Ja ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Marjan1985 het volgende:
Iemand DJ Luna nog meegemaakt?
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Verder nu al 2 dagen achter elkaar om 3 uur dronken thuis terwijl ik om 5 uur weer moest werken. Vanavond denk maar een avondje overslaan![]()
Mwah niet echt hoofdpijn, maar wel echt misselijk. Ik was echt bang dat ik moest kotsen enzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?
Gisteravond dus ff naar naaldwijk geweest, plein voor de stelling enz. Maar had nog wel een beetje hoofdpijn vanmorgen om 06.00 van dat gore bier![]()
Om 6 uur had ik ook nog wel een beetje hoofdpijn, gelukkig kon ik me toen nog een keer lekker omdraaienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tering, geen hoofdpijn dan vanochtend?
Gisteravond dus ff naar naaldwijk geweest, plein voor de stelling enz. Maar had nog wel een beetje hoofdpijn vanmorgen om 06.00 van dat gore bier![]()
Ja he, half 12 ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Mwah niet echt hoofdpijn, maar wel echt misselijk. Ik was echt bang dat ik moest kotsen enzo.
Trouwens, het is echt al super vroeg afgelopen daar op dat plein![]()
Zal best jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Om 6 uur had ik ook nog wel een beetje hoofdpijn, gelukkig kon ik me toen nog een keer lekker omdraaien![]()
Nou mijn wekker ging ook een uur later hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Zal best ja![]()
Maar ach, in deze barre tijden moet er ook nog een beetje geld binnenkomen he![]()
En onthoud: Hard werke houd je overend !!!
Denket wel. Effe loooosquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef keijz het volgende:
Vanavond nog mensen naar zwaardski en mental theo?
goudquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:56 schreef dubidub het volgende:
Whehe, keijz, ik stond heel lang vlak bij je![]()
. Ik had een oranje shirt aan, wit haar. Jij had een Tommy H. vest aan.
Het was trouwens wel goud, met Theo. Alleen ik snapte het niet, waarom hij opeens R&B en zulks ging draaien
Misschien moeten ze ff in het Teejater kijken, daar lopen genoeg sletjes van 14quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef wlsandman het volgende:
vermist meisje van 14 omgeving Naaldwijk/Den Haag
![]()
![]()
![]()
Hopen op net zo lekker weer als vorig jaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef wlsandman het volgende:
Op naar Poeldijk volgende week zondag: lekker dweilen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:14 schreef keijz het volgende:
http://nuweertochzijn.bnn.nl/
Heeft iedereen al voor het westland gestemd?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef Avani het volgende:
Ik heb nog niet besloten of ik positief of negatief ga stemmen.![]()
nouuuuuuquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:12 schreef wlsandman het volgende:
Zijn er nog mensen in Poeldijk geweest gisteravond??
Morgen heb je wel het dweilfeest, maar er is 90% kans op regen voorspeld en windkracht 6![]()
duurt toch maar tot 18.00??quote:Op zondag 3 september 2006 16:30 schreef Marjan1985 het volgende:
Zometeen nog even in Poeldijk kijken....ben benieuwd....
Mooi, volgende keer een introductie daar!quote:Op zondag 3 september 2006 21:32 schreef Marjan1985 het volgende:
Waar zit de krat?
Ik was vrijdagavond in de Boomabar, dat is ook een bar hok
(moet btw gelijk denken aan het liedje " hete nacht in een kouwe koelcel"
Een fok-hok-meetquote:Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Mooi, volgende keer een introductie daar!
Die Marjan joh, echt een hoksletquote:Op maandag 4 september 2006 19:05 schreef Marjan1985 het volgende:
Neezit op het industrieterrein van Monster...dus bij Vlotlaan enz
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:09 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Die Marjan joh, echt een hokslet![]()
![]()
![]()
Je vergeet de zaadschuurquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef jp84 het volgende:
bomabar![]()
rukbunker
zijn toch wel de beste 2 namen tot nu toe
waarschijnlijk maar heb echt geen zin, wil naar JM!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef dubidub het volgende:
Vanavond nog schuimen bij van den Ende, iemand?
Ga je toch met marjan meequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
kan je bij de deur nog kaartjes kopen?
lekker ongemerkt pissen in de schuimquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef dubidub het volgende:
Vanavond nog schuimen bij van den Ende, iemand?
Die van mij was georganiseerd door Westland Rocklandquote:Op zondag 10 september 2006 14:53 schreef Marjan1985 het volgende:
Ow wacht...dubidub....23e is er ook een feest bij Bondi, daar ga ik heen(georganiseerd door Ved Events)
gister was JM party voor mij
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die van mij was georganiseerd door Westland Rockland
quote:VED Events Presents... Beach Flirt!
Op 23 September zullen we in Monster weer onze bekende grotere editie van het strandfeest houden, en wederom een editie tot 4 uur!
DJ Line-Up Beach Flirt! :
- The Sunclub DJ Team (Summerjam!)
- DJ Harold Zwaartman
Kaarten zijn vanaf nu verkrijgbaar via www.ved-events.nl !
Minimale leeftijd: 18 jaar
Het Westland heeft een grote 'ons kent ons' cultuur. Wat dat betreft is het een close gemeente.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:02 schreef framboos het volgende:
Ik werk bij een krant waar jullie Westlanders overlijdensberichten plaatsen als er iemand dood gaat. En, als ik eerlijk mag zijn, vinden wij (bij die krant...) mensen uit het Westland altijd een beetje typisch (niet negatief!). Als er iemand overleden is wordt er vaak niet 1, niet 2 maar een stuk of 10 advertenties geplaatst, door buren, bridgevrienden, verre kennissen etc.
Betekent dat nou dat jullie een heel erg close "gemeenschap" zijn of willen Westlanders gewoon niet voor elkaar onderdoen?
Het is een serieuze vraag, want bij uitgaven van desbetreffende krant in andere delen van het land hebben we dat fenomeen niet.
Ah, het is me duidelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:51 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Het Westland heeft een grote 'ons kent ons' cultuur. Wat dat betreft is het een close gemeente.
Al is er nog wel verschil tussen de verschillende dorpen. Als er bijvoorbeeld in Naaldwijk iemand overlijdt heb je een grote kans dat ik die persoon ken (natuurlijk de 1 beter dan de ander). Is het iemand uit Maasdijk ofzo dan is die kans wat minder groot, omdat ik daar nooit gewoond heb.
Verder zijn de traditionele Westlandse famillies nogal groot. Tussen die famillies is dan vaak ook weer verbondenheid door allerlei trouwerijen (zoals tuindersdochter trouwt met tuinder), zodat die groep alleen maar groter wordt.
Verder kent het Westland een rijk verenigingsleven. Iedereen is wel lid van een vereniging, of dat nu een voetbal, handbal, biljart, dart of duivensportvereniging is. Daar leer je dus ook weer mensen kennen.
Je bedoelt die woonboulevard bij de westlandse zoom??quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:25 schreef dubidub het volgende:
Iemand gister toevallig nog langs de woonboulevard in Naaldwijk gereden? Zeg maar van de rotonde met 1 baan naar de rotonde met 2 banen, of andersom? tussen een uurtje of 3 en 6?
Daar ben ik denk ik 2 keer langs gereden tussen die tijden. Hoezeequote:Op zaterdag 16 september 2006 19:25 schreef dubidub het volgende:
Iemand gister toevallig nog langs de woonboulevard in Naaldwijk gereden? Zeg maar van de rotonde met 1 baan naar de rotonde met 2 banen, of andersom? tussen een uurtje of 3 en 6?
Dat plaatje uit de OP klopt gelukkig nietquote:Op zondag 17 september 2006 00:44 schreef Agiath het volgende:
Ik zie in de OP, hoort Delft ook bij het Westland?
In dat geval: moh!
Idd, beetje een gekquote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef Marjan1985 het volgende:
Hmmm alleen is jouw plaatje ook vaag...want Ter Heijde loopt niet zo ver....Monster heeft ook gewoon zijn eigen strand
Ja, dat moet wel geregeld kunnen worden voor deeltje 2quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd, beetje een gek
zet ook een google earth plaatje van het westland erin!
Dan kunnen we aangeven wie waar woontquote:Op zondag 17 september 2006 14:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel geregeld kunnen worden voor deeltje 2
Goed punt!quote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Dan kunnen we aangeven wie waar woontdat hebben ze geloof ook in het deel over Den Haag oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |