Wat rot het ook. Anders laten we zo voor de lol gewoon winnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben er klaar voor, al juich ik niet te vroeg met die Argentijnen
Mja zo sportief zijn we welquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat rot het ook. Anders laten we zo voor de lol gewoon winnen.![]()
Samenvatting?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef amaranta het volgende:
Samenwonen gaat steeds minder goed
Ben ik nou stom?
Ach we werken samen enzo hè, je weetquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef amaranta het volgende:
laatste die post opent het nieuwe topic toch?
Ja doe dat enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even wat naar binnenschuiven. Tot zo.
TS moet vriend een schop onder z'n hol gevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
Samenvatting.
TS doet de PABO en heeft het heeeeeeeeeel zwaar. Want ze moet stage lopen en huiswerk maken.
TS woont samen met haar vriend.
Haar vriend doet de hele dag niks. Hij maakt niks schoon en zit de heeeeeeeeeele dag achter de pc.
Als TS thuiskomt van haar owzozware dag moet ze het hele huishouden nog doen.
Dat is de samenvatting.
Ik vind dat het de schuld van de TS is.
Dat is NIET de samenvatting.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
Samenvatting.
TS doet de PABO en heeft het heeeeeeeeeel zwaar. Want ze moet stage lopen en huiswerk maken.
TS woont samen met haar vriend.
Haar vriend doet de hele dag niks. Hij maakt niks schoon en zit de heeeeeeeeeele dag achter de pc.
Als TS thuiskomt van haar owzozware dag moet ze het hele huishouden nog doen.
Dat is de samenvatting.
Ik vind dat het de schuld van de TS is.
Harrie Slinger? Das een held!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zitten jullie naar die laffe strijdliederen van Joling, Koos Alberts en Harrie Slinger te kijken op 2?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef Armageddon het volgende:
Zeg houden we het even ontopic en willen alle noobs optiefen? Dank u!
Biertje?
Dat dus jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef Armageddon het volgende:
Zeg houden we het even ontopic en willen alle noobs optiefen? Dank u!
Biertje?
Ze was er zelf bij toen het uit de hand liep.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste pabo'ers. Maar Ts-partner is een dikke vette flapdrol.
Ik zou een keigoeie mod zijn maar zonder rechten lukt het me ook.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niks kroeg. Jij blijft gewoon hier!
Bedoel je dak kaigoed benquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou een keigoeie mod zijn maar zonder rechten lukt het me ook.![]()
*geeft Renesite een Corona met citroen*
Dat wor weer wat morgen op het werk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
bier voor een euro
![]()
Dacht het dus niet
San Sebastian?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dak kaigoed ben![]()
![]()
*geeft Armageddon ook een bus pringles*
Ook dat men. Sjoe roel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dak kaigoed ben![]()
![]()
*geeft Armageddon ook een bus pringles*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat wor weer wat morgen op het werk.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef amaranta het volgende:
http://www.nu.nl/news/760(...)p_vijf_bordelen.html
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hebben we morgen een excuus om te fokken.![]()
Dat moet gevierd wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:33 schreef Armageddon het volgende:
Morgenmiddag zit ik officieel een week op FOK. Dat is een record.
Dem men! Sjoe roel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef scarefreak het volgende:
Ik ga nog ff snel wat eten zoeken/klaarmaken/achteroverdrukken en dan me oranje shirtje zoeken
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Renesite. Kan jij al die notes van mij wissen. We beginnen met een schone lei.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:37 schreef amaranta het volgende:
Jij hebt toch geen notes?
Tis een heel arsenaal, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef amaranta het volgende:
ZIEHIEN?
Moet je renesite lief aankijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef amaranta het volgende:
ZIEHIEN?
Pssst.quote:
Vollgefressen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Joene het volgende:
Hellow !
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pssst.
Schone lei?
Je hebt er alweer een.
Tipje van de sluier![]()
Wil je ze allen moet je geld over maken naar Danny![]()
demmit wot dit sjoe doe men?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?
Nein , ik wacht even op de oven !quote:
Echt wel ouwe. Nederland roelt du sjit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Jarno het volgende:
We gaan winneeeeeeeen!![]()
!
We worden wereldkampioeeeeeeeen!![]()
!
Ben je weer in R&P geweest boefje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Joene het volgende:
zou het voor het door bushokjes tiefen van newbies zijn?
Deej suk bik tijm end deej no it.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ij dont no men. ij tink det dee kot mie a noot about poosting so hard!
Dan heb ik er ook eentje bijquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.![]()
die paer borsies?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet. Die tieten van vanmiddag.![]()
*Buuuuuurp.*quote:
Ik dacht dat dat die nieuwe gebruikersregels wat soepeler waren men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zijn erg streng hier hè. Riemember det men!
Ik pak mijne net ff uit de oven.quote:
Kijkt naar de tieten van ellen ten damme.quote:
Als je je misdraagt. En als je er 50 hebt verzameld dan is hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef amaranta het volgende:
Wanneer krijg je een note dan? En hoe weet je dat je een note hebt?
Als je zingt van eh , als jij mij pijpt dan bef ik jouw enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef amaranta het volgende:
Wanneer krijg je een note dan? En hoe weet je dat je een note hebt?
Waar kan ik zien hoeveel notes ik heb?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je je misdraagt. En als je er 50 hebt verzameld dan is het
Sje weets!
Oh men , doen ze ook hazus?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Armageddon het volgende:
Krijg toch allemaal de klere!
Val voor mij part allemaal dood!
In het sjoernaal zeiden ze net dat ze holland wel ff gingen inpakkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Jarno het volgende:
Gawdem, zouden die Argentijnen al door hebben dat ze zo'n hard pak slaag gaan krijgen straks?!
Whehehe, die cokesnuiverts zeker!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
In het sjoernaal zeiden ze net dat ze holland wel ff gingen inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |