Dan heb je nog ffquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef amaranta het volgende:
dat gebeurt meestal net voorbij de 27
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Kind komt net uit bed trippelen om te laten zien en horen dat ze scheten kan laten met haar hand in haar okseltje.
*trots*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Kind komt net uit bed trippelen om te laten zien en horen dat ze scheten kan laten met haar hand in haar okseltje.
*trots*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef Armageddon het volgende:
Je was niet altijd zo yvonne. Je deed erg uit de hoogte toen.![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Yvonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Hoi..
Men hup merel neucken jij , kind maken !quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil geen kinderen maar zo'n kind wil ik wel.
Of 14quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
wat een knap kind
Voor je het weet is ze ook al 11
Heeft ze a haar eigen weblog?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
*trots*
Die van mij zal ook wel zo roelen met die scheten enzo hè?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Men hup merel neucken jij , kind maken !
Scheten en boeren laten is geen probleem verwacht ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mij zal ook wel zo roelen met die scheten enzo hè?
15 zelfsquote:
Drinkt ze al bier?quote:
Men, ik zit niet zo in dat circuit he.quote:
Die heb grote jesters man !quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil foto's van brechtje zien men!
fotoboek.fok.nl/[[..]]quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil foto's van brechtje zien men!
Eg wel ! nog grotere jesters dan yvonne denk ik.quote:
Niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Eg wel ! nog grotere jesters dan yvonne denk ik.
Oh najah het was maar een gedachte gang.quote:
Als kool arma, als kool.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat groeit dat spul hè?
Mannen kunnen het ook opvullen, zo van, he, ikke wil mezelf stimulerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat groeit dat spul hè?
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Eerst doen ze scheten onder hun arm en het volgende moment hebben ze jetsers.
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommelquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.
en voor je het weet, gaan ze trouwen
tquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.
en voor je het weet, gaan ze trouwen
Pcies dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommel
Dat is echt voor Homo'squote:
Al is dat niet voor een ieder op de wereld zo vanzelfsprekend *sprak den ouwen heer*quote:
Op de beat van mister bombastisch ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Armageddon het volgende:
Mister van basten fantastisch met acties zo drasties.
In ze u s aa hebben ze er wat moeite mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al is dat niet voor een ieder op de wereld zo vanzelfsprekend *sprak den ouwen heer*
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Eerst doen ze scheten onder hun arm en het volgende moment hebben ze jetsers.
Die mot maar wennen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |