Heb je de afgelopen drie weken weleens uit je raam gekeken? Het is buiten goed toeven hoor.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of anders staan er nog wat foto's in dit topic.
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:32 schreef Sanne het volgende:
Daar schieten we natuurlijk niet veel mee op met die parkietenfoto's.
Klopt, ben ook veel buiten maar ik heb een hooikoorst gekregen die ik niet onder controlle krijgquote:Op maandag 17 juli 2006 10:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen drie weken weleens uit je raam gekeken? Het is buiten goed toeven hoor.
Tenzij je een ijsbeer bent.
Aww! Maar in Amsterdam worden de pollen prima onderdrukt door de smogquote:Op maandag 17 juli 2006 10:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Klopt, ben ook veel buiten maar ik heb een hooikoorst gekregen die ik niet onder controlle krijg
Maar geen full frontal pic helaas.quote:
Tja, dan zal je toch geduld moeten hebben, er komt vast nog wel eens een meet waar ik kom opdagenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar geen full frontal pic helaas.
leuk topic trouwens!
tenue de ville natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Bendeleider het volgende:
Wat is de dress code?
Black tie.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef Bendeleider het volgende:
Wat is de dress code?
Nou zag ik laatst 'Amsterdam Vice' op Discovery, en volgens mij is dat niet genoeg hoor!quote:
Die komen toch pas twee weken later tijdens de Gay Pride in actiequote:Op maandag 17 juli 2006 10:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou zag ik laatst 'Amsterdam Vice' op Discovery, en volgens mij is dat niet genoeg hoor!
Heb er hier één kunnen vinden.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:37 schreef Sanne het volgende:
Maar geen full frontal pic helaas.
leuk topic trouwens!
Dank. Ik denk dat ik hem toch eens in het echt moet zien. Ben nog niet helemaal overtuigd.quote:
Je durft Yvonne's smaak in twijfel te trekken?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Sanne het volgende:
Dank. Ik denk dat ik hem toch eens in het echt moet zien. Ben nog niet helemaal overtuigd.![]()
Yvonne en ik hebben zeker niet dezelfde smaak.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je durft Yvonne's smaak in twijfel te trekken?
Overtuigd waarvan?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dank. Ik denk dat ik hem toch eens in het echt moet zien. Ben nog niet helemaal overtuigd.![]()
Ja kloten is datquote:Op maandag 17 juli 2006 10:35 schreef _The_General_ het volgende:
Klopt, ben ook veel buiten maar ik heb een hooikoorst gekregen die ik niet onder controlle krijg
Zonder enige twijfelquote:Op maandag 17 juli 2006 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je durft Yvonne's smaak in twijfel te trekken?
Verrassendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef Sanne het volgende:
Ik zorg voor drugs en neem een sixpack bier mee.
Tapas is toch de specialiteit van UIO?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ik regel wel wat wijn en fris en wat voor hapjes moeten er komen?
kepabquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ik regel wel wat wijn en fris en wat voor hapjes moeten er komen?
Tja, ik ben er zelf dan wel niet, maar dan kan ik jullie nog wel goed verzorgd achterlaten... kwestie van delegerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat is helemaal luxe!. Ik zat gewoon aan chips te denken
.
Maar, graag zelfs, als iemand een beetje tijd heeft en zin om echt iets te maken.
Als ik met de trein kom, dan is dat een prima optiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:09 schreef HeatWave het volgende:
@Gorgel, er zit een Gall en Gall vlak naast mijn werk (aan het v'park dus) maar ik denk niet dat ze Guinness hebben. Maar anders spreken wij af op CS eerst,
Als ik dat loopje van een manke gans er maar niet bij hoef te doenquote:lopen naar een winkeltje daarvlak bij dat het koud in blik heeft, en dan stappen we op de tram. Kan jij mooi de Ghettoblaster zeulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |