quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Paddos anyone?
Wat zij zegt. Als je denkt dat je vingers slangen zijn, deuren ziet waar ze er niet zijn, alle tijdsbesef kwijt bent en je geest zich in twee delen splitst waarvan het ene deel alleen maar giechelt zonder dat je het in de gaten hebt en het andere deel denkt "ow kut. Dit is echt niet goed. Wat heb je nou weer gedaan, stomme trut diejej er bent!", dan weet je dat paddo's toch eigenlijk best heavy zijnquote:
Als de vrouwtjes er maar makkelijk van worden.quote:
Is er geen screening van te voren dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als de vrouwtjes er maar makkelijk van worden.
Ik kan die screening wel eventjes hier houden. Je bent bij deze uitgenodigd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er geen screening van te voren dan?.
Mooi, delegeren is een mnooi ietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik kan die screening wel eventjes hier houden. Je bent bij deze uitgenodigd.
Dames, op alfabetische volgorde gaan staan gaarne.
Jij zou voor de lilliputters zorgen toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
vrouwtjes
Dwergwerpen bij de zesde boom rechts.quote:
Damn, mijn vergunning is verlopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dwergwerpen bij de zesde boom rechts.
Ik kan vast wel wat voor je regelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, mijn vergunning is verlopen.
Hier geef ik heel diplomatiek gewoon geen antwoord opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik kan vast wel wat voor je regelen.
Gaan we Sanne of Rip gooien?
Ik volg je hier in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Hier geef ik heel diplomatiek gewoon geen antwoord op.
Van jou had ik toch echt wel meer verwacht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien weet jij dan nog wel een leuk volkje in de Pyreneeën die we hiervoor kunnen gebruiken?quote:
Ik overleef de meeting lieverquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Van jou had ik toch echt wel meer verwacht.
Ik volg je ook hier in.quote:
Hij staat wel vaak achter je..quote:
Zekers, ik laat het wel even weten. De kans is sowieso groot dat ik gewoon met de trein kom hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, nou anders hoor ik het wel. Ik wil best EN een koelbox EN een ghettoblaster meenemen, maar allebei tillen is een beetje teveel van het goede.
IK weet van nietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij staat wel vaak achter je..
Moeten jullie ons wat vertellen?
Sinds het WK zeker?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK weet van niets.
Ik ben tegenwoordig into Finsen.
Nee, sinds het songfestivalquote:
Hebben ze daar leuke orgies?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, sinds het songfestival. Ik zat in de kroeg met 2 finsen toen ze wonnen
.
Kom er dus net vandaag, 4 dagen Helsinki.
Ookquote:
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dito.quote:
Tour de francequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdomme. De tour wordt die dag beslist.
Laten we dan maar de picknick naar een vroeger tijdstip verplaatsen. Kan Mitä ook gelijk komen en wat van zijn kookkunsten laten proeven.
Wat denken wij toch hetzelfde over bepaalde dingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tour de france.
Das voor autisten die opdrogende verf OOK boeiend vinden. paar honderd kerels op een fiets en dat dan 4 uur lang... spannend
.
Barbaar.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tour de france.
Das voor autisten die opdrogende verf OOK boeiend vinden. paar honderd kerels op een fiets en dat dan 4 uur lang... spannend
.
wat heeft romantiek met de tour de france te maken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Barbaar.....
Romantiek is niet aan jou besteed?
Echt totaal nietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
wat heeft romantiek met de tour de france te maken?
Ik heb je ook nog nooit op enige vorm van romantiek kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt totaal niets.
Ik heb er echt helemaal niets mee..... dodelijk saai.
Nee, jij bent lekker Miss Romancequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog nooit op enige vorm van romantiek kunnen betrappen.
Romantiek is voor watjes.quote:
Pff.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
wat heeft romantiek met de tour de france te maken?
Ja, dat hoef je MIJ niet te vertellen dusquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:31 schreef Sanne het volgende:
Ik ben weg naar het strand.
Doen jullie straks even een linkje naar het volgende topic achterlaten?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga zo wel lekker lunchen in het vondelpark.
Je hebt altijd mensen die het zwaarder hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier in het Westhavengebied (Sloterdijk). Geen park hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |