddon ook een bus pringles*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat wor weer wat morgen op het werk.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef amaranta het volgende:
http://www.nu.nl/news/760(...)p_vijf_bordelen.html
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hebben we morgen een excuus om te fokken.![]()
Dat moet gevierd wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:33 schreef Armageddon het volgende:
Morgenmiddag zit ik officieel een week op FOK. Dat is een record.
Dem men! Sjoe roel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef scarefreak het volgende:
Ik ga nog ff snel wat eten zoeken/klaarmaken/achteroverdrukken en dan me oranje shirtje zoeken
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Renesite. Kan jij al die notes van mij wissen. We beginnen met een schone lei.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:37 schreef amaranta het volgende:
Jij hebt toch geen notes?
Tis een heel arsenaal, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef amaranta het volgende:
ZIEHIEN?
Moet je renesite lief aankijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef amaranta het volgende:
ZIEHIEN?
Pssst.quote:
Vollgefressen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Joene het volgende:
Hellow !
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pssst.
Schone lei?
Je hebt er alweer een.
Tipje van de sluier![]()
Wil je ze allen moet je geld over maken naar Danny![]()
demmit wot dit sjoe doe men?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?
Nein , ik wacht even op de oven !quote:
Echt wel ouwe. Nederland roelt du sjit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Jarno het volgende:
We gaan winneeeeeeeen!![]()
!
We worden wereldkampioeeeeeeeen!![]()
!
Ben je weer in R&P geweest boefje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Joene het volgende:
zou het voor het door bushokjes tiefen van newbies zijn?
Deej suk bik tijm end deej no it.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ij dont no men. ij tink det dee kot mie a noot about poosting so hard!
Dan heb ik er ook eentje bijquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.![]()
die paer borsies?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.![]()
*Buuuuuurp.*quote:
Ik dacht dat dat die nieuwe gebruikersregels wat soepeler waren men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zijn erg streng hier hè. Riemember det men!
Ik pak mijne net ff uit de oven.quote:
Kijkt naar de tieten van ellen ten damme.quote:
Als je je misdraagt. En als je er 50 hebt verzameld dan is hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef amaranta het volgende:
Wanneer krijg je een note dan? En hoe weet je dat je een note hebt?
Als je zingt van eh , als jij mij pijpt dan bef ik jouw enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef amaranta het volgende:
Wanneer krijg je een note dan? En hoe weet je dat je een note hebt?
Waar kan ik zien hoeveel notes ik heb?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je je misdraagt. En als je er 50 hebt verzameld dan is het
Sje weets!
Oh men , doen ze ook hazus?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Armageddon het volgende:
Krijg toch allemaal de klere!
Val voor mij part allemaal dood!
In het sjoernaal zeiden ze net dat ze holland wel ff gingen inpakkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Jarno het volgende:
Gawdem, zouden die Argentijnen al door hebben dat ze zo'n hard pak slaag gaan krijgen straks?!
Whehehe, die cokesnuiverts zeker!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
In het sjoernaal zeiden ze net dat ze holland wel ff gingen inpakken
Ik denk dat ze an de diaree zijn J. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Jarno het volgende:
Gawdem, zouden die Argentijnen al door hebben dat ze zo'n hard pak slaag gaan krijgen straks?!
Whhehe ze zeiden het !quote:
Ow ja! *klik*quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Joene het volgende:
ennuh je bent monno's messenger services vergeten aan te zetten men.
Foei! Je hebt er maar 45 valt mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je weet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Foei! Je hebt er maar 45 valt mee.
Wat een kankermazzelaars zeg. Gadverdamme. Ik hoop dat dei gele fuckers tegen Nederland moeten.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een kankermazzelaars zeg. Gadverdamme. Ik hoop dat dei gele fuckers tegen Nederland moeten.
Wasdatdanweer?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom zeg je nooit wat op Monno's Messenger Service?
En die 45 zijn van deze week?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjie heets joer guts men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom zeg je nooit wat op Monno's Messenger Service?
Waarom ziet jij niet in mij contact lijst jarno.quote:
Zet um dan op aweej men!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wasdatdanweer?!
Ooooooooooooooh, MSN, ja, dan zit je tegen me te lullen als ik er niet ben
Ik heb ook een leven jah
Maar dat heeft er niks mee te maken dus dat ik je niet in mn lijst zie enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Jarno het volgende:
Hij staat uit. M'n MSN dus. Want ik ga me zo voor de tv parkeren.
Voeg me maar toe heur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef amaranta het volgende:
En armageddon en Joene.
Nee jouw Monno's sjet Network raakt nogs overbelast.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb mijn msn hier al 50 keer geplemt. Ik blijf niet an de gang.![]()
Dan moet je d'r ook op d'r neus slaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
Waarom kan die hoer van een kapster nou nooit gewoon mijn haar knippen op desgewenste lengte?
Ik heb er even 7 koud gelegt je weet, kan ik de elke 12 minuten "plop" doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb zelfs m'n ene biertje nog bewaart. Dan doe ik zo bij de aftrap 'plop'. Je weets.
Nah, van 5 jaarquote:
Doet ze het dan wel goed?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet je d'r ook op d'r neus slaan.
Hij staat al standaard op afk! Maar geen hond die daar intraptquote:
Hmm tis nog niet begonnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
Oh, we gaan met zijn allen leuk oranje doen?.
En dan zovan. Hehehe, je wou toch een nosejob?quote:
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij staat al standaard op afk! Maar geen hond die daar intrapt
Zie ondertitel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm tis nog niet begonnen
Maar uhm, wat doe jij met dat tagje en dat kleurtje dan?
ij dit joer noos. nauw joe doe mij her!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dan zovan. Hehehe, je wou toch een nosejob?
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Armaquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?![]()
Ik was altijd zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?![]()
Dus monno wordt geen moddereter ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Arma [afbeelding]
Ja wat mot ik nou? watje of rellen. sjoe seej it men!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was altijd zo
Je wordt ook al een watje Arma,
net als die jano, nu hij papa wordt
Ik lik nergens an!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Arma [afbeelding]
Of je ziet niet in dat je aan je 3e jeugd begint.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was altijd zo
Je wordt ook al een watje Arma,
net als die jano, nu hij papa wordt
Dan heb je nog ffquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef amaranta het volgende:
dat gebeurt meestal net voorbij de 27
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Kind komt net uit bed trippelen om te laten zien en horen dat ze scheten kan laten met haar hand in haar okseltje.
*trots*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Kind komt net uit bed trippelen om te laten zien en horen dat ze scheten kan laten met haar hand in haar okseltje.
*trots*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef Armageddon het volgende:
Je was niet altijd zo yvonne. Je deed erg uit de hoogte toen.![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Yvonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Hoi..
Men hup merel neucken jij , kind maken !quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil geen kinderen maar zo'n kind wil ik wel.
Of 14quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
wat een knap kind
Voor je het weet is ze ook al 11
Heeft ze a haar eigen weblog?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
*trots*
Die van mij zal ook wel zo roelen met die scheten enzo hè?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Men hup merel neucken jij , kind maken !
Scheten en boeren laten is geen probleem verwacht ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mij zal ook wel zo roelen met die scheten enzo hè?
15 zelfsquote:
Drinkt ze al bier?quote:
Men, ik zit niet zo in dat circuit he.quote:
Die heb grote jesters man !quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil foto's van brechtje zien men!
fotoboek.fok.nl/[[..]]quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil foto's van brechtje zien men!
Eg wel ! nog grotere jesters dan yvonne denk ik.quote:
Niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Eg wel ! nog grotere jesters dan yvonne denk ik.
Oh najah het was maar een gedachte gang.quote:
Als kool arma, als kool.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat groeit dat spul hè?
Mannen kunnen het ook opvullen, zo van, he, ikke wil mezelf stimulerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat groeit dat spul hè?
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Eerst doen ze scheten onder hun arm en het volgende moment hebben ze jetsers.
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommelquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.
en voor je het weet, gaan ze trouwen
tquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.
en voor je het weet, gaan ze trouwen
Pcies dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommel
Dat is echt voor Homo'squote:
Al is dat niet voor een ieder op de wereld zo vanzelfsprekend *sprak den ouwen heer*quote:
Op de beat van mister bombastisch ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Armageddon het volgende:
Mister van basten fantastisch met acties zo drasties.
In ze u s aa hebben ze er wat moeite mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al is dat niet voor een ieder op de wereld zo vanzelfsprekend *sprak den ouwen heer*
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Eerst doen ze scheten onder hun arm en het volgende moment hebben ze jetsers.
Die mot maar wennen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?
Het kind heeft al jetsers bedoel je?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?
Let maar op tot jouw aanstaande dochter zegt.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Let maar op tot jouw aanstaande dochter zegt.
"Pap, ik heb tieties!!!!"
"Pap, ik euh... heb geplast in bed, maare, het had een andere kleur"
Ik dank god op mn blote knietjes als ik geen dochter krijgquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Let maar op tot jouw aanstaande dochter zegt.
"Pap, ik heb tieties!!!!"
"Pap, ik euh... heb geplast in bed, maare, het had een andere kleur"
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Muus kom eens even hier. Ik moet even met je praten.
Ga je zingen van , daar moet een piemel in enzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Muus kom eens even hier. Ik moet even met je praten.
Nu hoef je niet naar Brechtjes fotoboek, handig hè?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef MUUS het volgende:
Duuuuuus.
Lekker weertje wel hè? Ja, best wel. Vind ik.
Nou omdat het voetbal erop is vanavond. Vooruit. Ander keertje dan maar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee..
*vingers in oren stopt*
LALALALALALALALALALALALALALA!
Zekers , zijn er nog meer foto's?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu hoef je niet naar Brechtjes fotoboek, handig hè?
Ik gaat mijn voorbereiden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Waarschuwen jullie me even als het ballen begint?
Wel goed doen hè. Als je een grap wilt maken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
Mam..
Ik ben naar de stad geweest.
Oh?
WAT!
[afbeelding]
Jaheur ik monno's sjet service je wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Waarschuwen jullie me even als het ballen begint?
Kut plaatje doet het nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wel goed doen hè. Als je een grap wilt maken.
Hotlinken is disallowed ofzoquote:
reclamequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Zit die cokesnuiver al klaar in het blauw en wit?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Zit die cokesnuiver al klaar in het blauw en wit?
Men bier zuipen laptop aan en kijken heur !quote:
Ikke ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Men bier zuipen laptop aan en kijken heur !
de enige juiste weg mijnsinziens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke ook.
Labtob, bankjeee, drankjeee
Hipquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:06 schreef amaranta het volgende:
Mijn bezoek kijkt nu voetbal
En jij zit boven achter den pc?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:11 schreef amaranta het volgende:
En eet chips en drinkt apfelsaf.
ook handigquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:12 schreef amaranta het volgende:
nee beneden met de laptop
Maar ik heb jouw toevallig net niet in mn lijstquote:
Lets connect.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:30 schreef Joene het volgende:
Doet het weer.
Vroeger geilde al die meisjes op hem toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:32 schreef amaranta het volgende:
marco van basten met zn nietszeggende kop
Ik kots liever die rotkop onder.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Vroeger geilde al die meisjes op hem toch?
Net als de rest van de voeballurs.quote:
hehehequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:35 schreef amaranta het volgende:
hij ziet er ook niet verkeerd uit hoor...
maar je kan echt niks aflezen aan zn gezicht
Jezus Jarno !quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:48 schreef imago het volgende:
Godverdomme! UItlogt!
Damn. alweer volquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:50 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh heeft er al iemand een nieuw topic klaar staan anders doe ik het even namelijk.
Waarom kijk je eigelijk?quote:
Whehhehequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
lol
Kijk hier hoe iedereen straks naar de wc gaat
J. Aliens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die JaliensBhoulourouzou doet het prima
Go Arma goquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:58 schreef Armageddon het volgende:
Holland is kampioen en blijft kampioen!!!!
Die wel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die JaliensBhoulourouzou doet het prima
Beentjes, kontjes, duhquote:
Mijn msn doet t nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef amaranta het volgende:
ik heb niet eens 17 man in mn msn
heb maar 1 iemand onlinequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:35 schreef amaranta het volgende:
ik wil wel msnen met je hooor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |