Kleine verandering inderdaad. We kijken de topics eerst even aan, in plaats van meteen te sluiten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Niet dat ik om slotjes zeur, maar om de consequentheid van de heren modjes hier te peilen..![]()
Dit (inmiddels gedateerde) topic werd gesloten omdat het een poll is:
[POLL] Wie wordt er wereldkampioen?
Wat is het verschil met deze (overigens prima) topics?
POLL: Welk land mag dit WK absoluut NIET winnen?
[Poll] welk formaat kijk jij?
Poll: Nederland-Ivoorkust: Gaan we winnen??
Is het beleid omtrent polls aangepast?
We kunnen het doen, al vraag ik me af of men daar ook daadwerkelijk naar toe gaat als ze met die vraag zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:15 schreef dndiek het volgende:
Naar aanleiding van Ligt Frankrijk eraf met 2-2 bij Zwi-Kor?:
Is het misschien mogelijk om de link naar de exacte regels, zoals die in het topic staat ook in het WK-info topic te zetten?
Dan kan je iedereen in ieder geval even makkelijk verwijzen naar die postquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We kunnen het doen, al vraag ik me af of men daar ook daadwerkelijk naar toe gaat als ze met die vraag zitten.
Maar ik zal jouw post die n het engels staat gebruiken om in dat topic te plaatsen (eerst even vertalen).
OKquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kleine verandering inderdaad. We kijken de topics eerst even aan, in plaats van meteen te sluiten.![]()
Ik heb er iets van gezegd, maar de manier waarop je reageert op hem kan ook anders.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Het WK-associatiespel # 4.
Willen jullie dit lezen.
Ik mag van Tong niet mee doen.![]()
Hij heeft 1 keer een post van je genegeerd en daar heb ik wat van gezegd. Post gewoon maar weer mee in dat topic en als hij je bewust blijft negeren, zal er weer worden opgetreden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij verbiedt mij in zijn topic te posten.![]()
Ik zie het en ik houd het in de gaten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat heeft hij nu weer gedaan .
Hij typte Johan Cruijff .
Terwijl ik 2 minuten eerder ook Johan Cruijff typte
Nee, de modjes mochten zelf beslissen of ze de spelletjes behielden of over zouden plaatsen naar MEN. Wij hebben dus voor het eerste gekozen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:19 schreef VoreG het volgende:
Moet dat topic trouwens niet naar dat aparte forum toe
Dat bedoelt ie niet zo. Hij mocht vroeger zelf ook nooit meedoen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Het WK-associatiespel # 4.
Willen jullie dit lezen.
Ik mag van Tong niet mee doen.![]()
Van wie niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie niet zo. Hij mocht vroeger zelf ook nooit meedoen.
check againquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:21 schreef Remzz het volgende:
IS het misschien wat om de topiclijst iets korter te maken? Het laden duurt nogal lang(en nee ik heb geen oude pauper compuoter ofzo)
Reactie(s) zijn geëdit en melding gemaakt bij de FA's. Mogelijk volgt er een ban.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
einde van de nike adidas hegemonie
Wil iemand die idioot die al maanden dit soort posts tov mij plaats op het forum en de FP eindelijk eens een rode kaart geven ...
Ze staat nu zelfs op 3 dagen, wat ook wel prettig werken isquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:21 schreef Remzz het volgende:
IS het misschien wat om de topiclijst iets korter te maken? Het laden duurt nogal lang(en nee ik heb geen oude pauper compuoter ofzo)
Probeer hem eerst maar even te negeren. Gewoon niet reageren op zijn posts, net doen of ze er niet staan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Gooi het Iran topic maar op slot... ze zijn uitgeschakeld en Ippon is nog altijd aan het rellen en generaliseert nu toch dat alle Perzen alleen maar beledigen.. voordat er weer anderen, inclusief mij, persoonlijk gaan worden.
Omdat het bericht niet waar is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef Tobbes het volgende:
Ten Napel naar huis gestuurd.
Waarom op slot?
Dan zou hij niet nu het commentaar verzorgen bij Brazilië-Japanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Tobbes het volgende:
Stel nou dat het wél waar is..
Tenzij de media het eerder weet dan Evert zelf..quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zou hij niet nu het commentaar verzorgen bij Brazilië-Japan
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tenzij de media het eerder weet dan Evert zelf..
Hij begint weerquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mens wat zeik je weer waar heb je het in hemelsnaam over. Ga naar de Albert Hein en koop voor 15 euro een portie zelfvertouwen. Krijg je een wuppie. Maar dan zal je weer zeiken dat je een blauwe hebt gekregen en iedereen een Oranje.
Negeer dit soort posts gewoon maar van mekaar. Je post was natuurlijk niet zo verstandig. Er werden op dat moment geen vragen gesteld en zover ik kan zien werd er een goed antwoord van je die als eerste was gegeven niet genegeerd.quote:
Okee, jullie hebben wel een punt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
Kom op Bos81 - je bent net een van de scheidsen, je voelt de sfeer niet aan.
Jezuschristus Bos. Als ik nu ga zeggen dat ik wel vind dat je gelijkt hebt, heb ik dan weer punt en gaat ie dan weer dicht?quote:
Altijd bij je standpunt blijven, is ook niet altijd goed. In dit geval had ik wel de euforie even kunnen laten duren. Morgen gaat hij gewoon weer dicht hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezuschristus Bos. Als ik nu ga zeggen dat ik wel vind dat je gelijkt hebt, heb ik dan weer punt en gaat ie dan weer dicht?
Laat je niet zo makkelijk beinvloeden door 'machtige'users en blijf gewoon eens bij je standpunt.
Huiliequote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezuschristus Bos. Als ik nu ga zeggen dat ik wel vind dat je gelijkt hebt, heb ik dan weer punt en gaat ie dan weer dicht?
Laat je niet zo makkelijk beinvloeden door 'machtige'users en blijf gewoon eens bij je standpunt.
Nee vind ik niet, er liep al een topic over Guus waar alles in stond en verder ging. Gewoon een dubbel topicquote:
Klasse Bos. Eén zo'n topic na sen wedstrijd moet kunnen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd bij je standpunt blijven, is ook niet altijd goed. In dit geval had ik wel de euforie even kunnen laten duren. Morgen gaat hij gewoon weer dicht hoor.
Mwa ik vind dit een vrij knappe prestatie van Guus. Dit verdient gewoon wel even een felicitatietopic die gewoon dicht gaat morgen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, er liep al een topic over Guus waar alles in stond en verder ging. Gewoon een dubbel topic
Gelijk heb jij !quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, er liep al een topic over Guus waar alles in stond en verder ging. Gewoon een dubbel topic
Jij wil graag zo min mogelijk open topics in een forum of niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, het zal me werklijkwaar aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij wil graag zo min mogelijk open topics in een forum of niet?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, als peppie en kokkie staan te stampvoeten dan blijven ze net zolang afzeiken totdat ze hun zin hebben. Zie dat Tong's FOK Oranje ofzo. Waren ze ook tegen, ze gaan janken en het is weer goed. Wanneer het iemand was geweest van de niet Hools/VBL kliek was het nooit zo ommezwaai.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:18 schreef Suijk het volgende:
Het gebeurt toch niet continu dat hij een beslissing terugdraait omdat de 'machtige' users dat willen?
Je hebt ook de hoeveelheid slotjes op tong topics geteld? Kom op, iedereen die een merkwaardig succes behaalt kan even gefeliciteerd worden, ook al is er ergens een centraal topic.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, als peppie en kokkie staan te stampvoeten dan blijven ze net zolang afzeiken totdat ze hun zin hebben. Zie dat Tong's FOK Oranje ofzo. Waren ze ook tegen, ze gaan janken en het is weer goed. Wanneer het iemand was geweest van de niet Hools/VBL kliek was het nooit zo ommezwaai.
Het klopt hoor. Tong80 en ik zijn machtige users, wij zijn de Bilderberggroep van Fok en houden de moderatie in een almachtige en verstikkende wurggreep. Bos81 doet geen stap zonder dat Zaltbommel wordt ingelicht en Suijk legt iedere maandagochtend verantwoording af aan SCH. Als je daar problemen heb dan meld je het hier maar en sturen we een mannetje op je afquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, als peppie en kokkie staan te stampvoeten dan blijven ze net zolang afzeiken totdat ze hun zin hebben. Zie dat Tong's FOK Oranje ofzo. Waren ze ook tegen, ze gaan janken en het is weer goed. Wanneer het iemand was geweest van de niet Hools/VBL kliek was het nooit zo ommezwaai.
Op de een of andere manier kan ze niet op pagina 2 komen iedere keer, volgens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:43 schreef Suijk het volgende:
Omdat aardbei.
(Ik snap dus niks van je post).
Ja dat klopt heb het bij johan Cruijftopic en die van Kees Jansma de rest is Okèquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ze niet op pagina 2 komen iedere keer, volgens mij
Op dit moment heb ik geen idee hoe dat zit, zelf heb ik er geen last van
Ik had hem ook eerder kunnen sluiten inderdaad. Dat ik dat niet gedaan heb, komt omdat ik het even aan wilde kijken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:29 schreef most_wanted het volgende:
Laat slotje Bos81.
Mag ik mijn zwarte kleurtje weer terug?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:53 schreef Chen het volgende:
Mag ik mijn zwarte kleurtje weer terug?
Donequote:Op zondag 25 juni 2006 15:34 schreef APK het volgende:
Voor wie zijn jullie als NL vanavond verliest?
Mag 'morgen' in 'vanavond' veranderd worden?![]()
Mijn dank is overweldigend groot en bijna niet in woorden uit te drukken. Van bijbelse proporties, zeg maar.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:42 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn dank is overweldigend groot en bijna niet in woorden uit te drukken. Van bijbelse proporties, zeg maar.![]()
jagquote:Op zondag 25 juni 2006 15:42 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn dank is overweldigend groot en bijna niet in woorden uit te drukken. Van bijbelse proporties, zeg maar.![]()
beetje overdreven, maar goed. bedoelde er niets kwaads mee. ik zie ergere dingen op Fok! waar niemand omkijken naar heeft.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef Beschouw het volgende:
In Topic Heeft de bondscoach iets tegen de naam Jan? post Wolf een boodschap van twijfelachtig allooi. Hij verpakt het met leuke plaatjes, maar de mededeling is over het randje. Vind ik.
Ja, en dan ook nog in drie verschillende topics met daarna ook nog een andere "leuke" opmerking...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
beetje overdreven, maar goed. bedoelde er niets kwaads mee. ik zie ergere dingen op Fok! waar niemand omkijken naar heeft.
excuses.
Topic is gesloten, daarom kun je er niet in posten.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Kut, het gaat mis vanavond!
Ik wilde net nog een berichtje posten.
Krijg ik te lezen je hebt geen rechten om te posten ?
Wat is dat.![]()
Er zit een slotje opquote:Op zondag 25 juni 2006 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is dat.![]()
Het topic zit op slot, muts.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is dat.![]()
Afbrandtopics zijn niet echt nodig en als je je mening wilt geven over Bouhlarouz kun je hier terechtquote:Op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef BigBadPete het volgende:
Brand hier Bouhlarouz af
Waarom op slot?
Gaat die malle bos81 jackvangelder neigingen vertonen?
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:48 schreef AchJa het volgende:
Wat een verschrikkelijk gepruts..
Mag ondertussen wel weer open, lijkt me...quote:Op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef BigBadPete het volgende:
Brand hier Bouhlarouz af
Waarom op slot?
Gaat die malle bos81 jackvangelder neigingen vertonen?
Nee, het is niet alleen zijn schuld.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Mag ondertussen wel weer open, lijkt me...
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Mag ondertussen wel weer open, lijkt me...
Omdat het een kuttopic isquote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef static het volgende:
Waarom is deze op slot: Bedankt he, static! ?
Vroeg ik jou wat, greppelslet?quote:
Oeh, een naamtopic zeker voor jequote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef static het volgende:
Waarom is deze op slot: Bedankt he, static! ?
Hoe opmerkzaam. Zijn die verboden tegenwoordig?quote:
Neuh. Als ze bagger gerelateerd zijn wel. Maar da's niet alleen van nu.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:45 schreef static het volgende:
[..]
Hoe opmerkzaam. Zijn die verboden tegenwoordig?
Nee.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef DaMook het volgende:
HoiIk open Wie nu aan te moedigen ? .
Ik zie zelf dat ie dubbel is en er wordt gezegd in het andere topic verder te gaan, in Welk land steun je nu? dus.No problem gaf zelf al aan dat ie dubbel was
.
Maar dat nu Welk land steun je nu? ook ineens dichtgaat vindt ik niet lief
Dat topic waar in Welk land steun je nu? naar gelinkt wordt is in mijn ogen te oud aangezien we nu NA de wedstrijd zitten en niet ervoor. En ook omdat in mijn topic nu dus naar een gesloten topic wordt gelinkt
.
Kan Welk land steun je nu? weer open ?
Tuurlijk zijn we teleurgesteld met deze uitschakelingquote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
Zijn de modjes ook zwaar teleurgesteld?
Ik krijg de indruk dat je gewoon de pest in hebt en niet objectief kunt modden.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neuh. Als ze bagger gerelateerd zijn wel. Maar da's niet alleen van nu.
Oh, en schelden is ook niet echt tof, wel?
Er lopen toch allemaal mannetjes met DOC achter op hun rug het veld in. Vroeg me af of Doc daar meer van weetquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig? Ik zie het niet en de meesten snappen er geen moer van.
Je naamtopic wordt gesloten.. en dat terwijl normaal al je naamtopics openblijven... Doet wel zeer zekerquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je gewoon de pest in hebt en niet objectief kunt modden.
En schelden? Kom op zeg
Och, bedoel je dat?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Er lopen toch allemaal mannetjes met DOC achter op hun rug het veld in. Vroeg me af of Doc daar meer van weet
quote:
Zal ik doenquote:Maar goed, vraag het hem maar eens als je hem tegen komt.
Ik wilde niet mijn eigen topic open, maar dat anderequote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee..
Dat topic geeft precies dezelfde inhoud weer als jouw topic.
Oranjefan ben je toch ook voor het levenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:11 schreef -Wolf- het volgende:
ik wil oranje blijven! 2 september is er weer Luxemburg - Nederland!
Boeit me voor geen reet, al zou BHFH dat topic hebben geopend. Zie alleen geen reden voor sluiten.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je naamtopic wordt gesloten.. en dat terwijl normaal al je naamtopics openblijven... Doet wel zeer zeker
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef static het volgende:
[..]
Boeit me voor geen reet, al zou BHFH dat topic hebben geopend. Zie alleen reden voor sluiten.
Dit is gewoon een kuttopic, waarvan er al genoeg zijn op dit moment. En toch ga je jankenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef static het volgende:
[..]
Boeit me voor geen reet, al zou BHFH dat topic hebben geopend. Zie alleen geen reden voor sluiten.
Alleen kwaliteitstopics als die jankerd ban een renesite eens emotie zou tonenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kuttopic, waarvan er al genoeg zijn op dit moment. En toch ga je janken
Weetje, als iedereen een kanker ivanov topic gaat openen... en een kanker speler A B C D E F (ik weet wel namen maar het gaat dus om het idee) is het overzicht overal kwijt.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen kwaliteitstopics als die jankerd ban een renesite eens emotie zou tonen
Mijn vogelgriep topic werd geslotenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
Renesite doet het toch prima?
Kom met iets creatiefs in plaats van tering en k.......r toewensen.
Dat ballet gedoe met die zwanen kwam toch uit Rusland en Portugal mag anders ook kapotquote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Die vogels vliegen niet over Rusland, sufferd![]()
griezelquote:Op zondag 25 juni 2006 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
wellicht heb je het over het voetbal van Oranje, maar daar zijn Feed-backtopics niet voor bedoelt. Dat kun je kwijt in het wedstrijd topic.
wellicht had ik het over Figo natuurlijk, zou zomaar kunnen.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:55 schreef milagro het volgende:
[..]
wellicht had ik het over Figo natuurlijk, zou zomaar kunnen.
Ik neem aan van wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:55 schreef milagro het volgende:
[..]
wellicht had ik het over Figo natuurlijk, zou zomaar kunnen.
Ow, het WK is voor jou al afgelopen?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:41 schreef Bos81 het volgende:
wedstrijd is geweest. Dus kan dit topic op slot
Het slotje was ook meer omdat zo'n topic bij iedere wedstrijd al was geopend.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, het WK is voor jou al afgelopen?
Voor mij komen er nog een zooi leuke wedstrijden en ik zou graag weten waar ik die online kan zien
het lijkt me dat je dat zelf prima in kunt vullen...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
Wie is FredvZ en waarom komt hij hier slotjes zetten?
Context ?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, het WK is voor jou al afgelopen?
Voor mij komen er nog een zooi leuke wedstrijden en ik zou graag weten waar ik die online kan zien
Lukt wel, je wordt er alleen een Oranje Meeloper doorquote:Op maandag 26 juni 2006 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je naam weer in het zwart krijgen lukt nog niet, zie topic in Feedback voor de laatste ontwikkelingen.
waarom niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik neem dat hele topic even mee voor overleg naar achteren...
Persoonlijk heb ik het namelijk niet op poll-topics...
Voegt niets toe. Discussiewaarde nul...quote:
Ik heb al wel wat in het topic zitten editten, maar een hernieuwde blik kan geen kwaad.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:18 schreef peaceman het volgende:
Heeft er al een mod gekeken naar mijn vraag?
(al is het topic inmiddels vol)
Hmm ik zie op pagina 5 nog steeds de opmerking van Nikk staan. Die mag ook wel blijven staan, maar ik hoop dat jullie mijn punt snappen, als ik vind dat hij wat te ver gaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al wel wat in het topic zitten editten, maar een hernieuwde blik kan geen kwaad.
Die opmerkingen zijn nu ook weggehaaldquote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm ik zie op pagina 5 nog steeds de opmerking van Nikk staan. Die mag ook wel blijven staan, maar ik hoop dat jullie mijn punt snappen, als ik vind dat hij wat te ver gaat.
Donequote:Op maandag 26 juni 2006 22:19 schreef peaceman het volgende:
Wil iemand hier even een p toevoegen aan de naam LippiLippi heeft een nieuwe bril nodig!
excuses!
Er zijn inderdaad flink wat topic geopend vandaag, maar ook een behoorlijk aantal gesloten.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Mompelt iets over een wildgroei aan topics.
Doodsverwensingen zijn gewoon not done. De wedstrijd is al meer dan een dag afgelopen. Lang genoeg om al afgekoeld te zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Bos81?
http://www.valentinivanov.com/
Ik was wel stout he?![]()
Je hebt niet echt "gevoel voor de wedstrijd", maar goed, Waar Ivanov is, is dat niet zo raar natuurlijk. Knip maar een eind weg
Vooral veel mbt arbitrage.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad flink wat topic geopend vandaag, maar ook een behoorlijk aantal gesloten.
Die topics zullen binnenkort wel weer wegzakken.
Mja okee, ook wel weer zoquote:Op maandag 26 juni 2006 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn gewoon not done. De wedstrijd is al meer dan een dag afgelopen. Lang genoeg om al afgekoeld te zijn.
plaatje is wegquote:
als je van de 50 achteraan in de adresbalk even 100 (of hoger) invult, lukt het dan wel?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:02 schreef maril het volgende:
Is het nog mogelijk voor mij om in pag 2 van dit topic te komen want het lukt nog steeds niet.
Kees Jansma Nadrukkelijk Op De Achtergrond - Meld Topic
krijg ik ditquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
als je van de 50 achteraan in de adresbalk even 100 (of hoger) invult, lukt het dan wel?
dan moet je ook even de 2 in een 1 wijzigen. ZIjn nog geen 100 posts gemaakt namelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef maril het volgende:
[..]
krijg ik dit
Kees Jansma Nadrukkelijk Op De Achtergrond - Meld Topic
Okee, graag gedaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:09 schreef maril het volgende:
t ids gelukt henb 65 ingetypt, thanks.
Waarom niet? En waarom moet dit topic op slotquote:Zoiets hoeft natuurlijk niet
Een discussie over de speelstijl van de Brazilianen kan makkelijk in hun topic. Dat had ik misschien wel even in mijn sluitpost kunnen meldenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom niet? En waarom moet dit topic op slotWat Brazilië zo net liet zien was de belichaming van het anti-voetbal wat op dit WK heerst. Zelfs Portugal speelde nog iets toffer dan de Brazilianen! Heel apart dat dit topic dicht moet
Ik wou net me gefabriceerde fotosoepjes van Ronaldinho in dat topic postenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een discussie over de speelstijl van de Brazilianen kan makkelijk in hun topic. Dat had ik misschien wel even in mijn sluitpost kunnen melden
De Duitsland-Nederland rivaliteit ligt natuurlijk wat anders dan de Nederland-Brazlië rivaliteit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wou net me gefabriceerde fotosoepjes van Ronaldinho in dat topic posten. Beetje jammer imo. Waarom kunnen anti-Duitsland topics dan wel
Klopt, maar Nederland heeft ook wel een verleden met Brazilië (kijk naar 94 en 98) en dit WK is Brazilië wel zeeer tegenvallend. Dat ze dan er toch doormazzelen met onthutsend zwak voetbal naar de kwartfinales vond ik wel een eigen topic waard eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Duitsland-Nederland rivaliteit ligt natuurlijk wat anders dan de Nederland-Brazlië rivaliteit.
Kan ik me wel een beetje voorstellen. Maar ik zag net dat er al een extra braziliëtopic was:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Klopt, maar Nederland heeft ook wel een verleden met Brazilië (kijk naar 94 en 98) en dit WK is Brazilië wel zeeer tegenvallend. Dat ze dan er toch doormazzelen met onthutsend zwak voetbal naar de kwartfinales vond ik wel een eigen topic waard eigenlijk...
Ik heb de TT aangepast. Ik weet alleen niet helemaal zeker of het zo goed isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik typte net al; dat mijn VI topic op slot kon, maar dat Bos dan de oude TT moet veranderen. Maar mijn topic was al op slot.
Helemaal goed hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangepast. Ik weet alleen niet helemaal zeker of het zo goed is
Komt uit de topic van Studio Sportzomer #10quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij Nederlandse ? Jij echt nederlandse ? Als jij ja zegt ik jouwie alle foute nederlandsie op gaat zoeken en een topic ga vullie met die posties die fouties zijnie
Je daagt hem zelf weer uit.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doet hij !
Wel op mij iedere keer.
Wordt volwassen, t komt mij een beetje de strot uit.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doet hij !
Wel op mij iedere keer.
Maril sta jij zo achter hemquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
Wordt volwassen, t komt mij een beetje de strot uit.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maril sta jij zo achter hemWat valt mij dat tegen van jou
![]()
Nogmaals,ik bemoei me ook niet mee met jou...Jij bent zo close met hem![]()
quote:
Nja, zal ongetwijfeld zo zijn.. Maar in dat topic was er helemaal niets met haar aan de hand op dat momentquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
Sandman ze achtervolgt me in alle topics op Fok. Geloof me nou maar het enige dat ik doe is me rustig houden.
Als ik SCH was geweest had ik allang een ban. Ik tel tot tien en adem in en uit.
Ik had het tegen het kinderachtige hij deed dit zij deed dat eerst maar hij nog eerder gewauwel hier.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:19 schreef tong80 het volgende:
Heb je het tegen mij bovenmeester ?
Ik lig in een deuk om die trut en als ze me aanvalt kan ze wat terugverwachten
Weet ik welquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had het tegen het kinderachtige hij deed dit zij deed dat eerst maar hij nog eerder gewauwel hier.
Je kan merken dat je uit Tiel komt hé en omstreken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:19 schreef tong80 het volgende:
Heb je het tegen mij bovenmeester ?
Ik lig in een deuk om die trut en als ze me aanvalt kan ze wat terugverwachten
Ik had gevraagd te stoppen met deze onzin.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan merken dat je uit Tiel komt hé en omstreken.
Tot tien telt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan merken dat je uit Tiel komt hé en omstreken.
Topquote:
Ik vond het een kuttopicquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:09 schreef SCH het volgende:
Wat is de reden dat jij zo trollerig reageert? Hier en in dat topic?
Wat wil je, lieve SCH?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:16 schreef SCH het volgende:
Waarom negeer je het dan niet? Nu heb je het verpest, beetje flauw, vind je niet?
Die beslissing ligt bij, euh.....quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Die beslissing ligt bij, euh.....
Wie ook alweer?
jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Dank je wel. En het ios geen onzin.
Je hebt eindelijk wat te doen man.
Dan rest er maar één vraag : 'Waarom ?'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:52 schreef APK het volgende:
Sorry Tong, Ik voel mij nu een soort haaibaaike.![]()
Dat is wel héél triest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:52 schreef APK het volgende:
Curieusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:52 schreef APK het volgende:
Herstel je bent drquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:52 schreef APK het volgende:
Moet je wel met rugnummers komen......quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Falco het volgende:
Voor NSB'er uitgemaakt worden, is wel übertriest.
Hoe sneu ook: Het meest gebruikte woord in WK en jij vraagt dat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
waar heb je het over Falco?
Het wordt in ieder geval weggehaald mocht ik het woord tegenkomen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Falco het volgende:
Even de NSB'er nog spelen btw: Wordt er nog iets gedaan tegen de anti-Duitserhaat btw? Voor NSB'er uitgemaakt worden, is wel übertriest.
aub Ik durf het bijna niet te zeggen.........quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval weggehaald mocht ik het woord tegenkomen.
bedanktquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
aub Ik durf het bijna niet te zeggen.........
ik vind het zelf wel meevallen ,maar goed
WAT!!!quote:
http://youtube.com/watch?v=1BFS2mdDUEA&search=Costa%20de%20Marfilquote:Op maandag 3 juli 2006 18:04 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heeft iemand toevallig dat filmpje ergens van de Argentijnse commentator bij de goals van Van Persie en van Nistelrooy tegen Ivoorkust?
Mwa, ik zie het verschil er niet zo in. Teminste niet als je het puur tot Oranje beperkt. Of het nu over Oranje over 2 jaar of over 4 jaar gaat. Dat is een te verwaarlozen verschil en anders kun je aan de gang blijven gaan tot 2030.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:48 schreef Paul_NL het volgende:
Bos,
Ik open de topic natuurlijk niet voor niks over het WK en niet over het EK. Het WK blijft natuurlijk het belangrijkste toernooi. Ieder land kan het EK winnen maar niet ieder land kan het WK winnen
En het lijkt me leuk om te kijken hoe Nederland NU het doet tegenover andere grote landen wat betreft talentontwikkeling
Thanks.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=1BFS2mdDUEA&search=Costa%20de%20Marfil
Waarom relevant?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Dat Davidstopic was nu toch juist erg relevant?
Edgar. Davids. Was. Niet. Geselecteerdquote:
Er loopt nu in VBL al een topic over dit onderwerp ( Hier ) Ondanks dat het veel met het WK te maken heeft, lijkt het me toch beter om het gewoon daar te laten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
Anders open je hem alsnog? Volgens mij was het gewoon een verkeerde inschatting van onze zeeuwse vriend, kan gebeuren
Johquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
In VBL loopt er ook al een topic over.
Ja ik zag het net. Maar het blijft een rare beslissing.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er loopt nu in VBL al een topic over dit onderwerp ( Hier ) Ondanks dat het veel met het WK te maken heeft, lijkt het me toch beter om het gewoon daar te laten.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef Chadi het volgende:
Die ronaldo mogen ze van mij voor de wedstrijd al rood geven... die gast is Robben in het kwadraad kwa neervallen zonder dat ie geraakt wordt.
hahahah fuck ... ik erger me kapot aan die man.. gisteren ook weer met die comentator van de NOS die blijft beweren dat ie gedduwd werd. Blinde halvegare terwijl die het op zijn scherm in de herhaling kan zien dat het niet zo isquote:
Dat jij het een rare beslissing vindt, hoeft niet te betekenen dat het een rare beslissing is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik zag het net. Maar het blijft een rare beslissing.
Laat jezelf nou niet kennenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij het een rare beslissing vindt, hoeft niet te betekenen dat het een rare beslissing is.
jawel, hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij het een rare beslissing vindt, hoeft niet te betekenen dat het een rare beslissing is.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nouja, in VBL loopt dat topic ook gewoon door naast andere MarcovB topics. Daar kan het blijkbaar wel? Waarom hier dan niet? Dat is dan toch geen eenduidig beleid. En dit is natuurlijk ook niet zomaar een uitsptraak.
Wat jij wil jongenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik ook, dus zijn we het er over eens dat het een rare beslissing is.![]()
WK en VBL zijn verschillend natuurlijk en hebben niet exact hetzelfde beleid. Als iets verder reikt dan het WK, kan het in VBL wel goed lopen en laten we het open.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nouja, in VBL loopt dat topic ook gewoon door naast andere MarcovB topics. Daar kan het blijkbaar wel? Waarom hier dan niet? Dat is dan toch geen eenduidig beleid. En dit is natuurlijk ook niet zomaar een uitsptraak.
Ik zie niet echt reden om het nog eens te doen. Natuurlijk begrijp ik dat er veel mensen een hekel hebben aan Cristiano, maar om bij iedere verliespartij topics er over te openen, gaat mij te ver.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Gaat C. Ronaldo over pakweg 5 minuten huilen?
misschien kan deze weer open, we weten immers niet of Ronaldo zijn emoties in bedwang kan houden na deze partij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |