Ja ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Marjan1985 het volgende:
Iemand DJ Luna nog meegemaakt?
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Verder nu al 2 dagen achter elkaar om 3 uur dronken thuis terwijl ik om 5 uur weer moest werken. Vanavond denk maar een avondje overslaan![]()
Mwah niet echt hoofdpijn, maar wel echt misselijk. Ik was echt bang dat ik moest kotsen enzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?
Gisteravond dus ff naar naaldwijk geweest, plein voor de stelling enz. Maar had nog wel een beetje hoofdpijn vanmorgen om 06.00 van dat gore bier![]()
Om 6 uur had ik ook nog wel een beetje hoofdpijn, gelukkig kon ik me toen nog een keer lekker omdraaienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?
Gisteravond dus ff naar naaldwijk geweest, plein voor de stelling enz. Maar had nog wel een beetje hoofdpijn vanmorgen om 06.00 van dat gore bier![]()
Ja he, half 12 ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Mwah niet echt hoofdpijn, maar wel echt misselijk. Ik was echt bang dat ik moest kotsen enzo.
Trouwens, het is echt al super vroeg afgelopen daar op dat plein![]()
Zal best jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Om 6 uur had ik ook nog wel een beetje hoofdpijn, gelukkig kon ik me toen nog een keer lekker omdraaien![]()
Nou mijn wekker ging ook een uur later hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Zal best ja![]()
Maar ach, in deze barre tijden moet er ook nog een beetje geld binnenkomen he![]()
En onthoud: Hard werke houd je overend !!!
Denket wel. Effe loooosquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef keijz het volgende:
Vanavond nog mensen naar zwaardski en mental theo?
goudquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:56 schreef dubidub het volgende:
Whehe, keijz, ik stond heel lang vlak bij je![]()
. Ik had een oranje shirt aan, wit haar. Jij had een Tommy H. vest aan.
Het was trouwens wel goud, met Theo. Alleen ik snapte het niet, waarom hij opeens R&B en zulks ging draaien
Misschien moeten ze ff in het Teejater kijken, daar lopen genoeg sletjes van 14quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef wlsandman het volgende:
vermist meisje van 14 omgeving Naaldwijk/Den Haag
![]()
![]()
![]()
Hopen op net zo lekker weer als vorig jaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef wlsandman het volgende:
Op naar Poeldijk volgende week zondag: lekker dweilen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:14 schreef keijz het volgende:
http://nuweertochzijn.bnn.nl/
Heeft iedereen al voor het westland gestemd?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef Avani het volgende:
Ik heb nog niet besloten of ik positief of negatief ga stemmen.![]()
nouuuuuuquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:12 schreef wlsandman het volgende:
Zijn er nog mensen in Poeldijk geweest gisteravond??
Morgen heb je wel het dweilfeest, maar er is 90% kans op regen voorspeld en windkracht 6![]()
duurt toch maar tot 18.00??quote:Op zondag 3 september 2006 16:30 schreef Marjan1985 het volgende:
Zometeen nog even in Poeldijk kijken....ben benieuwd....
Mooi, volgende keer een introductie daar!quote:Op zondag 3 september 2006 21:32 schreef Marjan1985 het volgende:
Waar zit de krat?
Ik was vrijdagavond in de Boomabar, dat is ook een bar hok
(moet btw gelijk denken aan het liedje " hete nacht in een kouwe koelcel"
Een fok-hok-meetquote:Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Mooi, volgende keer een introductie daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |