ja goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:23 schreef Jarno het volgende:
Ik zou er dus echt mee pronken, he.
Ach heden. Maar goed ook misschien, de systeembeheerder zit schuin achter me.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
De foto tijd ben ik al weer een poosje voorbij
Je bent toch geen bejaarde?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
We trekken ze aan vandaag....quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef Armageddon het volgende:
Weer zo'n mongool met 6 cijfers.
Iedereen kwijlen enzo. En met warm weer van die dunne shirtjes aan zonder beha, en dan van die keiharde tepels erdoorheen.quote:
Ik post straks wel een foto van mijn tieten dan. Zal even het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Over een jaar of 50 wel ja...
post je dan foto's van hangtieten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Over een jaar of 50 wel ja...
IRL is een stuk beter iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik post straks wel een foto van mijn tieten dan. Zal even het goede voorbeeld geven.
quote:
En dan ook nog water uit de waterkoeler zo over het shirt heen morsen en zeggen "hihi, ik mors allemaal keikoud water over mijn strakke shirtje waar ik geen bh onder aan heb, hihi."quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:26 schreef Jarno het volgende:
Iedereen kwijlen enzo. En met warm weer van die dunne shirtjes aan zonder beha, en dan van die keiharde tepels erdoorheen.
Zo van, 'whapaaaaaaa!'.
Dat zou ik doen, dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan ook nog water uit de waterkoeler zo over het shirt heen morsen en zeggen "hihi, ik mors allemaal keikoud water over mijn strakke shirtje waar ik geen bh onder aan heb, hihi."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |