Niks Holland, niks Friesland, wij zijn autonoom! Niks aansluiten! Nergens!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer sluiten jullie je weer bij ons aan? Die hollanders zijn te min voor jullie
Risdam boppequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef Insomaniac het volgende:West-Friesland
!
Geboren en getogen Horinees meldt zich!.
Autonomie is OKquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niks Holland, niks Friesland, wij zijn autonoom! Niks aansluiten! Nergens!
Ik wel, op een gegeven moment heb je het toch ook wel een beetje gehad met de norse bevolking met een Frank-en-Ronald-de-Boer-mentaliteit. Nee doe mij de andere kant van het land maar. Al mis ik nu wel het klimaat een beetje.quote:
Idd, wanneer leert de rest van Nederland nou eens dat West-Friesland niks met Friesland te maken heeftquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niks Holland, niks Friesland, wij zijn autonoom! Niks aansluiten! Nergens!
Siem de Haan toch? Bij m'n ouders ligt er ook zo een boekje op de wcquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
Oeh! Ik heb laatst bij De Slegte het geweldige boekje "Zuks moet je opskroive" gekocht! Met "varhale, roime, annekdotes en nag wat kloingoed".
Al bin je voor het eerst verliefd
den is dat hîl bezonder
je weet niet wat je overkomt
het is gewoôn een wonder.
Al bin je trouwd, den merk je wel:
het ís gerust gien wonder,
je kift en klamme met mekaâr
en zuk is puur gezonder.
Maar veertig, voiftig jare trouwd
met altemet gedonder
en tóch nag houwe van mekaâr,
koik, dát is pas een wonder!
Ik ben echt dol op die Westfriese mentaliteit!.
Blokker boppe(r).quote:
Aangepastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef Joppy het volgende:
[..]
Idd, wanneer leert de rest van Nederland nou eens dat West-Friesland niks met Friesland te maken heeft![]()
Ja, ik weet dat de naam het impliceert, maar dat is toch echt iets van 700 jaar geleden ofzo
Trouwens het plaatje in de OP klopt niet. West-Friesland is het gebied binnen de Omringdijk. En die loopt om Schagen heen. Dus het plaatje geeft slechts de helft aan.
Edit:
[afbeelding]
Jaja, k word een echte negerquote:
Mocht je willenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:40 schreef BobRooney het volgende:
Heerhugowaard ligt ook in West-Friesland![]()
Das het dialect hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:44 schreef Extend het volgende:
[..]
Mocht je willen
Medemblik boppe
(ik zag laatst nog hele stoere wiggers in de kersenboogerd, ze zeiden: eyh, chicky tegen mijn gezelschap)
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:44 schreef Extend het volgende:
[..]
Mocht je willen
Medemblik boppe
(ik zag laatst nog hele stoere wiggers in de kersenboogerd, ze zeiden: eyh, chicky tegen mijn gezelschap)
Het was op het stationquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:15 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Das het dialect hier
Ze bedoelden te zeggen: 'Weet u waar het station is?'
Slecht gaan, maar toch vind ik het een puike pogingquote:
Noh, dat zeg ik ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:56 schreef Taxi het volgende:
Westfriezen moet werreke! Dat weet je toch, jôje? Stilzittun is ter niet bai! Westfriezen die de heule dag op hun gat zitten, worden met de nek ankeken...![]()
Dus saves wordt er reageert!
Mooi man, best gaan!quote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:58 schreef Xiance het volgende:
geweldig, Hoogwoud hoord ook bij westfriesland![]()
nee.. dat wou ik er niet mee zeggen, maar ben het er wel mee eensquote:
Warmetuut!quote:
* Checkt waar Warmentuut ook alweer ligt...quote:
Perfect, tussen Schagen en Alkmaar, beide lekker dicht bijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef Taxi het volgende:
[..]
* Checkt waar Warmentuut ook alweer ligt...
In the middle of f*cking nowhere!![]()
Alkmaar is nog puur een endje fietsen vanuit W'huizen, hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Perfect, tussen Schagen en Alkmaar, beide lekker dicht bij
Als je door fiets nog geeneens 45 minuten, met de bus ben je er binnen een half uurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:27 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Alkmaar is nog puur een endje fietsen vanuit W'huizen, hoor...
Já denk..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:45 schreef Taxi het volgende:
Veneivend nag effies met de motor een stukkie raien. Miskien dat ik de omringdoik nag vinden ken.![]()
Wat docht je van bloemkôl strukken met dut weer?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef Extend het volgende:
Het is te tyfus warm om piepertjes te rooien in west friesland![]()
Ik vind 45 minuten oigenlijk best veulquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Als je door fiets nog geeneens 45 minuten, met de bus ben je er binnen een half uur
Als je 2 jaar naar Bergen en 3 jaar naar Alkmaar heb moeten fietsen voor school valt dat best wel meequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik vind 45 minuten oigenlijk best veul![]()
Wat doe jij in Oosterleekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:46 schreef 14.gif het volgende:
Heb laatst vanuit Oosterleek naar Medemblik gefiets, en was anderhalf uur onderweg
Ik ben wel omgefietst geloof ik want ik kwam 2 keer door Hem
Dat vind ik nou ook!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:16 schreef 14.gif het volgende:
Piepers rooien is geen zwaar werk, mietje![]()
Wel as ut de leste hussies benne, toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:16 schreef 14.gif het volgende:
Revelationquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:08 schreef Revelation het volgende:
Warmenhuizen is vanzelft een sckitterend dorp! Alleen maar pottenslobberen. Twistedd, ouwe slobbermaat van me.
Enkhuizen hier!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:49 schreef 14.gif het volgende:
Er moeten toch nog wel meer West-Friezen op t forum zitten?![]()
Ik zei toch, zwaarder dan, zwaar is het niet nee, kut welquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:16 schreef 14.gif het volgende:
Geen newbie zoals jij in ieder geval.quote:
Kan ik me goed in vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef Blackhouse het volgende:
West-Friezen en hun kut dialectje... deeeeenk.. tyf toch op manWoon ook in Hoorn, maareh moet niks van die kut boertjes hebben.
Mn fiets staat helemaal niet bij t bushokje, noolem, hij staat bij leo smitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef Extend het volgende:
[..]
Ik zei toch, zwaarder dan, zwaar is het niet nee, kut wel
Wat doet jouw fiets trouwens 2 dagen bij het bushokkie?
Niet meer danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mn fiets staat helemaal niet bij t bushokje, noolem, hij staat bij leo smit
Alsof dat in West-Friesland veel gesproken wordt...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:Anyway, ik woon ook in West-Friesland. Op zich weinig mis mee, maar ik vind dat boerse taaltje maar niks.
Het mag dan niet wel niet superplat zijn, maar 't is nog steeds irritant (zie je eigen ondertitelquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het ABN is, maar alleen opa's en oma's hoor ik nog wel eens echt boers praten. De rest toch echt niet.
Het klinkt beroerd, nukkig en boers?quote:
Niet meteen gaan huilen jochie.quote:
Dat hoor je toch zelf ook wel, het klinkt gewoon achterlijk.quote:
Whehe, je hebt geen argumentenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet meteen gaan huilen jochie.
[..]
Dat hoor je toch zelf ook wel, het klinkt gewoon achterlijk.
Beter dan geen hersenen én een achterlijk accent.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, je hebt geen argumenten
[afbeelding]
Whehe, je weet het verschil tussen een accent en dialect niet eensquote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beter dan geen hersenen én een achterlijk accent.
Je profileert jezelf hier in ieder geval als een domme idiootquote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, je weet het verschil tussen een accent en dialect niet eens
En ik hoop dat je met dat 'geen hersenen' niet op mij doelt, want dan lach ik je heel hartelijk uit![]()
Ja, verander maar van onderwerpquote:Op maandag 10 juli 2006 17:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je profileert jezelf hier in ieder geval als een domme idioot
Maargoed, ontopic dan maar. Iemand de WT al uitgeprobeerd?
Nee ik begin over een onderwerp. Het ging namelijk helemaal nergens over.quote:
Nog niet, binnenkort misschien een kijkje nemenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je profileert jezelf hier in ieder geval als een domme idioot
Maargoed, ontopic dan maar. Iemand de WT al uitgeprobeerd?
Waerdse Tempelquote:
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waerdse Tempel
29 juli weer een techno/hardstyle feest. Tot nu toe bij twee feesten van Global Dance Productions geweest (met o.a. Deepack, Pila en Zany) en dat waren toch wel erg goede feestjes. Prima locatie en tent met erg goede lasereffecten etc. dus dat is zeker wel een aanrader.
Natuurlijk ook genoeg andere evenementen als je bovenstaande muziekstromingen niets vindt.
Dr is bijna maandelijks wel een leuk feestje hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Extend het volgende:
[..]
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef Maja het volgende:
Nog mensen over 3 weken naar de leukste kermis van West-Friesland, Wervershoof...?![]()
Persoonlijk schaar ik dat niet onder West-Friesland...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Dan moet je in Warmenhuizen zijn
ehh ja! ik!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:45 schreef Aventura het volgende:
*meldt!
Geboren in Hoorn, getogen in Grootebroek en Bovenkarspel. Naar Amsterdam verhuisd op mijn 19de
Gaan er nog mensen naar Dijkpop zaterdag? (Andijk).
neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ligt Purmerend ook in West-Friesland?
Dat kan kloppenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:29 schreef Maja het volgende:
[..]
Persoonlijk schaar ik dat niet onder West-Friesland...
Kermis Warmenhuizen is ook erg goed ja... Zelfs een paar keer heen geweest op zondag in plaats van Wervershoof![]()
Wordt Warmenhuizen niet mooie-vrouwen-dorp genoemd?
Nee, in Wervershoof zijn voor mij veel meer bekenden, dus geniet dat de voorkeur! Maandag is het ook altijd erg gezellig. Weet alleen nog niet of ik naar de lappendag in Hoorn ga daarvoor....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat kan kloppen
Dit jaar weer heen op zondag?
Poestig?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef devv05 het volgende:
Dr valt gewoon helemaal niks te lullen over West-Friesland blijkt wel weer uit dit topic.
Woensdag vrouwenavondquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Taxi het volgende:
Moeten der nag een aantal van jullie te kerremis Hoorn?
blanesquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Extend het volgende:
[..]
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.
Preach it brotherquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Dit topic is net zo dood als West-Friesland zelf
Ophoerenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Dit topic is net zo dood als West-Friesland zelf
Ja, dat zal ik wel niet geweest zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef ArendBarend het volgende:
Whehe, Biels, ik zag vandaag in de wasstraat toevallig iemand met bennis op zn voorruit![]()
Nou klink je net als die vent van die tweeling die ooit reclames deden voor Remia. Sta je in de kroeg komt hij aan: willen jullie soms een biertje van mij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:04 schreef kniertjeh het volgende:
Na hey, hier nag ientje, Mag er vas baj. Grootebroek won ik, das best wonen hier. :-))))
Jawel hoor, geen probleem. Alleen moet je niet in de Siriusstraat gaan wonen, daar accepteer ik niets en/of niemand!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Sense het volgende:
Ik ga binnenkort ws. in Hoorn wonen, hoera hoera hoera. Word je daar nou een beetje geaccepteerd als inteelt zijnde?![]()
Filmpjes van m'n woonplaats Grootebroek heb ik nog niet gevonden. Wel van m'n geboorteplaats Enkhuizenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vond gister trouwens zomaar nog een filmpje van Normaal in Midwoud op Youtube. Duurde maar anderhalve minuut, maar toch apart dat het er te vinden is.
Nou niet gaan denken dat ik in die straat woon, hè?!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef kniertjeh het volgende:
whahahaha....(zullen we bij Taxi een fokmeeting doen?)
Grote Waal toch? Is toch best een 'levendig' buurtje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef Taxi het volgende:
[..]
Nou niet gaan denken dat ik in die straat woon, hè?!![]()
![]()
Godzijdank niet zeg...
Oit? Volgens mai heet zuks 'piepers zoeken'. Toen'k lang leden bai een tuinder in Langedoik ging werken (en dat was ook nog een pittig stukkie fietsen) zei die met koppiestoid altemet: D, jij ken skoftig piepers zoeke, jij ben mijn "goude mannetje!" En dan zei ik vanzelf: "Denk 't ok, dênk!!".quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef Extend het volgende:
Het is te tyfus warm om piepertjes te rooien in west friesland
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:20 schreef Bizznitch het volgende:
West-Friesland!
Ik kom uit Hoorn.
Zie ook: Hoorn NH!!
Ewquote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.
Hoorn is voor de rest wel ok, kom er zo nu en dan voor de winkels en zat er op school (OSG, Atlas College).
welquote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ew.
Niet heel Hoorn bestaat uit whiggers mên.
Opmaaie met je gegeneraliseer!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.
Hoorn is voor de rest wel ok, kom er zo nu en dan voor de winkels en zat er op school (OSG, Atlas College).
hopelijk volgend jaar ook oud OSG-erquote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Vork het volgende:
Nog meer (oud-)OSG'ers.
Geslaagd in 2001 geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Vork het volgende:
Nog meer (oud-)OSG'ers.
Nooit geslaagd, maar ik heb het geloof ik tot 1999 daar volgehouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Geslaagd in 2001 geloof ik.
Hoe heet die tent ook alweer.. Owja.. Lekker Puh in Groet.. Daar kan je echt lekker eten!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurantje omgeving (zo dicht mogelijk bij) Alkmaar?
Vandoooooooooooorrrrrrrquote:Op zondag 13 mei 2007 00:36 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Hoe heet die tent ook alweer.. Owja.. Lekker Puh in Groet.. Daar kan je echt lekker eten!
Verdomme, ik moet minder zuipen.![]()
De Draai in Heerhugowaard.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurantje omgeving (zo dicht mogelijk bij) Alkmaar?
Ben naar Ah Tim in Obdam geweest, echt een aanrader, zeer goed eten, niet duur en heel erg gastvriendelijke mensen.quote:
Daar woon ik gelukkig niet hoor, was er alleen uit etenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Tis wel een lomp dorp, tis nog net niet zo erg als Obdam
OMG NEE!!quote:
Hoi Danielle,quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Danielle__ het volgende:
Al 13 jaar Velder, daarvoor 4 jaar Eenigenburger.
Is wel skitterend hiero
Oh en da boerse toaltje, da kenk ok nag wel een beetje..
Moa, gien mens ken et zo goed as de opa's en de oma's!![]()
Jij bent echt een no0b pur sang!!!!!111quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef Gary_ het volgende:
[..]
Hoi Danielle,
ik vind je nu al stom.
Doei!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben naar Ah Tim in Obdam geweest, echt een aanrader, zeer goed eten, niet duur en heel erg gastvriendelijke mensen.
heuj die ken ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef ArendBarend het volgende:
Whehe, Biels, ik zag vandaag in de wasstraat toevallig iemand met bennis op zn voorruit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien omdat west-friesland wel vreselijk saai is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef ArendBarend het volgende:
Zeg dit topic is veul te deaud
ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef Snawr het volgende:
[..]
misschien omdat west-friesland wel vreselijk saai is?![]()
![]()
sommige mensen vinden west-friesland gewoon niet zo interessantquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Plaas het volgende:
West-Friesland is niet saai!
Ik ben opgegroeid in Burgerbrug, dat ligt een kilometer buiten de omringdijk, maar 't is er harstikke West-Fries. In Skage heb ik op school gezeten en k heb et geen moment saai gevonden, de gezelligheid en de heerlijke, directe mentaliteit... mooi toch.
Nu woon ik Belgie, da's iets totaal anderd, qua mentaliteit. Ik vind het hier ook fijn hoor, maar ik mis West-Friesland soms echt ...
dat denk ik niet XDquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef xFriendx het volgende:
Voor de liefhebbers: Normaal treed vanavond op in Midwoud. Je kan van tevoren kaarten kopen maar aan de 'deur' (tis een grote tent, 5000 man) ook vast nog wel.
Waarom dan toch die minachting?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef Snawr het volgende:
[..]
sommige mensen vinden west-friesland gewoon niet zo interessant![]()
er is hier gewoon geen ruk te doen XD.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:27 schreef Plaas het volgende:
[..]
Waarom dan toch die minachting?
De Randstad, dat is pas erg!
Ik ben niet voor niets in Belgie gaan studeren, ik zou gillend gek worden moest ik dat in een Hollandse stad doen, vol mensen die denken dat ze alles het beste weten en een ieder die niet uit de stad komt minachten...
Want hun leventje, dat van oppervlakkige zaken als wauwelen over politiek, hoog opgeven over kunst die ze niet begrijpen en duur eten in weeral zo'n ranzig Hollands restaurant (om te kotsen!) aan elkaar hangt, moet iedereen opgedrongen worden. En daarbij krijgt ge dan die walgelijke "ejr" cadeau, plus een idioot spreektempo. Bah.
West-Friesland, of Belgie, en mss enkele andere regio's in Nederland, maar de Randstad, dat nooit!
Huiliequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:29 schreef Snawr het volgende:
[..]
er is hier gewoon geen ruk te doen XD.
enige wat hier wel tof is, zijn de polderwegen enzo. keihard skeure.
Maarja, serieus, vertel jij eens wat je zo leuk vind aan West-Friesland, en dan bedoel ik niet de mensen. XD
Donders! We hebben een fan!quote:
Programmaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef thettes het volgende:
Gaan er nog mensen naar Dijkpop de 14e Juli?
Biljartkamer. De kelder is weer bij Jeroen. Duh.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef Snawr het volgende:
[..]
niels! ga biljarten in je keldertje ofzo!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Biljartkamer. De kelder is weer bij Jeroen. Duh.
vezellefquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef thettes het volgende:
ach jaquote:
Ik ga! Zin in!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef thettes het volgende:
Bollen rooien, wat een kutwerk. Ik heb er nog nachtmerries vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, wie werkt er ook alweer bij een bollenboer![]()
.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, wie werkt er ook alweer bij een bollenboer![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef Snawr het volgende:
[..]
.....
ik was avondje drinken.
belt moeder: ja je moet morgen werken om 7:20.
..
..
ik wou het niet hoor XD maarja..nu MOET ik wel. want ik moet mijn uitlaat terug betalen aan me pa (156 eutjes. zucht)
oh btw, ik ben geen enge boermaar woon toch ook in West-Friesland
![]()
![]()
![]()
![]()
sterf! dat ik kan ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Welk rotjoch kan nou niet eens z'n eigen werk zoeken.
Dan zeg je toch gewoon nee. Hoe oud ben je nou. Oja, groetjes aan Dickquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Snawr het volgende:
[..]
sterf! dat ik kan ik welik wou het alleen wat later doen.
toen had mijn moeder ondertussen gevraagd of er werk was bij groot. bollen.
en toen had ik opeens een baantje..
ik kan dat heus zelf wel![]()
Dat zal best, maar bollen rooien is ook kutwerkquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef ArendBarend het volgende:
Aardappels rooien ftw
bollen zijn voor de mietjes
Ah, bollen pellen... Lekker met leukoplast op je vingers naar slechte radio luisteren en proberen moidjes uit 't Veld het hof te makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef frame-saw het volgende:
Prrrft bollen pellen is zwaar klote. Doe ik volgend jaar ook niet meer.
Ik kan ook echt niet tegen vroeg opstaan, ben niet te genieten.
En dan, worst nightmare: Oôs Joos aanstaan op de radio. Hoe West-Friesch.
die meisjes daarquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ah, bollen pellen... Lekker met leukoplast op je vingers naar slechte radio luisteren en proberen moidjes uit 't Veld het hof te makenOnsuccesvol, overigens
![]()
Een Waarlander? En je komt er openlijk voor uit?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Ik woon in West-Friesland.
Meer in de buurt van Schagen. Waarland. De gekstuh je weett0h.
Jij komt uit het Veld? Zijdewind? Eén pot nat daar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Plaas het volgende:
[..]
Een Waarlander? En je komt er openlijk voor uit?
Da's lef hebben!![]()
Nee hoor, kom uit Burgerbrug, heb in Skage op school gezeten, ben inmiddels woonachtig in Belgiequote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Jij komt uit het Veld? Zijdewind? Eén pot nat daar.
Oja, sorry nu zal iedereen wel bekend zijn met Hoogwoud neem ik aan..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:32 schreef frame-saw het volgende:
Hoogwoud, wie niet![]()
Maar Zomerpop ken ik niet (of vaag, de naam komt me bekend voor). Wat komt er zoal optreden?
Yep, vanmiddag om 14:30 begint het. De koelbox staat klaar om gevuld te worden en dan zometeen rond een uur of 2 stappen we in de schuitquote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef Maja het volgende:
Vlietpop is toch volgende week zondag op de Vliet? Echt super met al die bootjes op het water!![]()
Ja, die waren er ook bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:24 schreef thettes het volgende:
Was Dou Grend etc. ook niet op Forever Young in Grootebroek?
Veel plezier morgen meer borrelquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:05 schreef Blapiet het volgende:
Bovenkarspel meldt![]()
En morgen een kermisborrel in Lutjebroek,.. hell yeah![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |