Gisteravond had je toch 3meterpeter?/quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:14 schreef Marjan1985 het volgende:
Zeg Westlanders kunnen nu niet aanwezig zijn, die moeten in 's gravezande zijn nu toch?
Ik ben net terug daarvandaan
ja ik ga denk zaterdagavond ook weer, is wel zo gezellig, het hele westland loopt er dan, genoeg bekendenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Gisteravond had je toch 3meterpeter?/![]()
Ik ga zaterdagavond wel ff naar het breee durp![]()
dan zul je je fiets daar ook weer terugvinden als je er binnen 1 dag weer teruggaat, anders ie ie natuurlijk al verkochtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:05 schreef dubidub het volgende:
Gisteravond geweest, 3meterpeter. Het was druk zat, en het is met munten betalen. Vanavond weer
Twee weken geleden mijn fiets gejat in de omgeving van Camping Polenslag Molenslag.
en anders bij camping Polanen, zitten er ook genoegquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
dan zul je je fiets daar ook weer terugvinden als je er binnen 1 dag weer teruggaat, anders ie ie natuurlijk al verkochtVriend van mij heeft hem ook teruggevonden op die camping.
Het gekke is, ik ging uit school naar strand, en ik zat op school nog te denken van, goh, ik zou nog wel is een kabelslot mee kunnen nemen, we hebben er genoeg en mijn fiets was toch nog best nieuw, twee maanden oud. Maar in mijn haast vergat ik hemquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
dan zul je je fiets daar ook weer terugvinden als je er binnen 1 dag weer teruggaat, anders ie ie natuurlijk al verkochtVriend van mij heeft hem ook teruggevonden op die camping.
Ja ik heb ook een fiets net nieuw, maar ik woon dus vlakbij de Molen in Monster dus lopend is het nog wel te doen....kutpolen ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het gekke is, ik ging uit school naar strand, en ik zat op school nog te denken van, goh, ik zou nog wel is een kabelslot mee kunnen nemen, we hebben er genoeg en mijn fiets was toch nog best nieuw, twee maanden oud. Maar in mijn haast vergat ik hem.
Ik prak zo goed als alles. Mijn moeder vind het alleen niet leuk. Alleen boontjes prak ik automatisch, maar dan zitje met zo'n hele droge drab, moet je weer een vracht jus overheen gaan doen; dat zuigtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:56 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik eet wel prakkieik kan geen hele stukke aardappel door me strot krijgen
is dat typisch westlands dan ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:53 schreef wlsandman het volgende:
Eten alle westlanders hier eigenlijk prakkie?![]()
![]()
(voor de niet-westlanders: je aardappels, groenten evt vlees en saus door elkaar heen prakken met een vork)
Volgens mij ben je dan nog nooit in de flaat geweest, gelukkig geen emo of godhik te bekennen daar.quote:
Ik was er helaas nietquote:Op zondag 9 juli 2006 13:26 schreef PieterBas het volgende:
Gisterenavond was het wel weer gezellig in 's-Gravenzande.. Alleen vraag ik me nog steeds af.. waarom moet je met bier gooien.. bier moet je drinken.
Dat hebben ze van de maasdijkers geleerd denkquote:Op zondag 9 juli 2006 13:26 schreef PieterBas het volgende:
Gisterenavond was het wel weer gezellig in 's-Gravenzande.. Alleen vraag ik me nog steeds af.. waarom moet je met bier gooien.. bier moet je drinken.
Kheb nog tegen de kerk aan staan zeiken daarzo, kon nergens een wc vindenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:42 schreef broodmonkeh het volgende:
was ook een kunst om wild te plassen midden in het centrum zonder dat de politie je zag, der liep echt veel politie rond daar![]()
WC's waren er zat, stonden alleen lange wachtrijen , en als je nodig moet pissen is dat niet echt hendigquote:Op zondag 9 juli 2006 14:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Kheb nog tegen de kerk aan staan zeiken daarzo, kon nergens een wc vinden![]()
Een bekend fenomeen uit de Dijkquote:Op zondag 9 juli 2006 13:38 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Dat hebben ze van de maasdijkers geleerd denk![]()
Ken je Harry van Luijk, die woonde eerst aan de bovendijk, waar di enieuwe hal van van der voort staat, hij woont nu op de van Luijk laan?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:02 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan nog nooit in de flaat geweest, gelukkig geen emo of godhik te bekennen daar.
Enniehoe ergens op onderstaand plaatje woon ik :
[afbeelding]
Ook wel heel erg slim om in het strandseizoen aan die weg te gaan werkenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef Marjan1985 het volgende:
Ow en voor diegene die een auto hebben.... RIJ NIET over de Molenweg in Monster, zijn ze bezig aan de weg en staan stoplichten, alleen die spelen #%^%# vals, heb 20 minuten staan wachten tot ik eindelijk door het groene licht kon omdat het stoplicht na elke 4 a 5 auto's op rood ging
johquote:Op zondag 9 juli 2006 14:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Kheb nog tegen de kerk aan staan zeiken daarzo, kon nergens een wc vinden![]()
Die 30 eurocent wc's ? Daar ben ik 3x geweest, gratisquote:Op zondag 9 juli 2006 15:13 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
WC's waren er zat, stonden alleen lange wachtrijen , en als je nodig moet pissen is dat niet echt hendig
Ik ken wel een Harry van Luijk op de van Luijklaan ja, kweenie hoeveel der wonenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ken je Harry van Luijk, die woonde eerst aan de bovendijk, waar di enieuwe hal van van der voort staat, hij woont nu op de van Luijk laan?
Da's m'n oom, hij is een aubergineteler.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik ken wel een Harry van Luijk op de van Luijklaan ja, kweenie hoeveel der wonen
Begin er neit over, als we bij mijn oma een pilsje nuttigen, is er geen houden meer aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:25 schreef mr_cucumber het volgende:
Hij lult af en toe alleen een beetje veel
annnn de gevelllllllllllllquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef chrisgyan het volgende:
Ja, blaaaaaaaaaaaaaaaaad
Vandaag tot vijf uurquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik zit binnen dus nergens last van
Zometeen trouwens afkoelen in Hoek van Holland...nog meer mensen die het gaan doen?
Ik ga wel een pinteman drinkenb ij een vriend van me, maar ik ga er niet heen, morgen om 7 uur op vakantiequote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef chrisgyan het volgende:
Nog mensen naar het Spektakel te Maasdijk...altijd lache daaro
MediaChoicequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef ThaRooP het volgende:
Soms is dat heel iriitant,
zit je net een boeiend programma op discovery te kijken oid... komt die reclame midden in het programma in beeld.!! dat is echt kut ...
net zo als :
multiclean in wateringen![]()
Ik was gister blij met de paar spatjes regen hier, eindelijk beetje afkoeling!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
MediaChoice
Ik ben weer terugGeen spatje regen gehad, soms een beetje te warm, maar wel gezellig
![]()
Niets van gehoord, ook niet op mijn werk en daar lopen nog wel wat 'aparte' figuren rondquote:Op zondag 23 juli 2006 15:10 schreef Gebleekte het volgende:
Weet iemand iets over een stel Portugezen die vorige week zaterdag in Naaldwijk zo'n beetje total loss zijn geslagen?
Ik las het in het AD jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef dubidub het volgende:
Het is wel te merken dat er 7 hokken op kreta zitten, gelijk een stuk minder boemkasten op het strandtevens een ongegeneerde schop de goede kant uit
Wateringse wielerronde is altijd lache. Gister ook weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |