Dat is zeau vorig jaar!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Het is toch Ernst, Bobbie en de rest?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Je bedoelt Dirk / Gellarboy en zn klonen ? Neej die vind fok! te gay !
Sunchaser is er ook nog wel eens, ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Zit die heaumeau hier ook nog?
Hij heeft goed zn best gedaan maandag en dinsdagquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sunchaser is er ook nog wel eens, ja.
Die kwam ik laatst tegen bij de bushalte in Leiden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sunchaser is er ook nog wel eens, ja.
Was ie naar een kotsmeeting geweest ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst tegen bij de bushalte in Leiden.![]()
Ik loop op hem af, steek mijn hand uit. Ken je me nog? Stond ie heel stom te kijken.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Je bedoelt Dirk / Gellarboy en zn klonen ? Neej die vind fok! te gay !
Heb je 'm d'r doorheen getieft?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tering.quote:
hoiquote:
Hij kan alleen niet zo goed tegen drank weet ik nogquote:
niet eens door het bushokje getieft?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik loop op hem af, steek mijn hand uit. Ken je me nog? Stond ie heel stom te kijken.![]()
ja kom je er ook weer bij , ga je nog meedoen met de Kont-test van Giel beelen ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef miss_bleu het volgende:
ow hier zitten we!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |