WTF!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, picknick, roseetje, onverwachte ontmoeting met Daniel Boissevain lookalike....
Totdat zijn vriend mijn beste vriendin uitschold voor saaie trut en we dus per direct moesten vertrekken was het een topavond
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
niet in het oranje uitgedost
Tram 5 kun je natuurlijk ook nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vondelpark? Dat is een mooi stukje fietsen... count me in!
Wij hebben hem omgedoopt tot "de Vondelparklul". En hij stoorde ebhoorlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
WTF!
Misschien is het dezelfde lamzak als die ik en mijn vriendin laatst ontmoetten op een terras, ten tijde van een voetbalwedstrijd van het Ned. elftal. Wij waren volgens hem of toeristes of 'saai', want wij hadden ons niet in het oranje uitgedost
Wij gingen overigens niet weg![]()
Mwah, ik ben niet vies van een stukje fietsen, maar om nou naar het Vondelpark te fietsen gaat me net ff te verquote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vondelpark? Dat is een mooi stukje fietsen... count me in!
Lijkt me het makkelijkste als je gewoon meeneemt wat je zelf wil eten/drinkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:18 schreef livEliveD het volgende:
Wie neemt eik zo'n beetje wat precies mee? Of is drank altijd goed?![]()
Dat is het juiste antwoord! Gewoon allemaal iets meenemen! Het lijkt me wel het leukst als we niet te laat afspreken zodat we van de (mits aanwezige) zon kunnen genieten. In dat geval is het natuurlijk handig om brood, beleg, druiven, fruit, chips etc. mee te nemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me het makkelijkste als je gewoon meeneemt wat je zelf wil eten/drinken.
De experts sprekenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Aventura het volgende:
Ik heb twee koeltassen en heel veel koel-elementen. Wat ook altijd handig is, is plastic (kampeer) bekers en -bordjes. En bestek en kurketrekkers enzo.
Tegen die tijd zal ik wel eens kijken wat ik nog aan picknick meuk hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
En natuurlijk plaids. Ik neem mijn Winnie de Pooh-kerstplaid mee
Aangezien we geen affiniteit hebben met kamperen zoeken mijn medemod en ik nog een mod voor het campinggedeelte van TRV, maar ik geloof dat we niet verder hoeven te zoeken. Aventura is onze vrouw!quote:
Ik vind de Red & Blue aan de kaai wel wat voor jou om te feesten.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Na 2 nachten beesten in Antwerpen (belgische meisjes) en gisteren Alice in Chains en Guns n' Roses doe ik het vandaag even rustig aan, maar de 22ste ben ik vast wel weer hersteld
.
All we need.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Aventura het volgende:
kurketrekkers
We zaten in Kid's. op aanraden van de eigenaar van de Dubliners. Leuke tenten allebeiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vind de Red & Blue aan de kaai wel wat voor jou om te feesten.
Of heb je een karaokebarretje gepakt?
Ik ben ooit nog eens uit een karaokebar in Antwerpen gezet omdat onze groep de andere meisjes niet wilde laten zingen.![]()
Ik was afgelopen vrijdag nog uit in Antwerpen. Na een festival in Turnhout nog even doorgereden naar de schelde. Heel Antwerpen lag open, en die debiele Belgen besluiten dan halverwege de omleiding maar te laten voor wat het is. Uiteindelijk van zuid naar Merksem gereden en via de bioscooop naar de Kaai.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zaten in Kid's. op aanraden van de eigenaar van de Dubliners. Leuke tenten allebei.
Vrijdagavond was ik er ook alquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag nog uit in Antwerpen. Na een festival in Turnhout nog even doorgereden naar de schelde. Heel Antwerpen lag open, en die debiele Belgen besluiten dan halverwege de omleiding maar te laten voor wat het is. Uiteindelijk van zuid naar Merksem gereden en via de bioscooop naar de Kaai.
Ah Antwerpen, je moet er van houden.![]()
Die tenten van jou, zaten die in het centrum?
Da zitte ge goe é zenne.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdagavond was ik er ook al.
Ja, die zaten allemaal bij de grote markt inde buurt.
Had ik wel moeten weten dat je er wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Da zitte ge goe é zenne.
Ge zijt in de goeie stad geweest.
Je had best wel even langs kunnen komen om een biertje te drinken.![]()
Dat is waar. Nouja, er komt vast nog wel eens een Antwerpen meet. Gezellig naar een Karaokebar en dan heatwave horen zingen. Niet grungen, maar echt zingen op de wonderschone klanken van Dana Winner. He he.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik wel moeten weten dat je er was.
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's itquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aangezien we geen affiniteit hebben met kamperen zoeken mijn medemod en ik nog een mod voor het campinggedeelte van TRV, maar ik geloof dat we niet verder hoeven te zoeken. Aventura is onze vrouw!
Je kampeert vaker dan de meeste mensen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's it![]()
Vergeet je nou gewoon Graspop?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kamperen is voor mij: Lowlands, Werchter, of Vondelpark of aanverwante parken. Af en toe strand. That's it![]()
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebrachtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vergeet je nou gewoon Graspop?
Ga je schamen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebracht![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alle Graspops in een pension doorgebracht![]()
Nou, na een bevalling wil de moeder vaak eerst even bijkomenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Schrap mij maar weer van de lijst... ik blijk op kraamvisite te moeten [..] c.q. verjaardag![]()
Waarom vieren mensen niet gewoon hun verjaardag op de dag dat ze jarig zijn??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |