dat denk ik niet XDquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef xFriendx het volgende:
Voor de liefhebbers: Normaal treed vanavond op in Midwoud. Je kan van tevoren kaarten kopen maar aan de 'deur' (tis een grote tent, 5000 man) ook vast nog wel.
Waarom dan toch die minachting?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef Snawr het volgende:
[..]
sommige mensen vinden west-friesland gewoon niet zo interessant![]()
er is hier gewoon geen ruk te doen XD.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:27 schreef Plaas het volgende:
[..]
Waarom dan toch die minachting?
De Randstad, dat is pas erg!
Ik ben niet voor niets in Belgie gaan studeren, ik zou gillend gek worden moest ik dat in een Hollandse stad doen, vol mensen die denken dat ze alles het beste weten en een ieder die niet uit de stad komt minachten...
Want hun leventje, dat van oppervlakkige zaken als wauwelen over politiek, hoog opgeven over kunst die ze niet begrijpen en duur eten in weeral zo'n ranzig Hollands restaurant (om te kotsen!) aan elkaar hangt, moet iedereen opgedrongen worden. En daarbij krijgt ge dan die walgelijke "ejr" cadeau, plus een idioot spreektempo. Bah.
West-Friesland, of Belgie, en mss enkele andere regio's in Nederland, maar de Randstad, dat nooit!
Huiliequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:29 schreef Snawr het volgende:
[..]
er is hier gewoon geen ruk te doen XD.
enige wat hier wel tof is, zijn de polderwegen enzo. keihard skeure.
Maarja, serieus, vertel jij eens wat je zo leuk vind aan West-Friesland, en dan bedoel ik niet de mensen. XD
Donders! We hebben een fan!quote:
Programmaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef thettes het volgende:
Gaan er nog mensen naar Dijkpop de 14e Juli?
Biljartkamer. De kelder is weer bij Jeroen. Duh.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef Snawr het volgende:
[..]
niels! ga biljarten in je keldertje ofzo!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Biljartkamer. De kelder is weer bij Jeroen. Duh.
vezellefquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef thettes het volgende:
ach jaquote:
Ik ga! Zin in!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef thettes het volgende:
Bollen rooien, wat een kutwerk. Ik heb er nog nachtmerries vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, wie werkt er ook alweer bij een bollenboer![]()
.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, wie werkt er ook alweer bij een bollenboer![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef Snawr het volgende:
[..]
.....
ik was avondje drinken.
belt moeder: ja je moet morgen werken om 7:20.
..
..
ik wou het niet hoor XD maarja..nu MOET ik wel. want ik moet mijn uitlaat terug betalen aan me pa (156 eutjes. zucht)
oh btw, ik ben geen enge boermaar woon toch ook in West-Friesland
![]()
![]()
![]()
![]()
sterf! dat ik kan ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Welk rotjoch kan nou niet eens z'n eigen werk zoeken.
Dan zeg je toch gewoon nee. Hoe oud ben je nou. Oja, groetjes aan Dickquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Snawr het volgende:
[..]
sterf! dat ik kan ik welik wou het alleen wat later doen.
toen had mijn moeder ondertussen gevraagd of er werk was bij groot. bollen.
en toen had ik opeens een baantje..
ik kan dat heus zelf wel![]()
Dat zal best, maar bollen rooien is ook kutwerkquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef ArendBarend het volgende:
Aardappels rooien ftw
bollen zijn voor de mietjes
Ah, bollen pellen... Lekker met leukoplast op je vingers naar slechte radio luisteren en proberen moidjes uit 't Veld het hof te makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef frame-saw het volgende:
Prrrft bollen pellen is zwaar klote. Doe ik volgend jaar ook niet meer.
Ik kan ook echt niet tegen vroeg opstaan, ben niet te genieten.
En dan, worst nightmare: Oôs Joos aanstaan op de radio. Hoe West-Friesch.
die meisjes daarquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ah, bollen pellen... Lekker met leukoplast op je vingers naar slechte radio luisteren en proberen moidjes uit 't Veld het hof te makenOnsuccesvol, overigens
![]()
Een Waarlander? En je komt er openlijk voor uit?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Ik woon in West-Friesland.
Meer in de buurt van Schagen. Waarland. De gekstuh je weett0h.
Jij komt uit het Veld? Zijdewind? Eén pot nat daar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Plaas het volgende:
[..]
Een Waarlander? En je komt er openlijk voor uit?
Da's lef hebben!![]()
Nee hoor, kom uit Burgerbrug, heb in Skage op school gezeten, ben inmiddels woonachtig in Belgiequote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Jij komt uit het Veld? Zijdewind? Eén pot nat daar.
Oja, sorry nu zal iedereen wel bekend zijn met Hoogwoud neem ik aan..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:32 schreef frame-saw het volgende:
Hoogwoud, wie niet![]()
Maar Zomerpop ken ik niet (of vaag, de naam komt me bekend voor). Wat komt er zoal optreden?
Yep, vanmiddag om 14:30 begint het. De koelbox staat klaar om gevuld te worden en dan zometeen rond een uur of 2 stappen we in de schuitquote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef Maja het volgende:
Vlietpop is toch volgende week zondag op de Vliet? Echt super met al die bootjes op het water!![]()
Ja, die waren er ook bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:24 schreef thettes het volgende:
Was Dou Grend etc. ook niet op Forever Young in Grootebroek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |