Waerdse Tempelquote:
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waerdse Tempel
29 juli weer een techno/hardstyle feest. Tot nu toe bij twee feesten van Global Dance Productions geweest (met o.a. Deepack, Pila en Zany) en dat waren toch wel erg goede feestjes. Prima locatie en tent met erg goede lasereffecten etc. dus dat is zeker wel een aanrader.
Natuurlijk ook genoeg andere evenementen als je bovenstaande muziekstromingen niets vindt.
Dr is bijna maandelijks wel een leuk feestje hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Extend het volgende:
[..]
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef Maja het volgende:
Nog mensen over 3 weken naar de leukste kermis van West-Friesland, Wervershoof...?![]()
Persoonlijk schaar ik dat niet onder West-Friesland...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Dan moet je in Warmenhuizen zijn
ehh ja! ik!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:45 schreef Aventura het volgende:
*meldt!
Geboren in Hoorn, getogen in Grootebroek en Bovenkarspel. Naar Amsterdam verhuisd op mijn 19de
Gaan er nog mensen naar Dijkpop zaterdag? (Andijk).
neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ligt Purmerend ook in West-Friesland?
Dat kan kloppenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:29 schreef Maja het volgende:
[..]
Persoonlijk schaar ik dat niet onder West-Friesland...
Kermis Warmenhuizen is ook erg goed ja... Zelfs een paar keer heen geweest op zondag in plaats van Wervershoof![]()
Wordt Warmenhuizen niet mooie-vrouwen-dorp genoemd?
Nee, in Wervershoof zijn voor mij veel meer bekenden, dus geniet dat de voorkeur! Maandag is het ook altijd erg gezellig. Weet alleen nog niet of ik naar de lappendag in Hoorn ga daarvoor....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat kan kloppen
Dit jaar weer heen op zondag?
Poestig?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef devv05 het volgende:
Dr valt gewoon helemaal niks te lullen over West-Friesland blijkt wel weer uit dit topic.
Woensdag vrouwenavondquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Taxi het volgende:
Moeten der nag een aantal van jullie te kerremis Hoorn?
blanesquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Extend het volgende:
[..]
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.
Preach it brotherquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Dit topic is net zo dood als West-Friesland zelf
Ophoerenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Dit topic is net zo dood als West-Friesland zelf
Ja, dat zal ik wel niet geweest zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef ArendBarend het volgende:
Whehe, Biels, ik zag vandaag in de wasstraat toevallig iemand met bennis op zn voorruit![]()
Nou klink je net als die vent van die tweeling die ooit reclames deden voor Remia. Sta je in de kroeg komt hij aan: willen jullie soms een biertje van mij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:04 schreef kniertjeh het volgende:
Na hey, hier nag ientje, Mag er vas baj. Grootebroek won ik, das best wonen hier. :-))))
Jawel hoor, geen probleem. Alleen moet je niet in de Siriusstraat gaan wonen, daar accepteer ik niets en/of niemand!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Sense het volgende:
Ik ga binnenkort ws. in Hoorn wonen, hoera hoera hoera. Word je daar nou een beetje geaccepteerd als inteelt zijnde?![]()
Filmpjes van m'n woonplaats Grootebroek heb ik nog niet gevonden. Wel van m'n geboorteplaats Enkhuizenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vond gister trouwens zomaar nog een filmpje van Normaal in Midwoud op Youtube. Duurde maar anderhalve minuut, maar toch apart dat het er te vinden is.
Nou niet gaan denken dat ik in die straat woon, hè?!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef kniertjeh het volgende:
whahahaha....(zullen we bij Taxi een fokmeeting doen?)
Grote Waal toch? Is toch best een 'levendig' buurtje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef Taxi het volgende:
[..]
Nou niet gaan denken dat ik in die straat woon, hè?!![]()
![]()
Godzijdank niet zeg...
Oit? Volgens mai heet zuks 'piepers zoeken'. Toen'k lang leden bai een tuinder in Langedoik ging werken (en dat was ook nog een pittig stukkie fietsen) zei die met koppiestoid altemet: D, jij ken skoftig piepers zoeke, jij ben mijn "goude mannetje!" En dan zei ik vanzelf: "Denk 't ok, dênk!!".quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef Extend het volgende:
Het is te tyfus warm om piepertjes te rooien in west friesland
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:20 schreef Bizznitch het volgende:
West-Friesland!
Ik kom uit Hoorn.
Zie ook: Hoorn NH!!
Ewquote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.
Hoorn is voor de rest wel ok, kom er zo nu en dan voor de winkels en zat er op school (OSG, Atlas College).
welquote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ew.
Niet heel Hoorn bestaat uit whiggers mên.
Opmaaie met je gegeneraliseer!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.
Hoorn is voor de rest wel ok, kom er zo nu en dan voor de winkels en zat er op school (OSG, Atlas College).
hopelijk volgend jaar ook oud OSG-erquote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Vork het volgende:
Nog meer (oud-)OSG'ers.
Geslaagd in 2001 geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Vork het volgende:
Nog meer (oud-)OSG'ers.
Nooit geslaagd, maar ik heb het geloof ik tot 1999 daar volgehouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Geslaagd in 2001 geloof ik.
Hoe heet die tent ook alweer.. Owja.. Lekker Puh in Groet.. Daar kan je echt lekker eten!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurantje omgeving (zo dicht mogelijk bij) Alkmaar?
Vandoooooooooooorrrrrrrquote:Op zondag 13 mei 2007 00:36 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Hoe heet die tent ook alweer.. Owja.. Lekker Puh in Groet.. Daar kan je echt lekker eten!
Verdomme, ik moet minder zuipen.![]()
De Draai in Heerhugowaard.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurantje omgeving (zo dicht mogelijk bij) Alkmaar?
Ben naar Ah Tim in Obdam geweest, echt een aanrader, zeer goed eten, niet duur en heel erg gastvriendelijke mensen.quote:
Daar woon ik gelukkig niet hoor, was er alleen uit etenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Tis wel een lomp dorp, tis nog net niet zo erg als Obdam
OMG NEE!!quote:
Hoi Danielle,quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Danielle__ het volgende:
Al 13 jaar Velder, daarvoor 4 jaar Eenigenburger.
Is wel skitterend hiero
Oh en da boerse toaltje, da kenk ok nag wel een beetje..
Moa, gien mens ken et zo goed as de opa's en de oma's!![]()
Jij bent echt een no0b pur sang!!!!!111quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef Gary_ het volgende:
[..]
Hoi Danielle,
ik vind je nu al stom.
Doei!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben naar Ah Tim in Obdam geweest, echt een aanrader, zeer goed eten, niet duur en heel erg gastvriendelijke mensen.
heuj die ken ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef ArendBarend het volgende:
Whehe, Biels, ik zag vandaag in de wasstraat toevallig iemand met bennis op zn voorruit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien omdat west-friesland wel vreselijk saai is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef ArendBarend het volgende:
Zeg dit topic is veul te deaud
ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef Snawr het volgende:
[..]
misschien omdat west-friesland wel vreselijk saai is?![]()
![]()
sommige mensen vinden west-friesland gewoon niet zo interessantquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef Plaas het volgende:
West-Friesland is niet saai!
Ik ben opgegroeid in Burgerbrug, dat ligt een kilometer buiten de omringdijk, maar 't is er harstikke West-Fries. In Skage heb ik op school gezeten en k heb et geen moment saai gevonden, de gezelligheid en de heerlijke, directe mentaliteit... mooi toch.
Nu woon ik Belgie, da's iets totaal anderd, qua mentaliteit. Ik vind het hier ook fijn hoor, maar ik mis West-Friesland soms echt ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |