Ik zei toch, zwaarder dan, zwaar is het niet nee, kut welquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:16 schreef 14.gif het volgende:
Piepers rooien is geen zwaar werk, mietje![]()
Geen newbie zoals jij in ieder geval.quote:
Kan ik me goed in vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef Blackhouse het volgende:
West-Friezen en hun kut dialectje... deeeeenk.. tyf toch op manWoon ook in Hoorn, maareh moet niks van die kut boertjes hebben.
Mn fiets staat helemaal niet bij t bushokje, noolem, hij staat bij leo smitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef Extend het volgende:
[..]
Ik zei toch, zwaarder dan, zwaar is het niet nee, kut wel
Wat doet jouw fiets trouwens 2 dagen bij het bushokkie?
Niet meer danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mn fiets staat helemaal niet bij t bushokje, noolem, hij staat bij leo smit
Alsof dat in West-Friesland veel gesproken wordt...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:Anyway, ik woon ook in West-Friesland. Op zich weinig mis mee, maar ik vind dat boerse taaltje maar niks.
Het mag dan niet wel niet superplat zijn, maar 't is nog steeds irritant (zie je eigen ondertitelquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het ABN is, maar alleen opa's en oma's hoor ik nog wel eens echt boers praten. De rest toch echt niet.
Het klinkt beroerd, nukkig en boers?quote:
Niet meteen gaan huilen jochie.quote:
Dat hoor je toch zelf ook wel, het klinkt gewoon achterlijk.quote:
Whehe, je hebt geen argumentenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet meteen gaan huilen jochie.
[..]
Dat hoor je toch zelf ook wel, het klinkt gewoon achterlijk.
Beter dan geen hersenen én een achterlijk accent.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, je hebt geen argumenten
[afbeelding]
Whehe, je weet het verschil tussen een accent en dialect niet eensquote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beter dan geen hersenen én een achterlijk accent.
Je profileert jezelf hier in ieder geval als een domme idiootquote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, je weet het verschil tussen een accent en dialect niet eens
En ik hoop dat je met dat 'geen hersenen' niet op mij doelt, want dan lach ik je heel hartelijk uit![]()
Ja, verander maar van onderwerpquote:Op maandag 10 juli 2006 17:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je profileert jezelf hier in ieder geval als een domme idioot
Maargoed, ontopic dan maar. Iemand de WT al uitgeprobeerd?
Nee ik begin over een onderwerp. Het ging namelijk helemaal nergens over.quote:
Nog niet, binnenkort misschien een kijkje nemenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je profileert jezelf hier in ieder geval als een domme idioot
Maargoed, ontopic dan maar. Iemand de WT al uitgeprobeerd?
Waerdse Tempelquote:
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waerdse Tempel
29 juli weer een techno/hardstyle feest. Tot nu toe bij twee feesten van Global Dance Productions geweest (met o.a. Deepack, Pila en Zany) en dat waren toch wel erg goede feestjes. Prima locatie en tent met erg goede lasereffecten etc. dus dat is zeker wel een aanrader.
Natuurlijk ook genoeg andere evenementen als je bovenstaande muziekstromingen niets vindt.
Dr is bijna maandelijks wel een leuk feestje hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Extend het volgende:
[..]
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef Maja het volgende:
Nog mensen over 3 weken naar de leukste kermis van West-Friesland, Wervershoof...?![]()
Persoonlijk schaar ik dat niet onder West-Friesland...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Dan moet je in Warmenhuizen zijn
ehh ja! ik!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:45 schreef Aventura het volgende:
*meldt!
Geboren in Hoorn, getogen in Grootebroek en Bovenkarspel. Naar Amsterdam verhuisd op mijn 19de
Gaan er nog mensen naar Dijkpop zaterdag? (Andijk).
neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ligt Purmerend ook in West-Friesland?
Dat kan kloppenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:29 schreef Maja het volgende:
[..]
Persoonlijk schaar ik dat niet onder West-Friesland...
Kermis Warmenhuizen is ook erg goed ja... Zelfs een paar keer heen geweest op zondag in plaats van Wervershoof![]()
Wordt Warmenhuizen niet mooie-vrouwen-dorp genoemd?
Nee, in Wervershoof zijn voor mij veel meer bekenden, dus geniet dat de voorkeur! Maandag is het ook altijd erg gezellig. Weet alleen nog niet of ik naar de lappendag in Hoorn ga daarvoor....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat kan kloppen
Dit jaar weer heen op zondag?
Poestig?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef devv05 het volgende:
Dr valt gewoon helemaal niks te lullen over West-Friesland blijkt wel weer uit dit topic.
Woensdag vrouwenavondquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Taxi het volgende:
Moeten der nag een aantal van jullie te kerremis Hoorn?
blanesquote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Extend het volgende:
[..]
Dan zitten we nog in blanes, helaasch.
Preach it brotherquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Dit topic is net zo dood als West-Friesland zelf
Ophoerenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Dit topic is net zo dood als West-Friesland zelf
Ja, dat zal ik wel niet geweest zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef ArendBarend het volgende:
Whehe, Biels, ik zag vandaag in de wasstraat toevallig iemand met bennis op zn voorruit![]()
Nou klink je net als die vent van die tweeling die ooit reclames deden voor Remia. Sta je in de kroeg komt hij aan: willen jullie soms een biertje van mij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:04 schreef kniertjeh het volgende:
Na hey, hier nag ientje, Mag er vas baj. Grootebroek won ik, das best wonen hier. :-))))
Jawel hoor, geen probleem. Alleen moet je niet in de Siriusstraat gaan wonen, daar accepteer ik niets en/of niemand!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Sense het volgende:
Ik ga binnenkort ws. in Hoorn wonen, hoera hoera hoera. Word je daar nou een beetje geaccepteerd als inteelt zijnde?![]()
Filmpjes van m'n woonplaats Grootebroek heb ik nog niet gevonden. Wel van m'n geboorteplaats Enkhuizenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vond gister trouwens zomaar nog een filmpje van Normaal in Midwoud op Youtube. Duurde maar anderhalve minuut, maar toch apart dat het er te vinden is.
Nou niet gaan denken dat ik in die straat woon, hè?!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef kniertjeh het volgende:
whahahaha....(zullen we bij Taxi een fokmeeting doen?)
Grote Waal toch? Is toch best een 'levendig' buurtje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef Taxi het volgende:
[..]
Nou niet gaan denken dat ik in die straat woon, hè?!![]()
![]()
Godzijdank niet zeg...
Oit? Volgens mai heet zuks 'piepers zoeken'. Toen'k lang leden bai een tuinder in Langedoik ging werken (en dat was ook nog een pittig stukkie fietsen) zei die met koppiestoid altemet: D, jij ken skoftig piepers zoeke, jij ben mijn "goude mannetje!" En dan zei ik vanzelf: "Denk 't ok, dênk!!".quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef Extend het volgende:
Het is te tyfus warm om piepertjes te rooien in west friesland
Alhoewel mensen uit Hoorn vaak weinig bekend zijn met de dorpen binnen West-Friesland, want dat zijn toch maar boeren... behalve als er ergens een bubbelingfeest is of kermis Wognum, dan komen er van die zogenaamde gangstafiguren om te rellen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:20 schreef Bizznitch het volgende:
West-Friesland!
Ik kom uit Hoorn.
Zie ook: Hoorn NH!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |