Ik ken wel een Harry van Luijk op de van Luijklaan ja, kweenie hoeveel der wonenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ken je Harry van Luijk, die woonde eerst aan de bovendijk, waar di enieuwe hal van van der voort staat, hij woont nu op de van Luijk laan?
Da's m'n oom, hij is een aubergineteler.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik ken wel een Harry van Luijk op de van Luijklaan ja, kweenie hoeveel der wonen
Begin er neit over, als we bij mijn oma een pilsje nuttigen, is er geen houden meer aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:25 schreef mr_cucumber het volgende:
Hij lult af en toe alleen een beetje veel
annnn de gevelllllllllllllquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef chrisgyan het volgende:
Ja, blaaaaaaaaaaaaaaaaad
Vandaag tot vijf uurquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik zit binnen dus nergens last van
Zometeen trouwens afkoelen in Hoek van Holland...nog meer mensen die het gaan doen?
Ik ga wel een pinteman drinkenb ij een vriend van me, maar ik ga er niet heen, morgen om 7 uur op vakantiequote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef chrisgyan het volgende:
Nog mensen naar het Spektakel te Maasdijk...altijd lache daaro
MediaChoicequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef ThaRooP het volgende:
Soms is dat heel iriitant,
zit je net een boeiend programma op discovery te kijken oid... komt die reclame midden in het programma in beeld.!! dat is echt kut ...
net zo als :
multiclean in wateringen![]()
Ik was gister blij met de paar spatjes regen hier, eindelijk beetje afkoeling!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
MediaChoice
Ik ben weer terugGeen spatje regen gehad, soms een beetje te warm, maar wel gezellig
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |