http://www.werkenbijdelandmacht.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Waar kon ik me inschrijven voor het leger zei je?
Moet je nu ff olie in je oor doen, en dan kan je hem vanmiddag al gemakkelijk laten uitspuiten...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zou k mn oor gewoon uit kunnen laten spuiten vandaag? Normaal moet je dan eerst druppelen toch een paar dagen?
Maar dat kan ik nu echt niet aan hoor, dit MOET vandaag opgelost worden.
Ik had vroeger vaak oorontsteking ook en de dokter bloasde hem zo uit hoor. Is wel een kutgevoel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zou k mn oor gewoon uit kunnen laten spuiten vandaag? Normaal moet je dan eerst druppelen toch een paar dagen?
Maar dat kan ik nu echt niet aan hoor, dit MOET vandaag opgelost worden.
Ik neem toch liever het aanbod van me huidige stage aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef Armageddon het volgende:
Ze zoeken nog techneuten zie ik net. Jij bent toch wel een tech(neut)?![]()
Ook een paar keer gehadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had vroeger vaak oorontsteking ook en de dokter bloasde hem zo uit hoor. Is wel een kutgevoel!![]()
ze bestaan nogquote:
Tijd voor solliciteren als je dat moetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Moet toch beetje de indruk geven aan mn baas dat ik werk voor mn geld
Maar ja als hij hier nog zit zijn wij allang weer thuis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef scarefreak het volgende:
die hoeft pas over een half uur te beginnen
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow nee moet vanavond collecteren voor het rode kruis.![]()
Ik ben ook een partij moe jongen. Volgens mij komt dat door die hevig schommelende temperatuurswisselingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Jarno het volgende:
Op zich had ik nog best een paar uur willen blijven liggen vanochtend.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat heb ik zelf aangeboden. Soms doe ik nog wel eens iets nuttigs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |