Ewquote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.
Hoorn is voor de rest wel ok, kom er zo nu en dan voor de winkels en zat er op school (OSG, Atlas College).
welquote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ew.
Niet heel Hoorn bestaat uit whiggers mên.
Opmaaie met je gegeneraliseer!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.
Hoorn is voor de rest wel ok, kom er zo nu en dan voor de winkels en zat er op school (OSG, Atlas College).
hopelijk volgend jaar ook oud OSG-erquote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Vork het volgende:
Nog meer (oud-)OSG'ers.
Geslaagd in 2001 geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Vork het volgende:
Nog meer (oud-)OSG'ers.
Nooit geslaagd, maar ik heb het geloof ik tot 1999 daar volgehouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Geslaagd in 2001 geloof ik.
Hoe heet die tent ook alweer.. Owja.. Lekker Puh in Groet.. Daar kan je echt lekker eten!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurantje omgeving (zo dicht mogelijk bij) Alkmaar?
Vandoooooooooooorrrrrrrquote:Op zondag 13 mei 2007 00:36 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Hoe heet die tent ook alweer.. Owja.. Lekker Puh in Groet.. Daar kan je echt lekker eten!
Verdomme, ik moet minder zuipen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |