Ja mooi, er ging ook nog een rij lucht verrot, dit hielp ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef PieterBas het volgende:
Kom je thuis van vakantie... regent het.. Nou ja.. jullie zullen het wel warm hebben gehad in de kas
Helemaal super inderdaad en nog wel op de woensdag. Sowiezo al de gezelligste dag van de feestweek vind ik.quote:
mooohhhhhhh 'kommie vandaan dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:52 schreef Tomhoog het volgende:
môh
Deze week is de BraDELIERweekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
De sjonnies?![]()
Wanneer is die feestweek eigenlijk?
Helemaal goudquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef dubidub het volgende:
Ik ga denk vrijdagmiddag mensen kijken. Van die mislukte 'gabbers' 'hardcorelovers'Heerlijk.
het is dat ik vrijdagmiddag niet vrij kan nemen anders had ik erbij geweestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:34 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Helemaal goud![]()
Zullen we een fok-westlandbierdrinkenopvrijdagmiddagmetkorsakoffopdeachtergrond-meet houden![]()
Op vrijdagmiddag werkt er standaard niemand bij ons op de tuinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:43 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
het is dat ik vrijdagmiddag niet vrij kan nemen anders had ik erbij geweest![]()
![]()
Waar ben je bezig dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:00 schreef PieterBas het volgende:
Helaas ben ik vrijdagmiddag nog steeds bezig met de kas aan het slopen..
een meet op vrijdagmiddagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:05 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waar ben je bezig dan?
Ik ga vrijdagmiddag (denkik) wel effe, een meet zou wel toffig zijn :p
Morgenavond ben ik sowieso van de partij, maar vanavond is het afwachten.![]()
Hoeft niet per sé vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:07 schreef keijz het volgende:
[..]
een meet op vrijdagmiddag
weet je wel niet hoe druk het is dan
ajoh westlanders onder elkaar is toch niet zo engquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:21 schreef Marjan1985 het volgende:
Een meet zou opzich wel gaaf zijn...alleen durf ik denk ik niet![]()
![]()
Da's net zo triest als die bloemencorsoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef Gebleekte het volgende:
Voor de liefhebbers :
Zaterdag 12 augustus 2006 | 09.30 - 10.00 uur | NordicWalkingTocht
Op zaterdagochtend organiseert het Oranje Comité i.s.m. Nordic De Lier een nordic walkingtocht van 12 km. De tocht voert rondom de Lier door de polder met wijdse vergezichten. Start en finish is in de Valto kantine "De Villa"aan de Veilingweg.
Deelname is gratis en vertreken kan tussen 9.30 en 10.00 uur. De route is helemaal uitgezet en na afloop ontvangt iedere deelnemer een herinnering.
![]()
bloemencorso is idd kut, geef mij maar de gondelvaartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Da's net zo triest als die bloemencorso![]()
In Monster, mijn baas.. (zelf natuurlijk weer op vakantiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:05 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waar ben je bezig dan?
Ik ga vrijdagmiddag (denkik) wel effe, een meet zou wel toffig zijn :p
Morgenavond ben ik sowieso van de partij, maar vanavond is het afwachten.![]()
Ey is dat bij ehhh ff denken hoor....tussenweg tussen Monster en Poeldijk, zit bij een bruggetje aan de rechterkant....tenminste weet dat daar rozenkweker zitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Monster, mijn baas.. (zelf natuurlijk weer op vakantie) gaat in het laatste gedeelte van de tuin waar nu nog witte rozen staan, een nieuwe rode soort zetten.
En wil je net zien, dat wanneer hij stopt met de witte rozen. De prijzen van de rode zwakke en de witte stijgen
Ja ik zag in je profiel al 's gravenzande staan, dacht hmmmmquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:49 schreef PieterBas het volgende:
Nee, het is op de Papelaan in Monster..
Ik las het in het AD vanmorgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:07 schreef broodmonkeh het volgende:
m'n broertje is opgepakt![]()
![]()
http://www.wos.nl/html/Nieuws/archief.php?art=20418&date=20060810
Half 9 bij jou hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:48 schreef wlsandman het volgende:
Moguh, ik ben bezopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Korsakoff was super dik![]()
Vanavond / straks maar naar Wipneus & Pim![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef keijz het volgende:
[..]
Half 9 bij jou he
korsakoff was wel oke
Gratis bierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:01 schreef Gebleekte het volgende:
Was gister geen f*ck aan bij de bradelier![]()
![]()
Veels te lange rijen bij de biertappen![]()
laat je fiets dan ook niet weglopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gratis bier![]()
![]()
Eerste tent was superdik, ik ga vanavond weer
Oja en fiets kwijt en knie verrot
Dat is niet irritant, dat is juist mooiquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:44 schreef thaduck het volgende:
Enige echt fukking irritante aan het Westland is dat het er nooit echt donker is.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat is niet irritant, dat is juist mooi![]()
![]()
maar boven heet het nu Teejater cafequote:Op zondag 13 augustus 2006 13:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ouwe Droog bestaat nog, ja.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:13 schreef keijz het volgende:
[..]
maar boven heet het nu Teejater cafe
Welke tent, waarzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:08 schreef dubidub het volgende:
Die zanger in de derde tent, wat een mongool![]()
Enige aan de linkerkant van de hoofdstraat.quote:
Ja ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Marjan1985 het volgende:
Iemand DJ Luna nog meegemaakt?
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Verder nu al 2 dagen achter elkaar om 3 uur dronken thuis terwijl ik om 5 uur weer moest werken. Vanavond denk maar een avondje overslaan![]()
Mwah niet echt hoofdpijn, maar wel echt misselijk. Ik was echt bang dat ik moest kotsen enzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?
Gisteravond dus ff naar naaldwijk geweest, plein voor de stelling enz. Maar had nog wel een beetje hoofdpijn vanmorgen om 06.00 van dat gore bier![]()
Om 6 uur had ik ook nog wel een beetje hoofdpijn, gelukkig kon ik me toen nog een keer lekker omdraaienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?
Gisteravond dus ff naar naaldwijk geweest, plein voor de stelling enz. Maar had nog wel een beetje hoofdpijn vanmorgen om 06.00 van dat gore bier![]()
Ja he, half 12 ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Mwah niet echt hoofdpijn, maar wel echt misselijk. Ik was echt bang dat ik moest kotsen enzo.
Trouwens, het is echt al super vroeg afgelopen daar op dat plein![]()
Zal best jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Om 6 uur had ik ook nog wel een beetje hoofdpijn, gelukkig kon ik me toen nog een keer lekker omdraaien![]()
Nou mijn wekker ging ook een uur later hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Zal best ja![]()
Maar ach, in deze barre tijden moet er ook nog een beetje geld binnenkomen he![]()
En onthoud: Hard werke houd je overend !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |