Jij brengt de fruitsap?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:31 schreef cinnamongirl het volgende:
*meldt ook*
En ik neem mee:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whahahaha Ipod.. Schatje toch..quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
En veel herrie dus.
Dat is de shit!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
En veel herrie dus.
Die van mij was gratis. Wedstrijdje prijs/kwaliteitsverhouding doen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Whahahaha Ipod.. Schatje toch..
http://www.archos.com//products/tv_centric/av_700/tech_specs.html?country=global&lang=en
Wat doe jequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Whahahaha Ipod.. Schatje toch..
http://www.archos.com//products/tv_centric/av_700/tech_specs.html?country=global〈=en
Die van mij was een rib uit mijn lijf..quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij was gratis. Wedstrijdje prijs/kwaliteitsverhouding doen?.
Ik vind Apple gewoon niet helemaal 'mja....'quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat doe je![]()
Gij Apple-barbaar!!!
Ik neem mijn Ipoddeke (video) misschien ook wel mee!
Je mag evengoed nog wel komen hoor![]()
De jouwe doet het nog? die van mij heeft de geest gegeven. Nu heb ik een Nanoquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij was gratis. Wedstrijdje prijs/kwaliteitsverhouding doen?.
Als ik nu jupiler meebreng (als ik kan komen ivm werk), vergeef je het me dan dat ik een Archos heb in plaats van een Ipod?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Archos maakt hele leuke dingen hoor.
Ik kan evt mijn Ibookje wel meenemen, lekker veel batterij power.
Ja, heb wel de batterij zelf vervangen een tijdje terug.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
De jouwe doet het nog? die van mij heeft de geest gegeven. Nu heb ik een Nano![]()
MIJ maakt het niet uit hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als ik nu jupiler meebreng (als ik kan komen ivm werk), vergeef je het me dan dat ik een Archos heb in plaats van een Ipod?
Godzijdank. Je hebt van die mafketels die zien er hun beschermheilige in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIJ maakt het niet uit hoor.
Ik ben niet zo'n Apple Jehova, integendeel...
And I was just joking. Hiervoor had ik een Creative Zen Micro, die het altijd prima deed en nu nog!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Godzijdank. Je hebt van die mafketels die zien er hun beschermheilige in.
Whatever it will be, it will be one hell of a picknick.. Don't you think Wilma?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
And I was just joking. Hiervoor had ik een Creative Zen Micro, die het altijd prima deed en nu nog!
Als het maar niet zo drukkend is als gisteren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Koelboxen vol drank.
Muziek.
komt helemaal goed, mits het weer beter is dan nu.
Dan gaat de rest gewoon doorquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als het maar niet zo drukkend is als gisteren.
Oh even een vraagje tussendoor. Stel.. 'iemand' wordt opgepakt, feest de rest dan door of gaat de rest toch wel even helpen?
Just checking.quote:
WC's zijn rechtdoor en dan 2de deur linksquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
*hand opsteekt*
Ik heb een veel betere manier geleerd om napalm te maken..quote:
Bedoel je die beuk, of die eik?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WC's zijn rechtdoor en dan 2de deur links.
Ik bedoel die beuk, eik...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bedoel je die beuk, of die eik?
GVD zit ik een keer ergens anders... Zit hij er ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
15 Juli kan ik niet, zit ik in Finland.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
GVD zit ik een keer ergens anders... Zit hij er ook
quote:
Ja, en ik wil ook eigenlijk helemaal geen fokkers zien dat weekendquote:
Ik in italiequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
15 Juli kan ik niet, zit ik in Finland.
Heejj! Leuk!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:18 schreef Sanne het volgende:
Het Vondelpark is wel errug leuk!
Ik kan de 15e
Reislustig volkje die fokkersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm maar juist de 15de wordt moeilijk zie ik (aangezien velen dan in het buitenland zitten).
OK! Meeting gaat niet door! De grote Burbo komt niet!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:03 schreef Burbo het volgende:
Ik kom niet.
Ben er helemaal kapot vanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:03 schreef Burbo het volgende:
Ik kom niet.
Hoe komen we hier nou weer overheen?quote:
Bier helpt altijdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe komen we hier nou weer overheen?.
Ok, biertje?.
HET geneesmiddel tegen ALLE kwalenquote:
Nothing that beer can't fixquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HET geneesmiddel tegen ALLE kwalen.
En zo niet, ben je toch te lam om het te wetenquote:
Overal is een oplossing voorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef Jumparound het volgende:
en als je je het per ongeluk toch herinnerd neem je gewoon een jointje erbij!
Precies!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef Jumparound het volgende:
en als je je het per ongeluk toch herinnerd neem je gewoon een jointje erbij!
Ook geestelijk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HET geneesmiddel tegen ALLE kwalen.
Hmmmzzzzz, goeie vraag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ook geestelijk?
Want in dat geval ken ik een hoop mensen die ik wel een biertje voor wil schrijven.
Ik denk ik zeg het maar even.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK! Meeting gaat niet door! De grote Burbo komt niet!
Wie?.
.
Als je het gereedschap niet hebt, doe de klus dan ook nietquote:
Sterfquote:
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het gereedschap niet hebt, doe de klus dan ook niet.
Ik vind het wel kei erg dat je niet komt hoor.quote:
It wouldn't be a party without you.quote:
Maar hij zuipt wel al het bier opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
It wouldn't be a party without you.
En geef toe; jij hebt de broek al tijden niet meer aan.
Zoals het hoort dus..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar hij zuipt wel al het bier op![]()
En over die broek: nee, inderdaad. Zelfs Leo maakt nu al beslissingen voor hem![]()
Ja tis maar dat je het weetquote:
Wat zonde!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, goed plan. present.
En neem mee: [afbeelding]
Je bedoelt: zo ziet het park eruit nadat wij er geweest zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, goed plan. present.
En neem mee: [afbeelding]
Boh!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je bedoelt: zo ziet het park eruit nadat wij er geweest zijn![]()
Zak.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Hmmmzzzzz, goeie vraag.
*denkt aan mensen die GEEN bier drinken*
Ja, zou ze een hoop schelen.
Aww!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben weer eens een topickiller merk ik.
Dat moet wel lukkenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aww!
Ja jij heb die vloek wel!!
Maar goed, bij deze leeft het topic weer. Ik wil de 22ste voorstellen als datum!
Er is in elk geval Schültenbräu.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:14 schreef Het_Biertje het volgende:
is er bier?
Whehe.quote:
Zou een beertender het doen op zonnenergie?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe.
Het staat eenieder vrij om diens geliefde biermerk mee te brengen. Alsmede wijn, likeur, rum of ander gedestilleerd. Uiteraard mag je ook gewoon aan de cola![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou een beertender het doen op zonnenergie?.
Jij komt.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:37 schreef Sanne het volgende:
Waarschijnlijk kan ik de 22ste. Zet mij maar op het misschienlijstje.
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal meequote:Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef Jumparound het volgende:
Ohhh Aventura... stel nou gewoon duidelijke regels op...
Je weet toch dat ie arme fokkers niet zo goed tegen eigen improvisatie kunnen...
Jij ook?quote:
We plunderen gewoon de hele Gall en Gall leeg in de willemsparkwegquote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal mee![]()
Dat is geheel afhankelijk van mijn fysieke gesteldheid.quote:
ik ben nu al 2 weken verstoken van normaal "uitgaan"...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal mee![]()
Daim, dat is diehardquote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef Ripley het volgende:
Ja, dit klinkt wel als iets voor mij. Ik heb het vrijdag per slot van rekening ook tot half twee uitgehouden![]()
Ach ja, picknick, roseetje, onverwachte ontmoeting met Daniel Boissevain lookalike....quote:
En die bijna op een klap voor zijn bek te pakken had geloof ikquote:Op maandag 3 juli 2006 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Een wingman die het dus niet zo goed begreep.
WTF!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, picknick, roseetje, onverwachte ontmoeting met Daniel Boissevain lookalike....
Totdat zijn vriend mijn beste vriendin uitschold voor saaie trut en we dus per direct moesten vertrekken was het een topavond
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
niet in het oranje uitgedost
Tram 5 kun je natuurlijk ook nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vondelpark? Dat is een mooi stukje fietsen... count me in!
Wij hebben hem omgedoopt tot "de Vondelparklul". En hij stoorde ebhoorlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
WTF!
Misschien is het dezelfde lamzak als die ik en mijn vriendin laatst ontmoetten op een terras, ten tijde van een voetbalwedstrijd van het Ned. elftal. Wij waren volgens hem of toeristes of 'saai', want wij hadden ons niet in het oranje uitgedost
Wij gingen overigens niet weg![]()
Mwah, ik ben niet vies van een stukje fietsen, maar om nou naar het Vondelpark te fietsen gaat me net ff te verquote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vondelpark? Dat is een mooi stukje fietsen... count me in!
Lijkt me het makkelijkste als je gewoon meeneemt wat je zelf wil eten/drinkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:18 schreef livEliveD het volgende:
Wie neemt eik zo'n beetje wat precies mee? Of is drank altijd goed?![]()
Dat is het juiste antwoord! Gewoon allemaal iets meenemen! Het lijkt me wel het leukst als we niet te laat afspreken zodat we van de (mits aanwezige) zon kunnen genieten. In dat geval is het natuurlijk handig om brood, beleg, druiven, fruit, chips etc. mee te nemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me het makkelijkste als je gewoon meeneemt wat je zelf wil eten/drinken.
De experts sprekenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Aventura het volgende:
Ik heb twee koeltassen en heel veel koel-elementen. Wat ook altijd handig is, is plastic (kampeer) bekers en -bordjes. En bestek en kurketrekkers enzo.
Tegen die tijd zal ik wel eens kijken wat ik nog aan picknick meuk hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
En natuurlijk plaids. Ik neem mijn Winnie de Pooh-kerstplaid mee
Aangezien we geen affiniteit hebben met kamperen zoeken mijn medemod en ik nog een mod voor het campinggedeelte van TRV, maar ik geloof dat we niet verder hoeven te zoeken. Aventura is onze vrouw!quote:
Ik vind de Red & Blue aan de kaai wel wat voor jou om te feesten.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Na 2 nachten beesten in Antwerpen (belgische meisjes) en gisteren Alice in Chains en Guns n' Roses doe ik het vandaag even rustig aan, maar de 22ste ben ik vast wel weer hersteld
.
All we need.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Aventura het volgende:
kurketrekkers
We zaten in Kid's. op aanraden van de eigenaar van de Dubliners. Leuke tenten allebeiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vind de Red & Blue aan de kaai wel wat voor jou om te feesten.
Of heb je een karaokebarretje gepakt?
Ik ben ooit nog eens uit een karaokebar in Antwerpen gezet omdat onze groep de andere meisjes niet wilde laten zingen.![]()
Ik was afgelopen vrijdag nog uit in Antwerpen. Na een festival in Turnhout nog even doorgereden naar de schelde. Heel Antwerpen lag open, en die debiele Belgen besluiten dan halverwege de omleiding maar te laten voor wat het is. Uiteindelijk van zuid naar Merksem gereden en via de bioscooop naar de Kaai.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zaten in Kid's. op aanraden van de eigenaar van de Dubliners. Leuke tenten allebei.
Vrijdagavond was ik er ook alquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag nog uit in Antwerpen. Na een festival in Turnhout nog even doorgereden naar de schelde. Heel Antwerpen lag open, en die debiele Belgen besluiten dan halverwege de omleiding maar te laten voor wat het is. Uiteindelijk van zuid naar Merksem gereden en via de bioscooop naar de Kaai.
Ah Antwerpen, je moet er van houden.![]()
Die tenten van jou, zaten die in het centrum?
Da zitte ge goe é zenne.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdagavond was ik er ook al.
Ja, die zaten allemaal bij de grote markt inde buurt.
Had ik wel moeten weten dat je er wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Da zitte ge goe é zenne.
Ge zijt in de goeie stad geweest.
Je had best wel even langs kunnen komen om een biertje te drinken.![]()
Dat is waar. Nouja, er komt vast nog wel eens een Antwerpen meet. Gezellig naar een Karaokebar en dan heatwave horen zingen. Niet grungen, maar echt zingen op de wonderschone klanken van Dana Winner. He he.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik wel moeten weten dat je er was.
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's itquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aangezien we geen affiniteit hebben met kamperen zoeken mijn medemod en ik nog een mod voor het campinggedeelte van TRV, maar ik geloof dat we niet verder hoeven te zoeken. Aventura is onze vrouw!
Je kampeert vaker dan de meeste mensen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's it![]()
Vergeet je nou gewoon Graspop?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's it![]()
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebrachtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vergeet je nou gewoon Graspop?
Ga je schamen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebracht![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebracht![]()
Nou, na een bevalling wil de moeder vaak eerst even bijkomenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Schrap mij maar weer van de lijst... ik blijk op kraamvisite te moeten [..] c.q. verjaardag![]()
Waarom vieren mensen niet gewoon hun verjaardag op de dag dat ze jarig zijn??![]()
Jammerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Schrap mij maar weer van de lijst... ik blijk op kraamvisite te moeten c.q. bbq c.q. verjaardag![]()
Waarom vieren mensen niet gewoon hun verjaardag op de dag dat ze jarig zijn??![]()
Oi, niet te hard juichen hè? Ik hoef pas om 16.00 in Nijmegen te zijnquote:
Damn.. lees de OP eens makker... er staat toch 'tijdig'!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef UIO_AMS het volgende:
En hoe laat begint die picknick?
quote:Op zondag 9 juli 2006 09:56 schreef Aventura het volgende:
Eehm nou ja ik weet eigenlijk niet hoe laat, ik dacht zelf aan een uurtje of 3
Klinkt goedquote:Op zondag 9 juli 2006 09:56 schreef Aventura het volgende:
Eehm nou ja ik weet eigenlijk niet hoe laat, ik dacht zelf aan een uurtje of 3
Ik ook!quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 9 juli 2006 11:20 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Schrap mij dan maar uit de OP... Jammer genoeg.
quote:
Alsquote:
Ik ook!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Aventura het volgende:
Ok.
Het is alweer een tijd geleden dat er een meet geweest is. Tenminste, voor mij dan.
Daar wil ik iets aan doen en wel door middel van een Vondelparkmeet.
(zie ook Ik ga picknicken en ik neem mee...)
[afbeelding]
Ik denk aan een Amerikaans principe, dus men neme plaids ende sangria/bier/rosé/bier/witte wijn/bier mee.
Tunes zijn ook welkom![]()
[afbeelding]
We beginnen tijdig, zodat de treiners naar huis kunnen en de plakkers daarna evt. nog kunnen stappen.
Lokatie: ergens in het Vondelpark te Amsterdam
Datum: 22 juli
[afbeelding]
Wie komt:
Aventura
Cinnamongirl
ChOas
Heatwave
Poncho
JMG
LiveLived + vriendin
UIO_AMS
Mitä_kuuluu
Ole
Ripley?
Jumparound?
Sanne?
pussydeluxe?
Dark Angelus?
Ich weiss!quote:Op maandag 17 juli 2006 08:52 schreef Sanne het volgende:
Nee bendeleider, dit is niet de MILF hunt meeting.
Dus jij neemt cake mee?quote:Op maandag 17 juli 2006 08:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ich weiss!
Ik ben 22 juli voor een crematie in a'dam.
Ben er dus toch!
Met dt weer ga ik niet paraderen in uniform.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:56 schreef Sanne het volgende:
Vergeet je uniform dan ook niet, anders lukt het op zeker niet bij Aventura.
Hij zit hier tegenover me. Ik zal hem even wijzen op hetgeen hij jullie nu aandoet.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:48 schreef Sanne het volgende:
nou word ik ook wel heel benieuwd naar die Mitä_kuulu.
Jij komt gewoon.quote:
Mitäaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij zit hier tegenover me. Ik zal hem even wijzen op hetgeen hij jullie nu aandoet.
HW, zit er in de buurt van het Leidse een supermarkt/slijter die Guinness verkoopt?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
- neem zoveel mogelijk drank mee, wat je zelf lekker vindt
In principe dezelfde plek als de vorige keer? (Redelijk aan het begin v/h park dus, gezien vanaf het Leidse.)quote:- ik heb van een aantal mensen de telefoonnumers, we moeten elkaar makkelijk kunnen traceren
Tijd voor een meet langs de Rotte/Rottemerenquote:-Er is water maar nee, je kunt er niet zwemmen. Ook niet BBQén dus laat die steaks maar thuis (wat een kutpark eigenlijk)
Sanneeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:
Dat is een goede..ik weet het nog niet zo goed..daarom dacht ik, eerst even verkennen en dan als we een mooie plek zien? Maar dat is wellicht niet zo handig. Wat we bv. kunnen doen is verzamelen bij het filmmuseum en dan het park in. Ik ga er nog even over nadenkenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:19 schreef Ole het volgende:
ms heb ik wat gemist.. waar in het park/?
Ik heb er een stuk of -tig. Vind je het erg als ik me dan beperk tot een stuk of drie.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
- neem zoveel mogelijk plaids mee
quote:- UIO, neem mijn boek mee!!!
Eensquote:- neem zonnebrand mee
- Mita_Kuuluu: Zeg die kraamvisite af, misschien krijgen ze over een jaartje weer een kind, kun je het dan goedmaken![]()
Sorry, sorry, sorry, maar ik kom er echt niet onderuit... Op zich pakken ze het wel goed aan om een kraamvisite, verjaardag en bbq in één te geven, hoef ik maar één keer naar Nijmegen af te reizen in die bloedhitte...quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Ole het volgende:
ik ga jullie in elk geval even een tel nummer mailen. ben nu al een paar keer een meet misgelopen..
Gewoon komen hoor zaterdag, ik ben inmiddels razendbenieuwd naar je!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Sanneeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Ben ik weer!
Het lijkt misschien niet zo, maar z'n fotoboek doet het wel. Gewoon z'n usernummer ipv z'n nick typen in de url.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:26 schreef Sanne het volgende:
Gewoon komen hoor zaterdag, ik ben inmiddels razendbenieuwd naar je!
Oe, ik ga meteen ff kijken!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het lijkt misschien niet zo, maar z'n fotoboek doet het wel. Gewoon z'n usernummer ipv z'n nick typen in de url.
Heb je de afgelopen drie weken weleens uit je raam gekeken? Het is buiten goed toeven hoor.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of anders staan er nog wat foto's in dit topic.
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:32 schreef Sanne het volgende:
Daar schieten we natuurlijk niet veel mee op met die parkietenfoto's.
Klopt, ben ook veel buiten maar ik heb een hooikoorst gekregen die ik niet onder controlle krijgquote:Op maandag 17 juli 2006 10:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen drie weken weleens uit je raam gekeken? Het is buiten goed toeven hoor.
Tenzij je een ijsbeer bent.
Aww! Maar in Amsterdam worden de pollen prima onderdrukt door de smogquote:Op maandag 17 juli 2006 10:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Klopt, ben ook veel buiten maar ik heb een hooikoorst gekregen die ik niet onder controlle krijg
Maar geen full frontal pic helaas.quote:
Tja, dan zal je toch geduld moeten hebben, er komt vast nog wel eens een meet waar ik kom opdagenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar geen full frontal pic helaas.
leuk topic trouwens!
tenue de ville natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Bendeleider het volgende:
Wat is de dress code?
Black tie.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Bendeleider het volgende:
Wat is de dress code?
Nou zag ik laatst 'Amsterdam Vice' op Discovery, en volgens mij is dat niet genoeg hoor!quote:
Die komen toch pas twee weken later tijdens de Gay Pride in actiequote:Op maandag 17 juli 2006 10:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou zag ik laatst 'Amsterdam Vice' op Discovery, en volgens mij is dat niet genoeg hoor!
Heb er hier één kunnen vinden.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:37 schreef Sanne het volgende:
Maar geen full frontal pic helaas.
leuk topic trouwens!
Dank. Ik denk dat ik hem toch eens in het echt moet zien. Ben nog niet helemaal overtuigd.quote:
Je durft Yvonne's smaak in twijfel te trekken?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Sanne het volgende:
Dank. Ik denk dat ik hem toch eens in het echt moet zien. Ben nog niet helemaal overtuigd.![]()
Yvonne en ik hebben zeker niet dezelfde smaak.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je durft Yvonne's smaak in twijfel te trekken?
Overtuigd waarvan?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dank. Ik denk dat ik hem toch eens in het echt moet zien. Ben nog niet helemaal overtuigd.![]()
Ja kloten is datquote:Op maandag 17 juli 2006 10:35 schreef _The_General_ het volgende:
Klopt, ben ook veel buiten maar ik heb een hooikoorst gekregen die ik niet onder controlle krijg
Zonder enige twijfelquote:Op maandag 17 juli 2006 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je durft Yvonne's smaak in twijfel te trekken?
Verrassendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef Sanne het volgende:
Ik zorg voor drugs en neem een sixpack bier mee.
Tapas is toch de specialiteit van UIO?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ik regel wel wat wijn en fris en wat voor hapjes moeten er komen?
kepabquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ik regel wel wat wijn en fris en wat voor hapjes moeten er komen?
Tja, ik ben er zelf dan wel niet, maar dan kan ik jullie nog wel goed verzorgd achterlaten... kwestie van delegerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat is helemaal luxe!. Ik zat gewoon aan chips te denken
.
Maar, graag zelfs, als iemand een beetje tijd heeft en zin om echt iets te maken.
Als ik met de trein kom, dan is dat een prima optiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:09 schreef HeatWave het volgende:
@Gorgel, er zit een Gall en Gall vlak naast mijn werk (aan het v'park dus) maar ik denk niet dat ze Guinness hebben. Maar anders spreken wij af op CS eerst,
Als ik dat loopje van een manke gans er maar niet bij hoef te doenquote:lopen naar een winkeltje daarvlak bij dat het koud in blik heeft, en dan stappen we op de tram. Kan jij mooi de Ghettoblaster zeulen.
Kittos!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Tja, ik ben er zelf dan wel niet, maar dan kan ik jullie nog wel goed verzorgd achterlaten... kwestie van delegeren![]()
Ok, nou anders hoor ik het wel. Ik wil best EN een koelbox EN een ghettoblaster meenemen, maar allebei tillen is een beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als ik met de trein kom, dan is dat een prima optie.
[..]
Als ik dat loopje van een manke gans er maar niet bij hoef te doen.
Mwoah... hij weet het nog niet.. heb net gezegd dat 'ie moet f5-enquote:
Alsof ie nog terug kan nuquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:40 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Mwoah... hij weet het nog niet.. heb net gezegd dat 'ie moet f5-en
Elke nacht UIO, elke nacht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Ruk!
Mooie vrachtwagen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Ruk!
Schatje, drugs are bad hmmmmkay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik neem misschien een paar gevulde Turkse broden mee. En natuurlijk drank!
Paddos anyone?
Het lijkt wel een UVT meeting zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik neem misschien een paar gevulde Turkse broden mee. En natuurlijk drank!
Paddos anyone?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Paddos anyone?
Wat zij zegt. Als je denkt dat je vingers slangen zijn, deuren ziet waar ze er niet zijn, alle tijdsbesef kwijt bent en je geest zich in twee delen splitst waarvan het ene deel alleen maar giechelt zonder dat je het in de gaten hebt en het andere deel denkt "ow kut. Dit is echt niet goed. Wat heb je nou weer gedaan, stomme trut diejej er bent!", dan weet je dat paddo's toch eigenlijk best heavy zijnquote:
Als de vrouwtjes er maar makkelijk van worden.quote:
Is er geen screening van te voren dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als de vrouwtjes er maar makkelijk van worden.
Ik kan die screening wel eventjes hier houden. Je bent bij deze uitgenodigd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er geen screening van te voren dan?.
Mooi, delegeren is een mnooi ietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik kan die screening wel eventjes hier houden. Je bent bij deze uitgenodigd.
Dames, op alfabetische volgorde gaan staan gaarne.
Jij zou voor de lilliputters zorgen toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
vrouwtjes
Dwergwerpen bij de zesde boom rechts.quote:
Damn, mijn vergunning is verlopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dwergwerpen bij de zesde boom rechts.
Ik kan vast wel wat voor je regelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, mijn vergunning is verlopen.
Hier geef ik heel diplomatiek gewoon geen antwoord opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik kan vast wel wat voor je regelen.
Gaan we Sanne of Rip gooien?
Ik volg je hier in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Hier geef ik heel diplomatiek gewoon geen antwoord op.
Van jou had ik toch echt wel meer verwacht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien weet jij dan nog wel een leuk volkje in de Pyreneeën die we hiervoor kunnen gebruiken?quote:
Ik overleef de meeting lieverquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Van jou had ik toch echt wel meer verwacht.
Ik volg je ook hier in.quote:
Hij staat wel vaak achter je..quote:
Zekers, ik laat het wel even weten. De kans is sowieso groot dat ik gewoon met de trein kom hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, nou anders hoor ik het wel. Ik wil best EN een koelbox EN een ghettoblaster meenemen, maar allebei tillen is een beetje teveel van het goede.
IK weet van nietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij staat wel vaak achter je..
Moeten jullie ons wat vertellen?
Sinds het WK zeker?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK weet van niets.
Ik ben tegenwoordig into Finsen.
Nee, sinds het songfestivalquote:
Hebben ze daar leuke orgies?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, sinds het songfestival. Ik zat in de kroeg met 2 finsen toen ze wonnen
.
Kom er dus net vandaag, 4 dagen Helsinki.
Ookquote:
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dito.quote:
Tour de francequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdomme. De tour wordt die dag beslist.
Laten we dan maar de picknick naar een vroeger tijdstip verplaatsen. Kan Mitä ook gelijk komen en wat van zijn kookkunsten laten proeven.
Wat denken wij toch hetzelfde over bepaalde dingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tour de france.
Das voor autisten die opdrogende verf OOK boeiend vinden. paar honderd kerels op een fiets en dat dan 4 uur lang... spannend
.
Barbaar.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tour de france.
Das voor autisten die opdrogende verf OOK boeiend vinden. paar honderd kerels op een fiets en dat dan 4 uur lang... spannend
.
wat heeft romantiek met de tour de france te maken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Barbaar.....
Romantiek is niet aan jou besteed?
Echt totaal nietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
wat heeft romantiek met de tour de france te maken?
Ik heb je ook nog nooit op enige vorm van romantiek kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt totaal niets.
Ik heb er echt helemaal niets mee..... dodelijk saai.
Nee, jij bent lekker Miss Romancequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog nooit op enige vorm van romantiek kunnen betrappen.
Romantiek is voor watjes.quote:
Pff.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
wat heeft romantiek met de tour de france te maken?
Ja, dat hoef je MIJ niet te vertellen dusquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:31 schreef Sanne het volgende:
Ik ben weg naar het strand.
Doen jullie straks even een linkje naar het volgende topic achterlaten?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga zo wel lekker lunchen in het vondelpark.
Je hebt altijd mensen die het zwaarder hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier in het Westhavengebied (Sloterdijk). Geen park hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |