Ik vind het wel kei erg dat je niet komt hoor.quote:
It wouldn't be a party without you.quote:
Maar hij zuipt wel al het bier opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
It wouldn't be a party without you.
En geef toe; jij hebt de broek al tijden niet meer aan.
Zoals het hoort dus..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar hij zuipt wel al het bier op![]()
En over die broek: nee, inderdaad. Zelfs Leo maakt nu al beslissingen voor hem![]()
Ja tis maar dat je het weetquote:
Wat zonde!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, goed plan. present.
En neem mee: [afbeelding]
Je bedoelt: zo ziet het park eruit nadat wij er geweest zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, goed plan. present.
En neem mee: [afbeelding]
Boh!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je bedoelt: zo ziet het park eruit nadat wij er geweest zijn![]()
Zak.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Hmmmzzzzz, goeie vraag.
*denkt aan mensen die GEEN bier drinken*
Ja, zou ze een hoop schelen.
Aww!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben weer eens een topickiller merk ik.
Dat moet wel lukkenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aww!
Ja jij heb die vloek wel!!
Maar goed, bij deze leeft het topic weer. Ik wil de 22ste voorstellen als datum!
Er is in elk geval Schültenbräu.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:14 schreef Het_Biertje het volgende:
is er bier?
Whehe.quote:
Zou een beertender het doen op zonnenergie?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe.
Het staat eenieder vrij om diens geliefde biermerk mee te brengen. Alsmede wijn, likeur, rum of ander gedestilleerd. Uiteraard mag je ook gewoon aan de cola![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou een beertender het doen op zonnenergie?.
Jij komt.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:37 schreef Sanne het volgende:
Waarschijnlijk kan ik de 22ste. Zet mij maar op het misschienlijstje.
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal meequote:Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef Jumparound het volgende:
Ohhh Aventura... stel nou gewoon duidelijke regels op...
Je weet toch dat ie arme fokkers niet zo goed tegen eigen improvisatie kunnen...
Jij ook?quote:
We plunderen gewoon de hele Gall en Gall leeg in de willemsparkwegquote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal mee![]()
Dat is geheel afhankelijk van mijn fysieke gesteldheid.quote:
ik ben nu al 2 weken verstoken van normaal "uitgaan"...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet! En als er fokkers in de war raken heb ik een goede oplossing: neem het allemaal mee![]()
Daim, dat is diehardquote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef Ripley het volgende:
Ja, dit klinkt wel als iets voor mij. Ik heb het vrijdag per slot van rekening ook tot half twee uitgehouden![]()
Ach ja, picknick, roseetje, onverwachte ontmoeting met Daniel Boissevain lookalike....quote:
En die bijna op een klap voor zijn bek te pakken had geloof ikquote:Op maandag 3 juli 2006 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Een wingman die het dus niet zo goed begreep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |