Waerdse Tempelquote:
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waerdse Tempel
29 juli weer een techno/hardstyle feest. Tot nu toe bij twee feesten van Global Dance Productions geweest (met o.a. Deepack, Pila en Zany) en dat waren toch wel erg goede feestjes. Prima locatie en tent met erg goede lasereffecten etc. dus dat is zeker wel een aanrader.
Natuurlijk ook genoeg andere evenementen als je bovenstaande muziekstromingen niets vindt.
Dr is bijna maandelijks wel een leuk feestje hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Extend het volgende:
[..]
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef Maja het volgende:
Nog mensen over 3 weken naar de leukste kermis van West-Friesland, Wervershoof...?![]()
Persoonlijk schaar ik dat niet onder West-Friesland...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Dan moet je in Warmenhuizen zijn
ehh ja! ik!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:45 schreef Aventura het volgende:
*meldt!
Geboren in Hoorn, getogen in Grootebroek en Bovenkarspel. Naar Amsterdam verhuisd op mijn 19de
Gaan er nog mensen naar Dijkpop zaterdag? (Andijk).
neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ligt Purmerend ook in West-Friesland?
Dat kan kloppenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:29 schreef Maja het volgende:
[..]
Persoonlijk schaar ik dat niet onder West-Friesland...
Kermis Warmenhuizen is ook erg goed ja... Zelfs een paar keer heen geweest op zondag in plaats van Wervershoof![]()
Wordt Warmenhuizen niet mooie-vrouwen-dorp genoemd?
Nee, in Wervershoof zijn voor mij veel meer bekenden, dus geniet dat de voorkeur! Maandag is het ook altijd erg gezellig. Weet alleen nog niet of ik naar de lappendag in Hoorn ga daarvoor....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat kan kloppen
Dit jaar weer heen op zondag?
Poestig?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef devv05 het volgende:
Dr valt gewoon helemaal niks te lullen over West-Friesland blijkt wel weer uit dit topic.
Woensdag vrouwenavondquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Taxi het volgende:
Moeten der nag een aantal van jullie te kerremis Hoorn?
blanesquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Extend het volgende:
[..]
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.
Preach it brotherquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Dit topic is net zo dood als West-Friesland zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |