Whehe.quote:
Zou een beertender het doen op zonnenergie?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe.
Het staat eenieder vrij om diens geliefde biermerk mee te brengen. Alsmede wijn, likeur, rum of ander gedestilleerd. Uiteraard mag je ook gewoon aan de cola![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou een beertender het doen op zonnenergie?.
Jij komt.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:37 schreef Sanne het volgende:
Waarschijnlijk kan ik de 22ste. Zet mij maar op het misschienlijstje.
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal meequote:Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef Jumparound het volgende:
Ohhh Aventura... stel nou gewoon duidelijke regels op...
Je weet toch dat ie arme fokkers niet zo goed tegen eigen improvisatie kunnen...
Jij ook?quote:
We plunderen gewoon de hele Gall en Gall leeg in de willemsparkwegquote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal mee![]()
Dat is geheel afhankelijk van mijn fysieke gesteldheid.quote:
ik ben nu al 2 weken verstoken van normaal "uitgaan"...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal mee![]()
Daim, dat is diehardquote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef Ripley het volgende:
Ja, dit klinkt wel als iets voor mij. Ik heb het vrijdag per slot van rekening ook tot half twee uitgehouden![]()
Ach ja, picknick, roseetje, onverwachte ontmoeting met Daniel Boissevain lookalike....quote:
En die bijna op een klap voor zijn bek te pakken had geloof ikquote:Op maandag 3 juli 2006 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Een wingman die het dus niet zo goed begreep.
WTF!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, picknick, roseetje, onverwachte ontmoeting met Daniel Boissevain lookalike....
Totdat zijn vriend mijn beste vriendin uitschold voor saaie trut en we dus per direct moesten vertrekken was het een topavond
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
niet in het oranje uitgedost
Tram 5 kun je natuurlijk ook nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vondelpark? Dat is een mooi stukje fietsen... count me in!
Wij hebben hem omgedoopt tot "de Vondelparklul". En hij stoorde ebhoorlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
WTF!
Misschien is het dezelfde lamzak als die ik en mijn vriendin laatst ontmoetten op een terras, ten tijde van een voetbalwedstrijd van het Ned. elftal. Wij waren volgens hem of toeristes of 'saai', want wij hadden ons niet in het oranje uitgedost
Wij gingen overigens niet weg![]()
Mwah, ik ben niet vies van een stukje fietsen, maar om nou naar het Vondelpark te fietsen gaat me net ff te verquote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vondelpark? Dat is een mooi stukje fietsen... count me in!
Lijkt me het makkelijkste als je gewoon meeneemt wat je zelf wil eten/drinkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:18 schreef livEliveD het volgende:
Wie neemt eik zo'n beetje wat precies mee? Of is drank altijd goed?![]()
Dat is het juiste antwoord! Gewoon allemaal iets meenemen! Het lijkt me wel het leukst als we niet te laat afspreken zodat we van de (mits aanwezige) zon kunnen genieten. In dat geval is het natuurlijk handig om brood, beleg, druiven, fruit, chips etc. mee te nemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me het makkelijkste als je gewoon meeneemt wat je zelf wil eten/drinken.
De experts sprekenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Aventura het volgende:
Ik heb twee koeltassen en heel veel koel-elementen. Wat ook altijd handig is, is plastic (kampeer) bekers en -bordjes. En bestek en kurketrekkers enzo.
Tegen die tijd zal ik wel eens kijken wat ik nog aan picknick meuk hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
En natuurlijk plaids. Ik neem mijn Winnie de Pooh-kerstplaid mee
Aangezien we geen affiniteit hebben met kamperen zoeken mijn medemod en ik nog een mod voor het campinggedeelte van TRV, maar ik geloof dat we niet verder hoeven te zoeken. Aventura is onze vrouw!quote:
Ik vind de Red & Blue aan de kaai wel wat voor jou om te feesten.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Na 2 nachten beesten in Antwerpen (belgische meisjes) en gisteren Alice in Chains en Guns n' Roses doe ik het vandaag even rustig aan, maar de 22ste ben ik vast wel weer hersteld
.
All we need.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Aventura het volgende:
kurketrekkers
We zaten in Kid's. op aanraden van de eigenaar van de Dubliners. Leuke tenten allebeiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vind de Red & Blue aan de kaai wel wat voor jou om te feesten.
Of heb je een karaokebarretje gepakt?
Ik ben ooit nog eens uit een karaokebar in Antwerpen gezet omdat onze groep de andere meisjes niet wilde laten zingen.![]()
Ik was afgelopen vrijdag nog uit in Antwerpen. Na een festival in Turnhout nog even doorgereden naar de schelde. Heel Antwerpen lag open, en die debiele Belgen besluiten dan halverwege de omleiding maar te laten voor wat het is. Uiteindelijk van zuid naar Merksem gereden en via de bioscooop naar de Kaai.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zaten in Kid's. op aanraden van de eigenaar van de Dubliners. Leuke tenten allebei.
Vrijdagavond was ik er ook alquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag nog uit in Antwerpen. Na een festival in Turnhout nog even doorgereden naar de schelde. Heel Antwerpen lag open, en die debiele Belgen besluiten dan halverwege de omleiding maar te laten voor wat het is. Uiteindelijk van zuid naar Merksem gereden en via de bioscooop naar de Kaai.
Ah Antwerpen, je moet er van houden.![]()
Die tenten van jou, zaten die in het centrum?
Da zitte ge goe é zenne.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdagavond was ik er ook al.
Ja, die zaten allemaal bij de grote markt inde buurt.
Had ik wel moeten weten dat je er wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Da zitte ge goe é zenne.
Ge zijt in de goeie stad geweest.
Je had best wel even langs kunnen komen om een biertje te drinken.![]()
Dat is waar. Nouja, er komt vast nog wel eens een Antwerpen meet. Gezellig naar een Karaokebar en dan heatwave horen zingen. Niet grungen, maar echt zingen op de wonderschone klanken van Dana Winner. He he.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik wel moeten weten dat je er was.
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's itquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aangezien we geen affiniteit hebben met kamperen zoeken mijn medemod en ik nog een mod voor het campinggedeelte van TRV, maar ik geloof dat we niet verder hoeven te zoeken. Aventura is onze vrouw!
Je kampeert vaker dan de meeste mensen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's it![]()
Vergeet je nou gewoon Graspop?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's it![]()
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebrachtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vergeet je nou gewoon Graspop?
Ga je schamen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebracht![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebracht![]()
Nou, na een bevalling wil de moeder vaak eerst even bijkomenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Schrap mij maar weer van de lijst... ik blijk op kraamvisite te moeten [..] c.q. verjaardag![]()
Waarom vieren mensen niet gewoon hun verjaardag op de dag dat ze jarig zijn??![]()
Jammerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Schrap mij maar weer van de lijst... ik blijk op kraamvisite te moeten c.q. bbq c.q. verjaardag![]()
Waarom vieren mensen niet gewoon hun verjaardag op de dag dat ze jarig zijn??![]()
Oi, niet te hard juichen hè? Ik hoef pas om 16.00 in Nijmegen te zijnquote:
Damn.. lees de OP eens makker... er staat toch 'tijdig'!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef UIO_AMS het volgende:
En hoe laat begint die picknick?
quote:Op zondag 9 juli 2006 09:56 schreef Aventura het volgende:
Eehm nou ja ik weet eigenlijk niet hoe laat, ik dacht zelf aan een uurtje of 3
Klinkt goedquote:Op zondag 9 juli 2006 09:56 schreef Aventura het volgende:
Eehm nou ja ik weet eigenlijk niet hoe laat, ik dacht zelf aan een uurtje of 3
Ik ook!quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 9 juli 2006 11:20 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Schrap mij dan maar uit de OP... Jammer genoeg.
quote:
Alsquote:
Ik ook!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Aventura het volgende:
Ok.
Het is alweer een tijd geleden dat er een meet geweest is. Tenminste, voor mij dan.
Daar wil ik iets aan doen en wel door middel van een Vondelparkmeet.
(zie ook Ik ga picknicken en ik neem mee...)
[afbeelding]
Ik denk aan een Amerikaans principe, dus men neme plaids ende sangria/bier/rosé/bier/witte wijn/bier mee.
Tunes zijn ook welkom![]()
[afbeelding]
We beginnen tijdig, zodat de treiners naar huis kunnen en de plakkers daarna evt. nog kunnen stappen.
Lokatie: ergens in het Vondelpark te Amsterdam
Datum: 22 juli
[afbeelding]
Wie komt:
Aventura
Cinnamongirl
ChOas
Heatwave
Poncho
JMG
LiveLived + vriendin
UIO_AMS
Mitä_kuuluu
Ole
Ripley?
Jumparound?
Sanne?
pussydeluxe?
Dark Angelus?
Ich weiss!quote:Op maandag 17 juli 2006 08:52 schreef Sanne het volgende:
Nee bendeleider, dit is niet de MILF hunt meeting.
Dus jij neemt cake mee?quote:Op maandag 17 juli 2006 08:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ich weiss!
Ik ben 22 juli voor een crematie in a'dam.
Ben er dus toch!
Met dt weer ga ik niet paraderen in uniform.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:56 schreef Sanne het volgende:
Vergeet je uniform dan ook niet, anders lukt het op zeker niet bij Aventura.
Hij zit hier tegenover me. Ik zal hem even wijzen op hetgeen hij jullie nu aandoet.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:48 schreef Sanne het volgende:
nou word ik ook wel heel benieuwd naar die Mitä_kuulu.
Jij komt gewoon.quote:
Mitäaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij zit hier tegenover me. Ik zal hem even wijzen op hetgeen hij jullie nu aandoet.
HW, zit er in de buurt van het Leidse een supermarkt/slijter die Guinness verkoopt?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
- neem zoveel mogelijk drank mee, wat je zelf lekker vindt
In principe dezelfde plek als de vorige keer? (Redelijk aan het begin v/h park dus, gezien vanaf het Leidse.)quote:- ik heb van een aantal mensen de telefoonnumers, we moeten elkaar makkelijk kunnen traceren
Tijd voor een meet langs de Rotte/Rottemerenquote:-Er is water maar nee, je kunt er niet zwemmen. Ook niet BBQén dus laat die steaks maar thuis (wat een kutpark eigenlijk)
Sanneeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:
Dat is een goede..ik weet het nog niet zo goed..daarom dacht ik, eerst even verkennen en dan als we een mooie plek zien? Maar dat is wellicht niet zo handig. Wat we bv. kunnen doen is verzamelen bij het filmmuseum en dan het park in. Ik ga er nog even over nadenkenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:19 schreef Ole het volgende:
ms heb ik wat gemist.. waar in het park/?
Ik heb er een stuk of -tig. Vind je het erg als ik me dan beperk tot een stuk of drie.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
- neem zoveel mogelijk plaids mee
quote:- UIO, neem mijn boek mee!!!
Eensquote:- neem zonnebrand mee
- Mita_Kuuluu: Zeg die kraamvisite af, misschien krijgen ze over een jaartje weer een kind, kun je het dan goedmaken![]()
Sorry, sorry, sorry, maar ik kom er echt niet onderuit... Op zich pakken ze het wel goed aan om een kraamvisite, verjaardag en bbq in één te geven, hoef ik maar één keer naar Nijmegen af te reizen in die bloedhitte...quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Ole het volgende:
ik ga jullie in elk geval even een tel nummer mailen. ben nu al een paar keer een meet misgelopen..
Gewoon komen hoor zaterdag, ik ben inmiddels razendbenieuwd naar je!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Sanneeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Ben ik weer!
Het lijkt misschien niet zo, maar z'n fotoboek doet het wel. Gewoon z'n usernummer ipv z'n nick typen in de url.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:26 schreef Sanne het volgende:
Gewoon komen hoor zaterdag, ik ben inmiddels razendbenieuwd naar je!
Oe, ik ga meteen ff kijken!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het lijkt misschien niet zo, maar z'n fotoboek doet het wel. Gewoon z'n usernummer ipv z'n nick typen in de url.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |