Ik denk dat ze an de diaree zijn J. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Jarno het volgende:
Gawdem, zouden die Argentijnen al door hebben dat ze zo'n hard pak slaag gaan krijgen straks?!
Whhehe ze zeiden het !quote:
Ow ja! *klik*quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Joene het volgende:
ennuh je bent monno's messenger services vergeten aan te zetten men.
Foei! Je hebt er maar 45 valt mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
IK heb er alweer één? Wat heb ik nu weer gedaan dan?
Je weet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Foei! Je hebt er maar 45 valt mee.
Wat een kankermazzelaars zeg. Gadverdamme. Ik hoop dat dei gele fuckers tegen Nederland moeten.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een kankermazzelaars zeg. Gadverdamme. Ik hoop dat dei gele fuckers tegen Nederland moeten.
Wasdatdanweer?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom zeg je nooit wat op Monno's Messenger Service?
En die 45 zijn van deze week?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjie heets joer guts men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom zeg je nooit wat op Monno's Messenger Service?
Waarom ziet jij niet in mij contact lijst jarno.quote:
Zet um dan op aweej men!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wasdatdanweer?!
Ooooooooooooooh, MSN, ja, dan zit je tegen me te lullen als ik er niet ben
Ik heb ook een leven jah
Maar dat heeft er niks mee te maken dus dat ik je niet in mn lijst zie enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Jarno het volgende:
Hij staat uit. M'n MSN dus. Want ik ga me zo voor de tv parkeren.
Voeg me maar toe heur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef amaranta het volgende:
En armageddon en Joene.
Nee jouw Monno's sjet Network raakt nogs overbelast.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb mijn msn hier al 50 keer geplemt. Ik blijf niet an de gang.![]()
Dan moet je d'r ook op d'r neus slaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
Waarom kan die hoer van een kapster nou nooit gewoon mijn haar knippen op desgewenste lengte?
Ik heb er even 7 koud gelegt je weet, kan ik de elke 12 minuten "plop" doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb zelfs m'n ene biertje nog bewaart. Dan doe ik zo bij de aftrap 'plop'. Je weets.
Nah, van 5 jaarquote:
Doet ze het dan wel goed?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet je d'r ook op d'r neus slaan.
Hij staat al standaard op afk! Maar geen hond die daar intraptquote:
Hmm tis nog niet begonnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
Oh, we gaan met zijn allen leuk oranje doen?.
En dan zovan. Hehehe, je wou toch een nosejob?quote:
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij staat al standaard op afk! Maar geen hond die daar intrapt
Zie ondertitel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm tis nog niet begonnen
Maar uhm, wat doe jij met dat tagje en dat kleurtje dan?
ij dit joer noos. nauw joe doe mij her!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dan zovan. Hehehe, je wou toch een nosejob?
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Armaquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?![]()
Ik was altijd zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?![]()
Dus monno wordt geen moddereter ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Arma [afbeelding]
Ja wat mot ik nou? watje of rellen. sjoe seej it men!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was altijd zo
Je wordt ook al een watje Arma,
net als die jano, nu hij papa wordt
Ik lik nergens an!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Arma [afbeelding]
Of je ziet niet in dat je aan je 3e jeugd begint.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was altijd zo
Je wordt ook al een watje Arma,
net als die jano, nu hij papa wordt
Dan heb je nog ffquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef amaranta het volgende:
dat gebeurt meestal net voorbij de 27
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Kind komt net uit bed trippelen om te laten zien en horen dat ze scheten kan laten met haar hand in haar okseltje.
*trots*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Kind komt net uit bed trippelen om te laten zien en horen dat ze scheten kan laten met haar hand in haar okseltje.
*trots*
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef Armageddon het volgende:
Je was niet altijd zo yvonne. Je deed erg uit de hoogte toen.![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
Yvonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Hoi..
Men hup merel neucken jij , kind maken !quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil geen kinderen maar zo'n kind wil ik wel.
Of 14quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
wat een knap kind
Voor je het weet is ze ook al 11
Heeft ze a haar eigen weblog?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef MUUS het volgende:
*trots*
Die van mij zal ook wel zo roelen met die scheten enzo hè?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Men hup merel neucken jij , kind maken !
Scheten en boeren laten is geen probleem verwacht ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mij zal ook wel zo roelen met die scheten enzo hè?
15 zelfsquote:
Drinkt ze al bier?quote:
Men, ik zit niet zo in dat circuit he.quote:
Die heb grote jesters man !quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil foto's van brechtje zien men!
fotoboek.fok.nl/[[..]]quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil foto's van brechtje zien men!
Eg wel ! nog grotere jesters dan yvonne denk ik.quote:
Niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Eg wel ! nog grotere jesters dan yvonne denk ik.
Oh najah het was maar een gedachte gang.quote:
Als kool arma, als kool.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat groeit dat spul hè?
Mannen kunnen het ook opvullen, zo van, he, ikke wil mezelf stimulerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat groeit dat spul hè?
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Eerst doen ze scheten onder hun arm en het volgende moment hebben ze jetsers.
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommelquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.
en voor je het weet, gaan ze trouwen
tquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan gebeuren er daarna dingen die moeders niet willen weten enzo.
en voor je het weet, gaan ze trouwen
Pcies dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
En gaan ze een jaren 30 huis kopen en het volgooien met Ikea rommel
Dat is echt voor Homo'squote:
Al is dat niet voor een ieder op de wereld zo vanzelfsprekend *sprak den ouwen heer*quote:
Op de beat van mister bombastisch ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Armageddon het volgende:
Mister van basten fantastisch met acties zo drasties.
In ze u s aa hebben ze er wat moeite mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al is dat niet voor een ieder op de wereld zo vanzelfsprekend *sprak den ouwen heer*
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Eerst doen ze scheten onder hun arm en het volgende moment hebben ze jetsers.
Die mot maar wennen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
MUUS zit nog in de ontkenningsfase, let je wel een beetje op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |