Met die sletjes kun je heel veel doenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef ThaRooP het volgende:
Nee manwat moet je daar doen met al die sletjes
![]()
Nee naar de flaatquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef wlsandman het volgende:
[..]
JIj gaat zeker altijd naar het teejater toe![]()
Die was pas ook op BNN, zeer rijke kassensloperquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef sanger het volgende:
Laatst nog geweest, in ''s-Gravezandenlangs de weg een hele mooie manege gezien in Texasstijl
Ik woon 100 meter verderopquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef sanger het volgende:
Laatst nog geweest, in ''s-Gravezandenlangs de weg een hele mooie manege gezien in Texasstijl
Vlakbij Cafe Centraal de Pet dus!quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:11 schreef ThaRooP het volgende:
Tot zo ver hebben we toch al 4 mensen gevonden
Nu ff nog Zebbie op dit topic wijzen en we zitten al aan de 5![]()
haha het teejaterquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef dubidub het volgende:
* dubidub meldt
Ik woon in naaldwijk... ThaRooP is een vriend van meEn neen, teejater is kut en te duur
. Toch bieft? :p
Tuurlijk, mijn ouders gingen er vroegah ook heenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:36 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
haha het teejater
bestaat da nog steeds
haha ik ben er 1 keer geweestquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, mijn ouders gingen er vroegah ook heen![]()
Ik al een tijdje niet meer![]()
Die is van jan olsthoorn, beste vent, met aparte trekjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef sanger het volgende:
Nee bij lange na niet! Wegwezen jij!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
Berkel en Rodenrijs
Hoort er nog net bij geloof ik.
Volgens het kaartje in de OP welquote:
Dat kaartje klopt niet johquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Volgens het kaartje in de OP wel
Maargoed, ik heb jarenlang op Hoek van Holland gewoond, in een mooi huis vlakbij het strand
Dat komt al dichter in de buurt?
Ja, te beginnen met vanavond, ben voorlopig klaar met school... tijdens de Naaldwijkse feestweek ben ik alleen op vakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:08 schreef Westlander het volgende:
Goed topic !!![]()
Al zin in de feestweken komende tijd ??![]()
In Naaldwijk is altijd wel lachen ja. Maar de Bradelier en de braderie in 's-Gravenzande vind ik altijd 3 keer niks.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, te beginnen met vanavond, ben voorlopig klaar met school... tijdens de Naaldwijkse feestweek ben ik alleen op vakantie
Ja altijd lachen in Naaldwijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:50 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In Naaldwijk is altijd wel lachen ja. Maar de Bradelier en de braderie in 's-Gravenzande vind ik altijd 3 keer niks.![]()
Fout!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:21 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat kaartje klopt niet joh
De streek Westland bestaat eigelijk uit 7 gemeentes: De Lier, Naaldwijk, 's Gravenzande, Maasland, Schipluiden, Monster, Poeldijk.
Ik zei de streek, niet de gemeente...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Fout!
Gemeente Westland:
De Lier | 's-Gravenzande | Heenweg | Honselersdijk | Kwintsheul | Maasdijk | Monster | Naaldwijk | Poeldijk | Ter Heijde | Wateringen
Gemeente Midden Delfland:
Den Hoorn | Maasland | Schipluiden
Ik heb het lijstje van Wikipedia.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik zei de streek, niet de gemeente...
maar dan nog:
Heenweg (= 's-Gravenzande ) | Honselersdijk (=Naaldwijk) | Kwintsheul (=Wateringen) | Maasdijk (=Naaldwijk)| Monster | Poeldijk (=Monster) | Ter Heijde (=Naaldwijk) | Den Hoorn (=Schipluiden)
Jij hebt het over de zogenaamde kernen
Berkel Cityquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
Berkel en Rodenrijs
Hoort er nog net bij geloof ik.
kloptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje van Wikipedia.Begon ook enigzins aan mezelf te twijfelen.
En Ter Heijde is geen Naaldwijk maar Monster.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:02 schreef Westlander het volgende:
Vanmiddag even leuk fototje gemaakt![]()
[afbeelding]
Dat figuurquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:10 schreef dubidub het volgende:
Uit deze (http://bweijers.dutch-flankers.net/fok-kaart/) kaart blijkt dat er nog wel meer mensen in de buurt wonen.
Schaamteloze schop btw
Volgens mij ligt dat aan de rand van Hoek van Hollandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef dubidub het volgende:
Waar is dat bassin? Nooit gezien, wel mooie foto :p
Koningin Julianaweg in 's-Gravenzande. Als je richting Monster gaat zeg maar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef dubidub het volgende:
Waar is dat bassin? Nooit gezien, wel mooie foto :p
Klopt !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Koningin Julianaweg in 's-Gravenzande. Als je richting Monster gaat zeg maar.
Delftquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef DeHovenier het volgende:
Moah!
Was afgelopen vrijdag voort eerst in de pet geweestquote:
Dat kaartje is een kaartje van Delfland (van 't water). Berkel, Schiedam en 's-Gravenhage horen er natuurlijk niet bijquote:
Een andere beschaving en zulks?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:41 schreef Jape het volgende:
[..]
Dat kaartje is een kaartje van Delfland (van 't water). Berkel, Schiedam en 's-Gravenhage horen er natuurlijk niet bij
Ik woon zelf vlakbij, in Rijswijk. Dat telt niet, dat weet ik, maar mijn vriendin woont in Honselersdijk, dus ben inmiddels goed bekend in het Westland!
Eigenlijk welquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef borisbanaan het volgende:
Een Westlandtopic is eigenlijk gewoon een verkapt biertopic![]()
Wehe, morgen van 12 tot fuckign 12 herkansing, :/, daarna ga ik onze naam eer aan doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef borisbanaan het volgende:
Een Westlandtopic is eigenlijk gewoon een verkapt biertopic![]()
15 minuten fietsen? poeh, hiero 5 minuten lopenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:20 schreef chrisgyan het volgende:
Westlander hier
Wat is het toch een genot om hier te wonen met deze temperaturen, 15 minuten fietsen op het strand en alle feesten die er weer aan zitten te komen.
Wordt een mooie Westlandse zomer!!
Sommige mensen hebben altijd geluk...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:23 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
15 minuten fietsen? poeh, hiero 5 minuten lopen![]()
Ja, alleen kom ik haast nooit op het strandquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:29 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd geluk...![]()
Het is uiteraard wel schitterend dat je de mogelijkheid heb om er heel eenvoudig en snel naar toe te gaan. 3/4 van Nederland moet eerst een paar uur in een gloeiend hete auto zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:30 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Ja, alleen kom ik haast nooit op het strandafgelopen week 1 keer 's middags geweest en gister ff avondduikje maar kom er niet veel
Gisteravond had je toch 3meterpeter?/quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:14 schreef Marjan1985 het volgende:
Zeg Westlanders kunnen nu niet aanwezig zijn, die moeten in 's gravezande zijn nu toch?
Ik ben net terug daarvandaan
ja ik ga denk zaterdagavond ook weer, is wel zo gezellig, het hele westland loopt er dan, genoeg bekendenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Gisteravond had je toch 3meterpeter?/![]()
Ik ga zaterdagavond wel ff naar het breee durp![]()
dan zul je je fiets daar ook weer terugvinden als je er binnen 1 dag weer teruggaat, anders ie ie natuurlijk al verkochtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:05 schreef dubidub het volgende:
Gisteravond geweest, 3meterpeter. Het was druk zat, en het is met munten betalen. Vanavond weer
Twee weken geleden mijn fiets gejat in de omgeving van Camping Polenslag Molenslag.
en anders bij camping Polanen, zitten er ook genoegquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
dan zul je je fiets daar ook weer terugvinden als je er binnen 1 dag weer teruggaat, anders ie ie natuurlijk al verkochtVriend van mij heeft hem ook teruggevonden op die camping.
Het gekke is, ik ging uit school naar strand, en ik zat op school nog te denken van, goh, ik zou nog wel is een kabelslot mee kunnen nemen, we hebben er genoeg en mijn fiets was toch nog best nieuw, twee maanden oud. Maar in mijn haast vergat ik hemquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
dan zul je je fiets daar ook weer terugvinden als je er binnen 1 dag weer teruggaat, anders ie ie natuurlijk al verkochtVriend van mij heeft hem ook teruggevonden op die camping.
Ja ik heb ook een fiets net nieuw, maar ik woon dus vlakbij de Molen in Monster dus lopend is het nog wel te doen....kutpolen ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het gekke is, ik ging uit school naar strand, en ik zat op school nog te denken van, goh, ik zou nog wel is een kabelslot mee kunnen nemen, we hebben er genoeg en mijn fiets was toch nog best nieuw, twee maanden oud. Maar in mijn haast vergat ik hem.
Ik prak zo goed als alles. Mijn moeder vind het alleen niet leuk. Alleen boontjes prak ik automatisch, maar dan zitje met zo'n hele droge drab, moet je weer een vracht jus overheen gaan doen; dat zuigtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:56 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik eet wel prakkieik kan geen hele stukke aardappel door me strot krijgen
is dat typisch westlands dan ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:53 schreef wlsandman het volgende:
Eten alle westlanders hier eigenlijk prakkie?![]()
![]()
(voor de niet-westlanders: je aardappels, groenten evt vlees en saus door elkaar heen prakken met een vork)
Volgens mij ben je dan nog nooit in de flaat geweest, gelukkig geen emo of godhik te bekennen daar.quote:
Ik was er helaas nietquote:Op zondag 9 juli 2006 13:26 schreef PieterBas het volgende:
Gisterenavond was het wel weer gezellig in 's-Gravenzande.. Alleen vraag ik me nog steeds af.. waarom moet je met bier gooien.. bier moet je drinken.
Dat hebben ze van de maasdijkers geleerd denkquote:Op zondag 9 juli 2006 13:26 schreef PieterBas het volgende:
Gisterenavond was het wel weer gezellig in 's-Gravenzande.. Alleen vraag ik me nog steeds af.. waarom moet je met bier gooien.. bier moet je drinken.
Kheb nog tegen de kerk aan staan zeiken daarzo, kon nergens een wc vindenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:42 schreef broodmonkeh het volgende:
was ook een kunst om wild te plassen midden in het centrum zonder dat de politie je zag, der liep echt veel politie rond daar![]()
WC's waren er zat, stonden alleen lange wachtrijen , en als je nodig moet pissen is dat niet echt hendigquote:Op zondag 9 juli 2006 14:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Kheb nog tegen de kerk aan staan zeiken daarzo, kon nergens een wc vinden![]()
Een bekend fenomeen uit de Dijkquote:Op zondag 9 juli 2006 13:38 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Dat hebben ze van de maasdijkers geleerd denk![]()
Ken je Harry van Luijk, die woonde eerst aan de bovendijk, waar di enieuwe hal van van der voort staat, hij woont nu op de van Luijk laan?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:02 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan nog nooit in de flaat geweest, gelukkig geen emo of godhik te bekennen daar.
Enniehoe ergens op onderstaand plaatje woon ik :
[afbeelding]
Ook wel heel erg slim om in het strandseizoen aan die weg te gaan werkenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef Marjan1985 het volgende:
Ow en voor diegene die een auto hebben.... RIJ NIET over de Molenweg in Monster, zijn ze bezig aan de weg en staan stoplichten, alleen die spelen #%^%# vals, heb 20 minuten staan wachten tot ik eindelijk door het groene licht kon omdat het stoplicht na elke 4 a 5 auto's op rood ging
johquote:Op zondag 9 juli 2006 14:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Kheb nog tegen de kerk aan staan zeiken daarzo, kon nergens een wc vinden![]()
Die 30 eurocent wc's ? Daar ben ik 3x geweest, gratisquote:Op zondag 9 juli 2006 15:13 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
WC's waren er zat, stonden alleen lange wachtrijen , en als je nodig moet pissen is dat niet echt hendig
Ik ken wel een Harry van Luijk op de van Luijklaan ja, kweenie hoeveel der wonenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ken je Harry van Luijk, die woonde eerst aan de bovendijk, waar di enieuwe hal van van der voort staat, hij woont nu op de van Luijk laan?
Da's m'n oom, hij is een aubergineteler.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik ken wel een Harry van Luijk op de van Luijklaan ja, kweenie hoeveel der wonen
Begin er neit over, als we bij mijn oma een pilsje nuttigen, is er geen houden meer aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:25 schreef mr_cucumber het volgende:
Hij lult af en toe alleen een beetje veel
annnn de gevelllllllllllllquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef chrisgyan het volgende:
Ja, blaaaaaaaaaaaaaaaaad
Vandaag tot vijf uurquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik zit binnen dus nergens last van
Zometeen trouwens afkoelen in Hoek van Holland...nog meer mensen die het gaan doen?
Ik ga wel een pinteman drinkenb ij een vriend van me, maar ik ga er niet heen, morgen om 7 uur op vakantiequote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef chrisgyan het volgende:
Nog mensen naar het Spektakel te Maasdijk...altijd lache daaro
MediaChoicequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef ThaRooP het volgende:
Soms is dat heel iriitant,
zit je net een boeiend programma op discovery te kijken oid... komt die reclame midden in het programma in beeld.!! dat is echt kut ...
net zo als :
multiclean in wateringen![]()
Ik was gister blij met de paar spatjes regen hier, eindelijk beetje afkoeling!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
MediaChoice
Ik ben weer terugGeen spatje regen gehad, soms een beetje te warm, maar wel gezellig
![]()
Niets van gehoord, ook niet op mijn werk en daar lopen nog wel wat 'aparte' figuren rondquote:Op zondag 23 juli 2006 15:10 schreef Gebleekte het volgende:
Weet iemand iets over een stel Portugezen die vorige week zaterdag in Naaldwijk zo'n beetje total loss zijn geslagen?
Ik las het in het AD jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef dubidub het volgende:
Het is wel te merken dat er 7 hokken op kreta zitten, gelijk een stuk minder boemkasten op het strandtevens een ongegeneerde schop de goede kant uit
Wateringse wielerronde is altijd lache. Gister ook weer.quote:
Ja? Was het wat? Ik dacht die 2 cafeetjes is de moeite niet, maar je hebt er natuurlijk wel iets meer..quote:
Ja mooi, er ging ook nog een rij lucht verrot, dit hielp ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef PieterBas het volgende:
Kom je thuis van vakantie... regent het.. Nou ja.. jullie zullen het wel warm hebben gehad in de kas
Helemaal super inderdaad en nog wel op de woensdag. Sowiezo al de gezelligste dag van de feestweek vind ik.quote:
mooohhhhhhh 'kommie vandaan dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:52 schreef Tomhoog het volgende:
môh
Deze week is de BraDELIERweekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
De sjonnies?![]()
Wanneer is die feestweek eigenlijk?
Helemaal goudquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef dubidub het volgende:
Ik ga denk vrijdagmiddag mensen kijken. Van die mislukte 'gabbers' 'hardcorelovers'Heerlijk.
het is dat ik vrijdagmiddag niet vrij kan nemen anders had ik erbij geweestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:34 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Helemaal goud![]()
Zullen we een fok-westlandbierdrinkenopvrijdagmiddagmetkorsakoffopdeachtergrond-meet houden![]()
Op vrijdagmiddag werkt er standaard niemand bij ons op de tuinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:43 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
het is dat ik vrijdagmiddag niet vrij kan nemen anders had ik erbij geweest![]()
![]()
Waar ben je bezig dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:00 schreef PieterBas het volgende:
Helaas ben ik vrijdagmiddag nog steeds bezig met de kas aan het slopen..
een meet op vrijdagmiddagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:05 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waar ben je bezig dan?
Ik ga vrijdagmiddag (denkik) wel effe, een meet zou wel toffig zijn :p
Morgenavond ben ik sowieso van de partij, maar vanavond is het afwachten.![]()
Hoeft niet per sé vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:07 schreef keijz het volgende:
[..]
een meet op vrijdagmiddag
weet je wel niet hoe druk het is dan
ajoh westlanders onder elkaar is toch niet zo engquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:21 schreef Marjan1985 het volgende:
Een meet zou opzich wel gaaf zijn...alleen durf ik denk ik niet![]()
![]()
Da's net zo triest als die bloemencorsoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef Gebleekte het volgende:
Voor de liefhebbers :
Zaterdag 12 augustus 2006 | 09.30 - 10.00 uur | NordicWalkingTocht
Op zaterdagochtend organiseert het Oranje Comité i.s.m. Nordic De Lier een nordic walkingtocht van 12 km. De tocht voert rondom de Lier door de polder met wijdse vergezichten. Start en finish is in de Valto kantine "De Villa"aan de Veilingweg.
Deelname is gratis en vertreken kan tussen 9.30 en 10.00 uur. De route is helemaal uitgezet en na afloop ontvangt iedere deelnemer een herinnering.
![]()
bloemencorso is idd kut, geef mij maar de gondelvaartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Da's net zo triest als die bloemencorso![]()
In Monster, mijn baas.. (zelf natuurlijk weer op vakantiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:05 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waar ben je bezig dan?
Ik ga vrijdagmiddag (denkik) wel effe, een meet zou wel toffig zijn :p
Morgenavond ben ik sowieso van de partij, maar vanavond is het afwachten.![]()
Ey is dat bij ehhh ff denken hoor....tussenweg tussen Monster en Poeldijk, zit bij een bruggetje aan de rechterkant....tenminste weet dat daar rozenkweker zitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Monster, mijn baas.. (zelf natuurlijk weer op vakantie) gaat in het laatste gedeelte van de tuin waar nu nog witte rozen staan, een nieuwe rode soort zetten.
En wil je net zien, dat wanneer hij stopt met de witte rozen. De prijzen van de rode zwakke en de witte stijgen
Ja ik zag in je profiel al 's gravenzande staan, dacht hmmmmquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:49 schreef PieterBas het volgende:
Nee, het is op de Papelaan in Monster..
Ik las het in het AD vanmorgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:07 schreef broodmonkeh het volgende:
m'n broertje is opgepakt![]()
![]()
http://www.wos.nl/html/Nieuws/archief.php?art=20418&date=20060810
Half 9 bij jou hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:48 schreef wlsandman het volgende:
Moguh, ik ben bezopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Korsakoff was super dik![]()
Vanavond / straks maar naar Wipneus & Pim![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef keijz het volgende:
[..]
Half 9 bij jou he
korsakoff was wel oke
Gratis bierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:01 schreef Gebleekte het volgende:
Was gister geen f*ck aan bij de bradelier![]()
![]()
Veels te lange rijen bij de biertappen![]()
laat je fiets dan ook niet weglopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gratis bier![]()
![]()
Eerste tent was superdik, ik ga vanavond weer
Oja en fiets kwijt en knie verrot
Dat is niet irritant, dat is juist mooiquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:44 schreef thaduck het volgende:
Enige echt fukking irritante aan het Westland is dat het er nooit echt donker is.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat is niet irritant, dat is juist mooi![]()
![]()
maar boven heet het nu Teejater cafequote:Op zondag 13 augustus 2006 13:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ouwe Droog bestaat nog, ja.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:13 schreef keijz het volgende:
[..]
maar boven heet het nu Teejater cafe
Welke tent, waarzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:08 schreef dubidub het volgende:
Die zanger in de derde tent, wat een mongool![]()
Enige aan de linkerkant van de hoofdstraat.quote:
Ja ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Marjan1985 het volgende:
Iemand DJ Luna nog meegemaakt?
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Verder nu al 2 dagen achter elkaar om 3 uur dronken thuis terwijl ik om 5 uur weer moest werken. Vanavond denk maar een avondje overslaan![]()
Mwah niet echt hoofdpijn, maar wel echt misselijk. Ik was echt bang dat ik moest kotsen enzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?
Gisteravond dus ff naar naaldwijk geweest, plein voor de stelling enz. Maar had nog wel een beetje hoofdpijn vanmorgen om 06.00 van dat gore bier![]()
Om 6 uur had ik ook nog wel een beetje hoofdpijn, gelukkig kon ik me toen nog een keer lekker omdraaienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?
Gisteravond dus ff naar naaldwijk geweest, plein voor de stelling enz. Maar had nog wel een beetje hoofdpijn vanmorgen om 06.00 van dat gore bier![]()
Ja he, half 12 ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Mwah niet echt hoofdpijn, maar wel echt misselijk. Ik was echt bang dat ik moest kotsen enzo.
Trouwens, het is echt al super vroeg afgelopen daar op dat plein![]()
Zal best jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Om 6 uur had ik ook nog wel een beetje hoofdpijn, gelukkig kon ik me toen nog een keer lekker omdraaien![]()
Nou mijn wekker ging ook een uur later hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Zal best ja![]()
Maar ach, in deze barre tijden moet er ook nog een beetje geld binnenkomen he![]()
En onthoud: Hard werke houd je overend !!!
Denket wel. Effe loooosquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef keijz het volgende:
Vanavond nog mensen naar zwaardski en mental theo?
goudquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:56 schreef dubidub het volgende:
Whehe, keijz, ik stond heel lang vlak bij je![]()
. Ik had een oranje shirt aan, wit haar. Jij had een Tommy H. vest aan.
Het was trouwens wel goud, met Theo. Alleen ik snapte het niet, waarom hij opeens R&B en zulks ging draaien
Misschien moeten ze ff in het Teejater kijken, daar lopen genoeg sletjes van 14quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef wlsandman het volgende:
vermist meisje van 14 omgeving Naaldwijk/Den Haag
![]()
![]()
![]()
Hopen op net zo lekker weer als vorig jaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef wlsandman het volgende:
Op naar Poeldijk volgende week zondag: lekker dweilen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:14 schreef keijz het volgende:
http://nuweertochzijn.bnn.nl/
Heeft iedereen al voor het westland gestemd?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef Avani het volgende:
Ik heb nog niet besloten of ik positief of negatief ga stemmen.![]()
nouuuuuuquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:12 schreef wlsandman het volgende:
Zijn er nog mensen in Poeldijk geweest gisteravond??
Morgen heb je wel het dweilfeest, maar er is 90% kans op regen voorspeld en windkracht 6![]()
duurt toch maar tot 18.00??quote:Op zondag 3 september 2006 16:30 schreef Marjan1985 het volgende:
Zometeen nog even in Poeldijk kijken....ben benieuwd....
Mooi, volgende keer een introductie daar!quote:Op zondag 3 september 2006 21:32 schreef Marjan1985 het volgende:
Waar zit de krat?
Ik was vrijdagavond in de Boomabar, dat is ook een bar hok
(moet btw gelijk denken aan het liedje " hete nacht in een kouwe koelcel"
Een fok-hok-meetquote:Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Mooi, volgende keer een introductie daar!
Die Marjan joh, echt een hoksletquote:Op maandag 4 september 2006 19:05 schreef Marjan1985 het volgende:
Neezit op het industrieterrein van Monster...dus bij Vlotlaan enz
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:09 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Die Marjan joh, echt een hokslet![]()
![]()
![]()
Je vergeet de zaadschuurquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef jp84 het volgende:
bomabar![]()
rukbunker
zijn toch wel de beste 2 namen tot nu toe
waarschijnlijk maar heb echt geen zin, wil naar JM!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef dubidub het volgende:
Vanavond nog schuimen bij van den Ende, iemand?
Ga je toch met marjan meequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
kan je bij de deur nog kaartjes kopen?
lekker ongemerkt pissen in de schuimquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef dubidub het volgende:
Vanavond nog schuimen bij van den Ende, iemand?
Die van mij was georganiseerd door Westland Rocklandquote:Op zondag 10 september 2006 14:53 schreef Marjan1985 het volgende:
Ow wacht...dubidub....23e is er ook een feest bij Bondi, daar ga ik heen(georganiseerd door Ved Events)
gister was JM party voor mij
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die van mij was georganiseerd door Westland Rockland
quote:VED Events Presents... Beach Flirt!
Op 23 September zullen we in Monster weer onze bekende grotere editie van het strandfeest houden, en wederom een editie tot 4 uur!
DJ Line-Up Beach Flirt! :
- The Sunclub DJ Team (Summerjam!)
- DJ Harold Zwaartman
Kaarten zijn vanaf nu verkrijgbaar via www.ved-events.nl !
Minimale leeftijd: 18 jaar
Het Westland heeft een grote 'ons kent ons' cultuur. Wat dat betreft is het een close gemeente.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:02 schreef framboos het volgende:
Ik werk bij een krant waar jullie Westlanders overlijdensberichten plaatsen als er iemand dood gaat. En, als ik eerlijk mag zijn, vinden wij (bij die krant...) mensen uit het Westland altijd een beetje typisch (niet negatief!). Als er iemand overleden is wordt er vaak niet 1, niet 2 maar een stuk of 10 advertenties geplaatst, door buren, bridgevrienden, verre kennissen etc.
Betekent dat nou dat jullie een heel erg close "gemeenschap" zijn of willen Westlanders gewoon niet voor elkaar onderdoen?
Het is een serieuze vraag, want bij uitgaven van desbetreffende krant in andere delen van het land hebben we dat fenomeen niet.
Ah, het is me duidelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:51 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Het Westland heeft een grote 'ons kent ons' cultuur. Wat dat betreft is het een close gemeente.
Al is er nog wel verschil tussen de verschillende dorpen. Als er bijvoorbeeld in Naaldwijk iemand overlijdt heb je een grote kans dat ik die persoon ken (natuurlijk de 1 beter dan de ander). Is het iemand uit Maasdijk ofzo dan is die kans wat minder groot, omdat ik daar nooit gewoond heb.
Verder zijn de traditionele Westlandse famillies nogal groot. Tussen die famillies is dan vaak ook weer verbondenheid door allerlei trouwerijen (zoals tuindersdochter trouwt met tuinder), zodat die groep alleen maar groter wordt.
Verder kent het Westland een rijk verenigingsleven. Iedereen is wel lid van een vereniging, of dat nu een voetbal, handbal, biljart, dart of duivensportvereniging is. Daar leer je dus ook weer mensen kennen.
Je bedoelt die woonboulevard bij de westlandse zoom??quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:25 schreef dubidub het volgende:
Iemand gister toevallig nog langs de woonboulevard in Naaldwijk gereden? Zeg maar van de rotonde met 1 baan naar de rotonde met 2 banen, of andersom? tussen een uurtje of 3 en 6?
Daar ben ik denk ik 2 keer langs gereden tussen die tijden. Hoezeequote:Op zaterdag 16 september 2006 19:25 schreef dubidub het volgende:
Iemand gister toevallig nog langs de woonboulevard in Naaldwijk gereden? Zeg maar van de rotonde met 1 baan naar de rotonde met 2 banen, of andersom? tussen een uurtje of 3 en 6?
Dat plaatje uit de OP klopt gelukkig nietquote:Op zondag 17 september 2006 00:44 schreef Agiath het volgende:
Ik zie in de OP, hoort Delft ook bij het Westland?
In dat geval: moh!
Idd, beetje een gekquote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef Marjan1985 het volgende:
Hmmm alleen is jouw plaatje ook vaag...want Ter Heijde loopt niet zo ver....Monster heeft ook gewoon zijn eigen strand
Ja, dat moet wel geregeld kunnen worden voor deeltje 2quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd, beetje een gek
zet ook een google earth plaatje van het westland erin!
Dan kunnen we aangeven wie waar woontquote:Op zondag 17 september 2006 14:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel geregeld kunnen worden voor deeltje 2
Goed punt!quote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Dan kunnen we aangeven wie waar woontdat hebben ze geloof ook in het deel over Den Haag oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |