Dat moet gevierd wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:33 schreef Armageddon het volgende:
Morgenmiddag zit ik officieel een week op FOK. Dat is een record.
Dem men! Sjoe roel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef scarefreak het volgende:
Ik ga nog ff snel wat eten zoeken/klaarmaken/achteroverdrukken en dan me oranje shirtje zoeken
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Renesite. Kan jij al die notes van mij wissen. We beginnen met een schone lei.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:37 schreef amaranta het volgende:
Jij hebt toch geen notes?
Tis een heel arsenaal, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef amaranta het volgende:
ZIEHIEN?
Moet je renesite lief aankijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef amaranta het volgende:
ZIEHIEN?
Pssst.quote:
Vollgefressen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Joene het volgende:
Hellow !
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pssst.
Schone lei?
Je hebt er alweer een.
Tipje van de sluier![]()
Wil je ze allen moet je geld over maken naar Danny![]()
demmit wot dit sjoe doe men?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?
Nein , ik wacht even op de oven !quote:
Echt wel ouwe. Nederland roelt du sjit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Jarno het volgende:
We gaan winneeeeeeeen!![]()
!
We worden wereldkampioeeeeeeeen!![]()
!
Ben je weer in R&P geweest boefje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Joene het volgende:
zou het voor het door bushokjes tiefen van newbies zijn?
Deej suk bik tijm end deej no it.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ij dont no men. ij tink det dee kot mie a noot about poosting so hard!
Dan heb ik er ook eentje bijquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.![]()
die paer borsies?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.![]()
*Buuuuuurp.*quote:
Ik dacht dat dat die nieuwe gebruikersregels wat soepeler waren men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zijn erg streng hier hè. Riemember det men!
Ik pak mijne net ff uit de oven.quote:
Kijkt naar de tieten van ellen ten damme.quote:
Als je je misdraagt. En als je er 50 hebt verzameld dan is hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef amaranta het volgende:
Wanneer krijg je een note dan? En hoe weet je dat je een note hebt?
Als je zingt van eh , als jij mij pijpt dan bef ik jouw enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef amaranta het volgende:
Wanneer krijg je een note dan? En hoe weet je dat je een note hebt?
Waar kan ik zien hoeveel notes ik heb?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je je misdraagt. En als je er 50 hebt verzameld dan is het
Sje weets!
Oh men , doen ze ook hazus?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Armageddon het volgende:
Krijg toch allemaal de klere!
Val voor mij part allemaal dood!
In het sjoernaal zeiden ze net dat ze holland wel ff gingen inpakkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Jarno het volgende:
Gawdem, zouden die Argentijnen al door hebben dat ze zo'n hard pak slaag gaan krijgen straks?!
Whehehe, die cokesnuiverts zeker!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
In het sjoernaal zeiden ze net dat ze holland wel ff gingen inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |