Vergeet je nou gewoon Graspop?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's it![]()
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebrachtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vergeet je nou gewoon Graspop?
Ga je schamen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebracht![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebracht![]()
Nou, na een bevalling wil de moeder vaak eerst even bijkomenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Schrap mij maar weer van de lijst... ik blijk op kraamvisite te moeten [..] c.q. verjaardag![]()
Waarom vieren mensen niet gewoon hun verjaardag op de dag dat ze jarig zijn??![]()
Jammerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Schrap mij maar weer van de lijst... ik blijk op kraamvisite te moeten c.q. bbq c.q. verjaardag![]()
Waarom vieren mensen niet gewoon hun verjaardag op de dag dat ze jarig zijn??![]()
Oi, niet te hard juichen hè? Ik hoef pas om 16.00 in Nijmegen te zijnquote:
Damn.. lees de OP eens makker... er staat toch 'tijdig'!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef UIO_AMS het volgende:
En hoe laat begint die picknick?
quote:Op zondag 9 juli 2006 09:56 schreef Aventura het volgende:
Eehm nou ja ik weet eigenlijk niet hoe laat, ik dacht zelf aan een uurtje of 3
Klinkt goedquote:Op zondag 9 juli 2006 09:56 schreef Aventura het volgende:
Eehm nou ja ik weet eigenlijk niet hoe laat, ik dacht zelf aan een uurtje of 3
Ik ook!quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 9 juli 2006 11:20 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Schrap mij dan maar uit de OP... Jammer genoeg.
quote:
Alsquote:
Ik ook!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Aventura het volgende:
Ok.
Het is alweer een tijd geleden dat er een meet geweest is. Tenminste, voor mij dan.
Daar wil ik iets aan doen en wel door middel van een Vondelparkmeet.
(zie ook Ik ga picknicken en ik neem mee...)
[afbeelding]
Ik denk aan een Amerikaans principe, dus men neme plaids ende sangria/bier/rosé/bier/witte wijn/bier mee.
Tunes zijn ook welkom![]()
[afbeelding]
We beginnen tijdig, zodat de treiners naar huis kunnen en de plakkers daarna evt. nog kunnen stappen.
Lokatie: ergens in het Vondelpark te Amsterdam
Datum: 22 juli
[afbeelding]
Wie komt:
Aventura
Cinnamongirl
ChOas
Heatwave
Poncho
JMG
LiveLived + vriendin
UIO_AMS
Mitä_kuuluu
Ole
Ripley?
Jumparound?
Sanne?
pussydeluxe?
Dark Angelus?
Ich weiss!quote:Op maandag 17 juli 2006 08:52 schreef Sanne het volgende:
Nee bendeleider, dit is niet de MILF hunt meeting.
Dus jij neemt cake mee?quote:Op maandag 17 juli 2006 08:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ich weiss!
Ik ben 22 juli voor een crematie in a'dam.
Ben er dus toch!
Met dt weer ga ik niet paraderen in uniform.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:56 schreef Sanne het volgende:
Vergeet je uniform dan ook niet, anders lukt het op zeker niet bij Aventura.
Hij zit hier tegenover me. Ik zal hem even wijzen op hetgeen hij jullie nu aandoet.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:48 schreef Sanne het volgende:
nou word ik ook wel heel benieuwd naar die Mitä_kuulu.
Jij komt gewoon.quote:
Mitäaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij zit hier tegenover me. Ik zal hem even wijzen op hetgeen hij jullie nu aandoet.
HW, zit er in de buurt van het Leidse een supermarkt/slijter die Guinness verkoopt?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
- neem zoveel mogelijk drank mee, wat je zelf lekker vindt
In principe dezelfde plek als de vorige keer? (Redelijk aan het begin v/h park dus, gezien vanaf het Leidse.)quote:- ik heb van een aantal mensen de telefoonnumers, we moeten elkaar makkelijk kunnen traceren
Tijd voor een meet langs de Rotte/Rottemerenquote:-Er is water maar nee, je kunt er niet zwemmen. Ook niet BBQén dus laat die steaks maar thuis (wat een kutpark eigenlijk)
Sanneeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:
Dat is een goede..ik weet het nog niet zo goed..daarom dacht ik, eerst even verkennen en dan als we een mooie plek zien? Maar dat is wellicht niet zo handig. Wat we bv. kunnen doen is verzamelen bij het filmmuseum en dan het park in. Ik ga er nog even over nadenkenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:19 schreef Ole het volgende:
ms heb ik wat gemist.. waar in het park/?
Ik heb er een stuk of -tig. Vind je het erg als ik me dan beperk tot een stuk of drie.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
- neem zoveel mogelijk plaids mee
quote:- UIO, neem mijn boek mee!!!
Eensquote:- neem zonnebrand mee
- Mita_Kuuluu: Zeg die kraamvisite af, misschien krijgen ze over een jaartje weer een kind, kun je het dan goedmaken![]()
Sorry, sorry, sorry, maar ik kom er echt niet onderuit... Op zich pakken ze het wel goed aan om een kraamvisite, verjaardag en bbq in één te geven, hoef ik maar één keer naar Nijmegen af te reizen in die bloedhitte...quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Ole het volgende:
ik ga jullie in elk geval even een tel nummer mailen. ben nu al een paar keer een meet misgelopen..
Gewoon komen hoor zaterdag, ik ben inmiddels razendbenieuwd naar je!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Sanneeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Ben ik weer!
Het lijkt misschien niet zo, maar z'n fotoboek doet het wel. Gewoon z'n usernummer ipv z'n nick typen in de url.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:26 schreef Sanne het volgende:
Gewoon komen hoor zaterdag, ik ben inmiddels razendbenieuwd naar je!
Oe, ik ga meteen ff kijken!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het lijkt misschien niet zo, maar z'n fotoboek doet het wel. Gewoon z'n usernummer ipv z'n nick typen in de url.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |