Dan heb je nog ffquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef amaranta het volgende:
dat gebeurt meestal net voorbij de 27
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Kind komt net uit bed trippelen om te laten zien en horen dat ze scheten kan laten met haar hand in haar okseltje.
*trots*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Kind komt net uit bed trippelen om te laten zien en horen dat ze scheten kan laten met haar hand in haar okseltje.
*trots*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef Armageddon het volgende:
Je was niet altijd zo yvonne. Je deed erg uit de hoogte toen.![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Yvonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Hoi..
Men hup merel neucken jij , kind maken !quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil geen kinderen maar zo'n kind wil ik wel.
Of 14quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
wat een knap kind
Voor je het weet is ze ook al 11
Heeft ze a haar eigen weblog?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
*trots*
Die van mij zal ook wel zo roelen met die scheten enzo hè?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Men hup merel neucken jij , kind maken !
Scheten en boeren laten is geen probleem verwacht ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mij zal ook wel zo roelen met die scheten enzo hè?
15 zelfsquote:
Drinkt ze al bier?quote:
Men, ik zit niet zo in dat circuit he.quote:
Die heb grote jesters man !quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil foto's van brechtje zien men!
fotoboek.fok.nl/[[..]]quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil foto's van brechtje zien men!
Eg wel ! nog grotere jesters dan yvonne denk ik.quote:
Niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Eg wel ! nog grotere jesters dan yvonne denk ik.
Oh najah het was maar een gedachte gang.quote:
Als kool arma, als kool.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat groeit dat spul hè?
Mannen kunnen het ook opvullen, zo van, he, ikke wil mezelf stimulerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat groeit dat spul hè?
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Eerst doen ze scheten onder hun arm en het volgende moment hebben ze jetsers.
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommelquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.
en voor je het weet, gaan ze trouwen
tquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.
en voor je het weet, gaan ze trouwen
Pcies dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommel
Dat is echt voor Homo'squote:
Al is dat niet voor een ieder op de wereld zo vanzelfsprekend *sprak den ouwen heer*quote:
Op de beat van mister bombastisch ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Armageddon het volgende:
Mister van basten fantastisch met acties zo drasties.
In ze u s aa hebben ze er wat moeite mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al is dat niet voor een ieder op de wereld zo vanzelfsprekend *sprak den ouwen heer*
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Eerst doen ze scheten onder hun arm en het volgende moment hebben ze jetsers.
Die mot maar wennen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?
Het kind heeft al jetsers bedoel je?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?
Let maar op tot jouw aanstaande dochter zegt.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Let maar op tot jouw aanstaande dochter zegt.
"Pap, ik heb tieties!!!!"
"Pap, ik euh... heb geplast in bed, maare, het had een andere kleur"
Ik dank god op mn blote knietjes als ik geen dochter krijgquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Let maar op tot jouw aanstaande dochter zegt.
"Pap, ik heb tieties!!!!"
"Pap, ik euh... heb geplast in bed, maare, het had een andere kleur"
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Muus kom eens even hier. Ik moet even met je praten.
Ga je zingen van , daar moet een piemel in enzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Muus kom eens even hier. Ik moet even met je praten.
Nu hoef je niet naar Brechtjes fotoboek, handig hè?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef MUUS het volgende:
Duuuuuus.
Lekker weertje wel hè? Ja, best wel. Vind ik.
Nou omdat het voetbal erop is vanavond. Vooruit. Ander keertje dan maar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee..
*vingers in oren stopt*
LALALALALALALALALALALALALALA!
Zekers , zijn er nog meer foto's?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu hoef je niet naar Brechtjes fotoboek, handig hè?
Ik gaat mijn voorbereiden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Waarschuwen jullie me even als het ballen begint?
Wel goed doen hè. Als je een grap wilt maken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
Mam..
Ik ben naar de stad geweest.
Oh?
WAT!
[afbeelding]
Jaheur ik monno's sjet service je wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Waarschuwen jullie me even als het ballen begint?
Kut plaatje doet het nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wel goed doen hè. Als je een grap wilt maken.
Hotlinken is disallowed ofzoquote:
reclamequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Zit die cokesnuiver al klaar in het blauw en wit?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Zit die cokesnuiver al klaar in het blauw en wit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |