sterf! dat ik kan ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Welk rotjoch kan nou niet eens z'n eigen werk zoeken.
Dan zeg je toch gewoon nee. Hoe oud ben je nou. Oja, groetjes aan Dickquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Snawr het volgende:
[..]
sterf! dat ik kan ik welik wou het alleen wat later doen.
toen had mijn moeder ondertussen gevraagd of er werk was bij groot. bollen.
en toen had ik opeens een baantje..
ik kan dat heus zelf wel![]()
Dat zal best, maar bollen rooien is ook kutwerkquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef ArendBarend het volgende:
Aardappels rooien ftw
bollen zijn voor de mietjes
Ah, bollen pellen... Lekker met leukoplast op je vingers naar slechte radio luisteren en proberen moidjes uit 't Veld het hof te makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef frame-saw het volgende:
Prrrft bollen pellen is zwaar klote. Doe ik volgend jaar ook niet meer.
Ik kan ook echt niet tegen vroeg opstaan, ben niet te genieten.
En dan, worst nightmare: Oôs Joos aanstaan op de radio. Hoe West-Friesch.
die meisjes daarquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ah, bollen pellen... Lekker met leukoplast op je vingers naar slechte radio luisteren en proberen moidjes uit 't Veld het hof te makenOnsuccesvol, overigens
![]()
Een Waarlander? En je komt er openlijk voor uit?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Ik woon in West-Friesland.
Meer in de buurt van Schagen. Waarland. De gekstuh je weett0h.
Jij komt uit het Veld? Zijdewind? Eén pot nat daar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Plaas het volgende:
[..]
Een Waarlander? En je komt er openlijk voor uit?
Da's lef hebben!![]()
Nee hoor, kom uit Burgerbrug, heb in Skage op school gezeten, ben inmiddels woonachtig in Belgiequote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Jij komt uit het Veld? Zijdewind? Eén pot nat daar.
Oja, sorry nu zal iedereen wel bekend zijn met Hoogwoud neem ik aan..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:32 schreef frame-saw het volgende:
Hoogwoud, wie niet![]()
Maar Zomerpop ken ik niet (of vaag, de naam komt me bekend voor). Wat komt er zoal optreden?
Yep, vanmiddag om 14:30 begint het. De koelbox staat klaar om gevuld te worden en dan zometeen rond een uur of 2 stappen we in de schuitquote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef Maja het volgende:
Vlietpop is toch volgende week zondag op de Vliet? Echt super met al die bootjes op het water!![]()
Ja, die waren er ook bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:24 schreef thettes het volgende:
Was Dou Grend etc. ook niet op Forever Young in Grootebroek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |